Dit heb ik ook!
heb jij een soda stream?
- ja
- nee
0 stemmers
ervanuitgaande dat je er alleen spa rood mee maakt, hoe vaak maak je dan de fles schoon?
- iedere week
- iedere twee weken
- iedere maand
- minder vaak dan iedere maand
- iedere drie maanden
- minder vaak
- helemaal niet
- moet je die flessen schoonmaken dan?!
0 stemmers
hoe maak je het dan schoon?
- met heet water
-
- met afwasmiddel
-
- met schoonmaakmiddel
-
- met azijn
-
- met soda
-
- met chloor
-
- met officiële soda stream reinigingstabletten
0 stemmers
Lostprophets is toch die man die letterlijk een baby probeerde te verkrachten?
Idk ik luister ook nog wel eens r Kelly moet ik zeggen, maar bij die gast kan ik echt alleen denken aan een BABY echt welke zieke zieke zieke geest
Heeft iemand weleens tegen je gezegd dat jij een bemoeial bent?
- Hoor ik regelmatig
- Enkele keer
- Nee nooit
0 stemmers
Ben jij een bemoeial?
- Absoluut
- Soms
- Nee nooit
0 stemmers
Vind jij dat een positieve eigenschap?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik bemoei me vooral met mensen op het station. Als ik mensen hoor panieken over hoe iets werkt help ik ff. Verder bemoei ik me niet zo met dingen want andermans problemen en shit boeien me niet zo haha.
Ik vind dat niet per se bemoeien maar eerder behulpzaam zijn haha
Ik kan eigenlijk vrij weinig bedenken wat ik bemoeien vind haha. Zelf ongevraagd advies vind ik vaak wel fijn.
Wij houden mijn moeders nr op prepaid, ik zou daar ook echt woest van worden als iemand ineens haar nr heeft. Ze heeft dat echt al 15 jaar
Ik heb er 15 met Tinder in de naam en daarnaast nog eens 12 met âhappnâ
Heb je wel eens de voicemail van iemand die overleden was gebeld om hun stem nog eens te horen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb er echt spijt van dat ik geen geluidsopnamen meer heb van mijn opa en oma. Zou mijn oma zo graag weer een keer horen klagen over wepsen.
Mân opa had vlak voor zijn dood mijn voicemail ingesproken (hij deed dit nooit en het was ook nog eens een heel lief bericht) en die heb ik nog heel vaak geluisterd, tot 'ie opeens verwijderd was. Ik was zo dom geweest om er geen extra opname van te maken, echt zo jammer.
Haha ik probeer nu te visualiseren hoe ik dans, erg rare gedachte. Ik kom er niet echt uit, hangt vooral van de muziek af denk, techno wel echt anders dan rânb ofzo. Vooral mijn bovenlijf, maar dat komt misschien ook wel uit mijn heupen. Moeilijk.
Conclusie na het invullen van deze poll: ik mis feestjes en dansen met een heleboel mensen op een festival
Uitgaansdansen of meer r&b/slow hiphop is wereld van verschil met wanneer ik dans als workout.
Ik heb net ff snel verschillen muziek aangezet en op bepaalde muziek beweeg ik schijnbaar mijn hoofd uit automatisme, en op andere weer meer mijn romp/schouders. Zoveel mogelijkheden!
Als iemand aangeeft nog geen tijd te hebben gehad om te antwoorden op een (lang, prive) bericht, maar je ziet wel dat diegene actief is op social media. Wat denk je dan?
- Geen tijd? Onzin, je bedoelt geen zin.
- Kan prima dat iemand geen energie heeft om te reageren.
- Je mag zelf weten hoe je je vrije tijd invult, je bent niet verplicht binnen x tijd te reageren op iemand.
- Lief/fijn dat diegene wel een berichtje stuurt.
- Stom dat diegene wel een berichtje stuurt, maar niet inhoudelijk reageert.
- Diegene hoeft ook niet meer te reageren, heb er al geen zin meer in.
- Ik stuur zelf ook wel eens zoân berichtje.
- Ik stuur nooit zoân berichtje.
- Als ik lang niet gereageerd heb, durf ik het ook niet meer.
0 stemmers
Ik heb dat de afgelopen dagen gehad, dat ik heel laat antwoordde op berichtjes omdat ik er gewoon geen energie/zin voor had, maar ik zat wel nog op sociale media. Ik dacht dan wel âoei, is minder leuk voor henâ maar als ik geen energie heb wil ik me ook niet forceren zegmaar (en als ik zou antwoorden zou het heel droog zijn en misschien zelfs niet de waarheid, omdat even zeggen âoh ja het gaat goed hoor blablaâ (of in dit geval misschien een minder doordacht antwoord) makkelijker te zeggen is dan een hele uitleg)
Vooral mân bovenlichaam maar ik ben gisteren begonnen aan een 28 day twerk challenge dus daar komt hopelijk verandering in
Als je de stad kiest waar jij het meest bekend mee bent, hoeveel punten scoor je dan?
- 0-99
- 100-199
- 200-299
- 300-399
- 400-499
- 500-599
- 600-699
- 700-799
- 800-899
- 900-999
- 1000, ik ben een koning
0 stemmers
Van de week heb ik nog naar Derek Shepherd gebeld om zijn voicemail te horen
Wat een grap dit, allemaal straten waar ik nog noooit van heb gehoord haha. Toen deed ik het met mijn thuisstad en had ik het geluk dat ik één straat kende (heb daar 25 jaar gewoond dus echt goede score ook ).