Muilen
Stuk beschaafder dan tongen idd
Muilen
Stuk beschaafder dan tongen idd
Denk je dat je nog Corona zult krijgen?
0 stemmers
En ben je bang dat je erg ziek wordt?
0 stemmers
Jaaa gezellig!
Ik ben eigenlijk niet bang voor mezelf, ik heb ook totaal geen idee hoe ziek ik zou kunnen worden (en ik houd me al een jaar strict aan de regels dus ik ga ervan uit dat ik het niet krijg, nog eventjes wachten op het vaccin…), maar ik ben héél bang voor specifiek mijn vader-in-risicogroep, nu ik bij mijn ouders woon!
Ik ben niet echt bang om in het ziekenhuis te belanden, maar lees toch best wat verhalen van jonge, fitte mensen die vaak wel maaandenlang een soort nasleep hebben van vermoeidheid etc. Dat is wel mijn angst.
Iemand binnen draaien / binnen doen, of muilen
Shit dan moet ik m’n stem wijzigen
Ga jij nu iets boeken bij een contactberoep?
0 stemmers
Met de kanttekening dat ik wel naar de fysio ga vanwege chronische rugklachten, maar die was gewoon al die tijd nog open en dat probeer ik te beperken tot het moment dat het écht niet meer gaat.
Ik had al een kappersafspraak staan, maar heb vanmiddag ook gelijk een pedicure geboekt.
Ben al sinds juni 2020 niet meer naar de kapper geweest en mijn voeten hebben ook betere dagen gezien.
Nagels en kapper, al sta ik bij de kapper onderaan de bel lijst dus zal nog wel even duren…
Had al een afspraak staan bij de kapper die 2 keer verplaatst is en ik heb witblond haar met rode uitgroei dus ben wel blij dat ik 5 maart weer mag!
Fysio ging ik ook al die tijd nog ja.
Ik zit nu gewoon te twijfelen of ik nu naar de kapper ga (wel ‘nodig’) of dat ik nog een paar maanden wacht, wat ook prima kan natuurlijk. Het is maar haar.
Maar ik ben er wel gewoon onwijs aan toe qua ontspanning. Gewoon benieuwd hoe anderen daar in staan nu.
Je neemt 4 boterhammen mee naar werk, hoe ga je ze beleggen?
0 stemmers
Ik heb net kapper en wenkbrauwen geboekt
Ik had vorig week vanuit een soort voortschrijdend inzicht al een kappersafspraak ingepland. Kon over 2 weken al terecht dus maar gelijk gedaan. Nu heel blij mee want het is echt nodig en ik gok dat ze nu weer helemaal ramvol zitten.
Ik had ze nog staan, verplaatst na de vorige persco. Zin in
Kennen jullie het kinderspel verkrachtertje?
0 stemmers
Toen ik nog animatiewerk deed in België (vraag me nog steeds af waarom ik dat zo lang deed) deden we regelmatig dat spel en ik vond het erg leuk! Maar hier in Nederland kende geen van mijn kennissen die met kinderen werken dat spel!
misschien kun je even uitleggen wat het spel inhoudt want een belgisch spel met kinderen dat verkrachtertje heet roept denk ik hele andere voorstellingen op dan jij bedoelt.
Hoop ik toch