Stel je persoonlijke vraag #24

Muilen

Stuk beschaafder dan tongen idd

17 likes

@Vaiana als huisgenoot lijkt me wel gezellig, lekker de hele dag Simsen.

2 likes

Denk je dat je nog Corona zult krijgen?

• Ja ik denk dat ik het nog krijg, hou me niet strikt aan de regels.
  • Ja ik denk dat ik het nog krijg, ik hou me matig tot oké aan de regels
  • Ja ik denk dat ik het nog krijg, ondanks dat ik me vrij strikt aan de regels hou.
  • Nee ik denk niet dat ik het krijg, ondanks dat ik me niet echt aan de regels hou
  • Nee ik denk niet dat ik het krijg en ik hou me matig tot oké aan de regels
  • Nee ik denk niet dat ik het krijg, ik hou me vrij strikt aan de regels
  • Ik heb al Corona gehad of heb het nu
  • Ik ben al gevaccineerd

0 stemmers

En ben je bang dat je erg ziek wordt?

• Ja ben bang dat ik erg ziek wordt en opgenomen moet worden, want risicogroep.
  • Ja ben bang dat ik erg ziek wordt en opgenomen moet worden, maar geen risicogroep
  • Ik ben wel bang om vrij ziek te worden maar denk niet in het ziekenhuis te belanden, wel risicogroep
  • Ik ben bang om vrij ziek te worden maar denk niet in het ziekenhuis te belanden, geen risicogroep
  • Neuh, prettig zal anders zijn maar ik gok op een soort griep. Ben risicogroep
  • Neuh, prettig zal anders zijn maar ik gok op een soort griep, geen risicogroep
  • Nee ik gok op lichte tot geen klachten ondanks dat ik tot een risicogroep behoor
  • Nee ik gok op lichte tot geen klachten, geen risicogroep
  • Ik heb het gehad en ben opgenomen geweest
  • Ik heb het gehad met zware klachten, maar geen ziekenhuisopname
  • Ik heb het gehad en was vergelijkbaar met de griep
  • Ik heb het gehad met lichte tot geen klachten
  • Ben gevaccineerd dus yolo ben nie bang nie

0 stemmers

Jaaa gezellig! :grin:

1 like

Ik ben eigenlijk niet bang voor mezelf, ik heb ook totaal geen idee hoe ziek ik zou kunnen worden (en ik houd me al een jaar strict aan de regels dus ik ga ervan uit dat ik het niet krijg, nog eventjes wachten op het vaccin…), maar ik ben héél bang voor specifiek mijn vader-in-risicogroep, nu ik bij mijn ouders woon!

3 likes

Ik ben niet echt bang om in het ziekenhuis te belanden, maar lees toch best wat verhalen van jonge, fitte mensen die vaak wel maaandenlang een soort nasleep hebben van vermoeidheid etc. Dat is wel mijn angst.

31 likes

Iemand binnen draaien / binnen doen, of muilen

2 likes

Shit dan moet ik m’n stem wijzigen

1 like

Ga jij nu iets boeken bij een contactberoep?

• Ja, meerdere dingen
  • Ja, moet/wil echt even 1 dingetje
  • Nee, ik wacht nog even, maar ga wel binnenkort
  • Nee, ik wacht nog langer
  • Nee, ik ga sowieso al nooit
  • Ik twijfel nog

0 stemmers

Met de kanttekening dat ik wel naar de fysio ga vanwege chronische rugklachten, maar die was gewoon al die tijd nog open en dat probeer ik te beperken tot het moment dat het écht niet meer gaat.

Ik had al een kappersafspraak staan, maar heb vanmiddag ook gelijk een pedicure geboekt.

Ben al sinds juni 2020 niet meer naar de kapper geweest en mijn voeten hebben ook betere dagen gezien.

3 likes

Nagels en kapper, al sta ik bij de kapper onderaan de bel lijst dus zal nog wel even duren…

Had al een afspraak staan bij de kapper die 2 keer verplaatst is en ik heb witblond haar met rode uitgroei dus ben wel blij dat ik 5 maart weer mag!

1 like

Fysio ging ik ook al die tijd nog ja.

Ik zit nu gewoon te twijfelen of ik nu naar de kapper ga (wel ‘nodig’) of dat ik nog een paar maanden wacht, wat ook prima kan natuurlijk. Het is maar haar.
Maar ik ben er wel gewoon onwijs aan toe qua ontspanning. Gewoon benieuwd hoe anderen daar in staan nu.

1 like

Je neemt 4 boterhammen mee naar werk, hoe ga je ze beleggen?

• Allemaal hetzelfde beleg
  • Twee met het één en twee met het ander
  • Drie met het één, een met iets anders
  • Allemaal verschillend beleg

0 stemmers

Ik heb net kapper en wenkbrauwen geboekt

Ik had vorig week vanuit een soort voortschrijdend inzicht al een kappersafspraak ingepland. Kon over 2 weken al terecht dus maar gelijk gedaan. Nu heel blij mee want het is echt nodig en ik gok dat ze nu weer helemaal ramvol zitten.

Ik had ze nog staan, verplaatst na de vorige persco. Zin in

1 like

Kennen jullie het kinderspel verkrachtertje?

• Ja, ik wilde altijd de verkrachter zijn!
  • Nee en ik doe niet aan kinderen verkrachten
  • Misschien wel een gehoord

0 stemmers

Toen ik nog animatiewerk deed in België (vraag me nog steeds af waarom ik dat zo lang deed) deden we regelmatig dat spel en ik vond het erg leuk! Maar hier in Nederland kende geen van mijn kennissen die met kinderen werken dat spel!

misschien kun je even uitleggen wat het spel inhoudt want een belgisch spel met kinderen dat verkrachtertje heet roept denk ik hele andere voorstellingen op dan jij bedoelt.
Hoop ik toch :stuck_out_tongue:

49 likes