Stel je persoonlijke vraag #24

Gatverdamme speciaalbier vind ik echt het goorst. Ik geef mn vader ook vaak speciaalbier. Vindt ie helemaal geweldig. Maar dat is heel bitter vind ik. Ik hou het liever bij wijn. Liefst goede rode wijn voor een degelijke prijs. Dus als iemand nog tips heeft? :cheer:

Voor degene die koffie drinkt. Hoevaak drink jij koffie? Ongeveer:?

• Meerdere keren per dag
  • 1 keer per dag
  • Een paar keer per week
  • Een paar keer per maand

0 stemmers

Riporta primitovo van de gall & gall

Maar, speciaalbier is niet per se bitter he? Kan juist ook heel zoet, of licht. Je hebt echt zoveel soorten!

6 likes

Ik moet mezelf echt stoppen, want als het kon zou ik de hele dag door latte drinken. Ja is geen echte koffie blabla, maar er zit een beetje koffie in :joy:

3 likes

Volgende week voorspellen ze -11 graden met gevoelstemperaturen -20, wat vind je daarvan?

• WTF
  • Ik sluit me binnen op
  • Eerst zien dan geloven
  • JAAA
  • NEEE
  • Als er maar sneeuw is!
  • Kut m’n arme plantjes buiten
  • Ik haal m’n schaatsen alvast van stal

0 stemmers

Ik weetniet eens wat latte is. Ik ken espresso, en cappuccino. En gewoon supersmerige koffie.

Snel bestellen dan! Of bedoel je teleurstelling omdat het straks gewoon 2 graden is en miezert?

Ja gewoon cappuccino met meer melk, zoiets haha

Ze voorspellen wel serieus 9 nachten met vorst, dus ik denk dat er wel wat komt hoor!

2 likes

Gewoon bestellen en terugsturen als je ze niet aan hebt gehad!

1 like

Er staat vast genoeg op marktplaats, dan is het in ieder geval niet al te duur!

Ik woon sinds kort vlakbij een vaart waar allemaal molens langs staan, echt zo’n Hollandse ansichtkaart en met school gingen we daar vroeger altijd schaatsen, dus het zou wel super leuk zijn als dat weer kan. Maar dan moet het denk ik wel een week flink vriezen voordat er daar voldoende ijs ligt.

1 like

Wat is je lievelingskoffie? Max 2.

• Gewoon zwarte filterkoffie
  • Espresso
  • Dubbele espresso zetten
  • Ristretto
  • Americano
  • Lungo
  • Cappuccino
  • Latte
  • Flat White
  • Cortado
  • Latte macchiato
  • Espresso macchiato
  • Ice coffee
  • Ice cappuccino
  • Affogato
  • Cold brew
  • Nitro coffee
  • Iets anders

0 stemmers

Sorry als ik iets vergeten ben

Welke ben ik vergeten? @Bakkes :eyes:

Wat is jouw lievelingswinterdag? Als je er toch aan moet geloven dat het -10 is.

• Sneeuwstorm, niemand kan de weg op, stil op straat, lekker binnen opgesloten
  • Wakker worden met een enorm pak sneeuw, de zon schijnt
  • Droog en zonnig, goed schaats- of wandelweer
  • Het sneeuwt de hele dag door

0 stemmers

Binnen opsluiten met een dekentje en warme chocomelk dan <3

3 likes

Ja ik zit ook al te kijken, want geheid dat ik fomo ga krijgen als iedereen en zijn moeder volgende week op schaatsen staat en ik niet

1 like

Wat heb jij?

• Schaatsen
  • Noren
  • Een slee
  • Snowboots
  • Thermo-ondergoed
  • Ski’s
  • Langlaufski’s
  • Snowboard
  • Een tyfushekel aan sneeuw dus beter kap je met die kutpolls

0 stemmers

1 like

Ik vind de kou niet heel erg maar die vieze zooi die sneeuw geeft bah. Sneeuw is alleen de eerste dag echt heel leuk

3 likes

Snowboots zijn echt van die dingen die je heel weinig gebruikt, maar zoooo chill zijn als je ze nodig hebt.

2 likes

Mijn ouders wonen aan het water en ik ben ooit met mijn stiefvader op het ijs gestapt en geschaatst tot we niet meer verder konden, 40km verder. Toen mijn moeder gebeld om ons op te halen :heart:

En al die plaatjes van schaatsen op de meren, op de diepen. Kan er alleen totaal niets van, dus schaats altijd op die harde kinderdingen.

13 likes