Zeewier chips
- Lekker
- Niet zo lekker
- Ken ik niet ( Ga naar de toko yalla yalla!)
0 stemmers
Zeewier chips
0 stemmers
Oh wat ik ook vaak hoor, maar zelf dan totaal niet zie.
0 stemmers
Nouja het draagt er natuurlijk niet echt aan bij he. Goh ja de beste man heeft bijvoorbeeld een verantwoordelijkheid in heel de racistische en anderszins verrotte toeslagenaffaire maarja hij fietst daar wel zo schattig met dat appeltje door Den Haag, we kunnen het hem eigenlijk ook niet echt aanrekenen he want het is zo’n lieverd. Die man zou eens wat minder op zijn persoon (en waarschijnlijk ook vrij zorgvuldig geconstrueerde persona) beoordeeld moeten worden en meer op wat hij nou daadwerkelijk doet.
Ja wel mee eens op zich. Ik vind hem ook een racistische lul verder en vertrouw m voor geen centimeter. Maar had niet de indruk dat mensen m die dingen vergeven omdat hij soms zo aandoenlijk en normaal overkomt, in mijn omgeving althans. Kan me wel voorstellen dat dat wel gebeurt overigens.
Bij hem denk ik ook wel dat hij alles wat hij doet ook met een reden doet van ‘kijk mij normaal en kneuterig doen, ik ben gewoon net zoals jullie’.
Nee Mark dat ben je niet, doe nou niet alsof.
Zelfs als het misschien oprecht is denk ik nee floepsie, is niet zo je hebt hem door het is nep.
De schoenen van Hugo de Jonge
0 stemmers
door m’n poll weet ik niet meer wat ik er zelf van vin.
lelijk mooi denk ik, of mooi lelijk.
Geen idee over welke schoenen het gaat maar ik vind die man zon enge muppet dus ik stem op walgelijk.
Hij draagt altijd van die clownsschoenen
Ik vind zijn schoenen opzich niet echt heel mooi, maar ik vind het wel heel leuk als een man iets heeft wat hem geen doorsnee Jeroen maakt.
Hugo is trouwens echt te glad verder for my taste.
Ik vind ze lelijk maar wel leuk
Eens! Niet dat het hem aantrekkelijker maakt voor mij (integendeel), maar vind het toch wel mooi dat ie ze draagt omdat hij het zelf leuk vindt.
Zelf vind ik ze afschuwelijk, maar leuk voor hem. We moeten er natuurlijk ook niet allemaal hetzelfde uit zien.
0 stemmers
Anoniem, want ik verbaas mij wel eens hoeveel vrouwen hem aantrekkelijk vinden.
0 stemmers
Ik vind hem niet knap, wel knapper dan hugo de jonge. Maar beide onaantrekkelijk en thierry dan nog een stuk onaantrekkelijker, met name dan om zijn gedachten en gedrag
Oke fuck marry kill
0 stemmers
0 stemmers
trigger warning nsfw not suited for anything
Hij gaat dan wel naar een kapper, maar niet echt een goede ofzo.
Hahahah hij doet me nu met dat kapsel denken aan zo’n zoon van de Buddenbruckjes van een huis vol