Stel je persoonlijke vraag #24

Hahahah OHJA helemaal vergeten dat het eigenlijk door het kruidvat komt

2 likes

Ja die was goed

2 likes

Jaaaaa dat word de eerste keer grommen en blaffen maar daarna lekker terrasje pakken :dancer:t3::dancer:t3::dancer:t3:

2 likes

Zo Eloquent en Idyllisch ik typ dit dronken.

3 likes

Sorry ik ben geen arts ik kan dit niveau niet aan

Denk dat mn ouders me te weinig tolerant hebben opgevoed.

3 likes

Mijn ultieme irritatie blijft toch wel de facebookstatussen die een paar minuten over 12 ā€˜s avonds gemaakt worden, vooral dan in die combinatie met die grote cijferballonnen, kinderfoto’s en even melden dat hij/zij eindelijk zoveel ā€œjaartjesā€ oud is geworden :upside_down_face:

1 like

Ik doe het alleen tegenover oma’s/tantes van mijn kids omdat die alles mooi vinden :wink:.

Verder niet, maar merk het wel veeel om me heen en buiten dat het ergerniswekkend is is ook altijd een beetje alsof het een wedstrijdje is. Vrij irritant. Elk gezond kind leert vanzelf praten/lopen/fietsen en wordt uiteindelijk zindelijk. Je kind is geen genie als hij dat 3 maanden eerder dan de gemiddelde peuter kan…

3 likes

Soms heb ik wel spijt dat ik niet door heb gezet met m’n youtube kanaal. Als ik zie hoe lekker dat eigenlijk liep en waar vrienden van toen nu zijn, had ik dat ook wel kunnen halen denk ik.

3 likes

Ja same! 12-jarige awkward Stateofmind postte een tijdje zeer amateuristische make-up video’s. Kreeg op een gegeven moment ook best wat abonnees. Maar toen was ik te bang dat mensen me zouden gaan herkennen en heb ik alles verwijderd. Zonde als je ziet hoe makkelijk mensen van mijn leeftijd nu hun brood ermee verdienen 🄲

4 likes

Ik nam toen een tussenjaar dus er was niet veel meer te filmen naar mijn mening (was aan het werk bij een supermarkt en that’s it). Ook vond ik het minder leuk worden dan eerst omdat de sfeer heel erg veranderde naar geld verdienen ipv doen omdat het leuk was.

Is altijd een optie om het weer op te pakken, maar ik denk dat dat zo teleurstellend wordt qua kijkers in vergelijking met m’n abonnees dat het niet motiverend werkt. Denk ook wel dat ik klaar ben met alles delen, post ook nog maar heel weinig op social media.

Vind het overigens wel onwijs leuk om mijn hele tienerjaren zo terug te kunnen kijken met weekvlogs en andere videos, ik waardeer dat echt heel erg!

2 likes

Ik was vrij goed in 2 sporten, maar bij de ene heb niet voldoende doorzettingsvermogen (gehad) als kind om daar verder wat mee te doen. M’n zus wel, die is topsporter geweest en ik kon via haar dus wel mee genieten van ā€˜het wereldje’ en wedstrijden, daar veel vrienden mee gemaakt (was overigens een in NL behoorlijk onbekende sport). Tweede sport, powerliften moest ik door een blessure mee stoppen, had daar wel meer uit kunnen halen maar goed, daar is verder niet bepaald geld mee te verdienen haha maar had het wel leuk gevonden om wat wedstrijden en uiteindelijk het NK mee te doen. Maar das nooit gelukt dus en nu ben ik al m’n spiermassa kwijt, is ingeruild voor vet :sob:

3 likes

Ik was ook ā€œgescoutā€ en mocht naar een selectietraining. Maar hier mocht het niet omdat het in een andere stad was en mijn ouders hadden elke week wel wat beters te doen. Ik neem het ze nog steeds kwalijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb 2 sporten op hoog niveau gedaan. Eentje wilde ik heel graag professioneel gaan maar mijn ouders die dachten echt dat ik gek was geworden :joy: die waren totaal geen voorstander. Als hobby prima maar niet professioneel

1 like

Als je een pleister eraf moet halen en hij zit op een plek met haartjes (= dus pijn), hoe haal je 'm er dan af?

• Ik peuter hem er beetje bij beetje hƩƩl voorzichtig af
  • Ik trek hem er in 1x af

0 stemmers

Ik vergeet altijd een beetje dat dit bestaat maar ik proef het direct weer! Mmm net zoiets als van die amerikaanse coleslaw

4 likes

Sandwichspread met kaas is echt een goede combi.

4 likes

Ik had het al jaren niet meer gegeten maar een paar weken geleden had ik er in eens zin in. Dus net ook weer een broodje met sandwichspread op haha.
Fijne tuinkruiden is m’n favo want die smaakt naar de saus op de Big Mac :joy:

3 likes

Sandwichspread tomaat-lenteui is m’n favo broodbeleg ever.

1 like

Omg dit at ik als student altijd! Was dit beleg helemaal vergeten.

2 likes

Flashbacks naar de basisschool. Toen at ik tijdens de lunchpauze Ɣltijd een boterham met sandwichspread, twee beschuiten met hagelslag en jam en een beker karnemelk. Die had mijn vader vast klaargezet, daarna schilde hij een appel voor ons en toen konden we weer naar school. Na die tijd nooit meer gehad.

13 likes