Stel je persoonlijke vraag #24

Je ligt op je buik op de grond en iemand ligt op je rug. Als de middelste/degene die alleen is naar je knipoogt moet je proberen weg te kruipen stoeien vechten om naar het midden te komen

1 like

Ja dit is het maar dan ga je niet dood maar moet je jezelf bervrijden van de persoon die op je rug zit. Je ligt in een kring op je buik en iedereen min 1 kind heeft dat iemand op zn rug zitten of liggen. Diegene zonder iemand op zn rug geeft doormiddel van een knipoog naar iemand anders aan dat diegene zichzelf moet bevrijden en en bij de solo persoon op zn rug moet klimmen, maar diegene die op de rug zit moet dit voorkomen door niet van diegene zn rug af te komen.

Ik denk niet dat jullie het nu snappen, haha

1 like

Ik vind het wel weer typisch dat zulke namen alleen in Belgiƫ worden gebruikt

4 likes

Nouja in NL zijn we ook niet bepaald verlicht hoor

3 likes

Oh wij noemden dat sandwichen

nee :joy: maar ik denk gelukkig niet dat ik hier hinder van zal ondervinden in mijn verdere leven :stuck_out_tongue:
toch bedankt voor de moeite ook @Luzarl

Dat spel ken ik niet? Wij speelden wel moordenaartje (iets met knipogen en omvallen en dan moest iemand die knipogende moordenaar ontmaskeren voor iedereen dood was) en meisjespakkertje maar dat laatste werd ook verboden

4 likes

Nee nu kan ik er niet tegen dat je het niet snapt!!! Ik zoek een plaatje

Je ligt zo op elkaar (minus de kinderen)
1 iemand ligt alleen
Die knipoogt naar de onderste
De onderste moet dan de bovenste van zich afschudden om naar de alleenliggende persoon te gaan
Dus door te stoeien en duwen en rollen
Als het je lukt ga je naar de alleenstaande
Lukt het niet dan blijf je liggen

3 likes

Het kan toch ook allebei normaal zijn

3 likes

Ik kan het niet maar zou dat best willen leren eigenlijkšŸ¤”

Ik heb iets met mezelf afgesproken ofzo dat als ik naar droom dat ik in m’n vingers knip (in m’n droom) en dan wakker wordt. Heel gek maar werkt echt bijna altijd

1 like

Wel tegen mijn katten

ja lucide dromen, ik heb het vrij regelmatig. ga dan eigenlijk altijd seksen hahah

9 likes

Wel vaak andersom

34 likes

Hoe werkt dat dan eigenlijk?

Het geld blijft toch een ā€œzwarteā€ oorsprong hebben?

Ik heb dit ook een keertje andersom gehad. Sliep toen bij een jongen van de middelbare maar ik was ook bevriend met zijn zusje (ze scheelden een jaar en ik was met allebei close), dus ik sliep op haar kamer.

Droomde vervolgens dat ik seks met hem had en toen ik midden in de nacht wakker werd was ik er compleet van overtuigd dat dat echt gebeurd was, dus ik snapte er niks van dat ik op haar kamer lag ipv in zijn bed. Ben toen daadwerkelijk naar beneden gegaan en heb in zijn deuropening gestaan, tot ik me net op tijd realiseerde dat ik het gedroomd had.

Deed toen maar alsof ik naar de wc op zoek was en ben weer naar boven gevlucht :cry:

13 likes

Ik zet ook echt een idiote stem op tegen de kat :frowning:

2 likes

Haha precies dit had ik ook!!

Keek jij vroeger Tracy Beaker?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Ja, maar als het goed wordt gedaan is dan niet meer te achterhalen (of in ieder geval veel moeilijker) dat het zwart geld is. Witwassen is de handeling die je uitvoert, het verhullen of verbergen van de werkelijke aard, eigenaar, etc van het geld.

2 likes

Als je je haarkleur nu mocht veranderen. Wat kies je?

• Blond
  • Bruin
  • Zwart
  • Rood
  • Oranje
  • Groen
  • Blauw
  • Paars
  • Roze
  • Wit
  • Grijs
  • Anders namelijk: