Stel je persoonlijke vraag #24

Nu ik dit lees:, ik had schaatsen maar waar the fck zullen ze zijn. Ik heb die minstens 8 jaar niet kunnen gebruiken.

1 like

We hebben net voor ons allebei schaatsen besteld en gedagdroomd over het meenemen van warme chocolademelk in een thermosfles en wat sterke drank. En dat we misschien naar zijn geboorteplaats kunnen gaan om te schaatsen met zijn neefjes en nichtje. Ik hoop dat het lukt!

4 likes

Uhm bij Scapino zijn, volgens mij dezelfde schaatsen rond de €25. Zie mijn laatste aankopen topic

1 like

Ik wil dit ook en ik heb al 15 jaar niet geschaatst.

1 like

3 jaar geleden was ik voor het laatst buiten schaatsen op de singels en de plassen, zooo leuk vond ik dat. Ben al helemaal weer excited

Snowboots lijken me ook echt wel chill, maar ze zijn vaak wel intens lelijk haha. Moet ze toch maar eens aanschaffen voor de wintersport, want mijn superstars zijn niet zo waterdicht meer haha.

1 like

haha :heart_eyes: ik heb een foto gevonden trouwens
Schermafbeelding 2021-02-04 om 16.03.31

8 likes

Gebruiken jullie het binnenste van een tomaat (niet de kleintjes) in een gerecht?

• Ja ik snij de tomaat in stukjes en gebruik alles
  • Nee het binnenste haal ik eruit (maar eet ik evt wel op)

0 stemmers

Ik snijd m wel eens in kwarten en dan slurp ik m leeg. Alleen als ik voor mezelf/mn vriend kook :joy:

2 likes

Maar dan heb je verkeerd gestemd!

Ik gooi niets weg alleen ik doe die pitjes dus niet in 't gerecht, dan wordt het toch hartstikke sompig?

1 like

Ligt aan het gerecht.

4 likes

Ik vind snowboots juist heel cute staan! Voel me altijd helemaal happy erin

Foto

Ja sorry kom ik weer met mn sneeuwfotos :joy:

28 likes

Alleen als ik het echt dik wil hebben.
Ik merk het vooral als ik spaghettisaus heb ingevroren trouwens. Al dat vocht. Moet het een keer vergelijken met wanneer ik de binnenkant er wel uit heb geslurpt.

2 likes

Valentijnsdag

• Wat een onzin maar doe er wel aan mee
  • Wat een onzin en ik doe er ook niet aan mee
  • Ik vind het leuk en doe er wel aan mee
  • Ik vind het leuk maar doe er niks mee

0 stemmers

Vind het op zich onzin maar doe er dit jaar wel aan mee ivm corona, beetje voor de afwisseling ofzo :sweat_smile:

1 like

Net een nieuwe winterjas gekocht dus laat maar komen.

1 like

M’n partner en ik gaan meestal toch wel even uit eten, of koken wat lekkers. Vind ik leuk, ik vind Valentijnsdag een perfect excuus om te gebruiken om me vol te vreten namelijk en de liefde te vieren.

Boeit me ook echt niet dat het zogenaamd commercieel is en ~ de grote commerciële partijen ~ daar van profiteren.

9 likes

Ik zou graag een grote bos rozen krijgen of zo’n typische doos bonbons in hartvorm, maar m’n man is echt totaal niet romantisch en geeft nooit spontaan cadeaus. :broken_heart:

Ik moet al 5 jaar zoutarm eten vanwege mijn bloeddruk en het is altijd zo frustrerend hoe slecht mensen begrijpen hoeveel zout er in werkelijk alles zit. Dan kookt iemand heel lief voor je en zegt: “ik heb er zelfs geen zout in gedaan!” Vraag je wat er verder in het eten zit: “oh kaas, vega gehakt, ketjap…” (het jammere in dit soort situaties is dat ik eerder dan al vaker heb uitgelegd dat er in die producten ook teveel zout zit voor mij).
Anyway, ik kan zout inmiddels wel missen maar het maakt het leven wel echt een stuk minder lekker!

3 likes

Oh dit lijkt me superlastig! En hoe breng je dan nu gerechten op smaak? Kan je wel msg hebben bijvoorbeeld?