Stel je persoonlijke vraag #25

Ik ben zo confused hoe is dit dezelfde persoon

15 likes

Heeft ie een nosejob gedaan?

Ik dacht even dat je Josh V verkeerd had getypt, maar dat werkt eigenlijk vast ook.

6 likes

Ook zo typisch hoe hij Davide heeft lastiggevallen :clown_face:

2 likes

Ja en een vrouw wilde veroverd worden toch dus gewoon aandringen.

1 like

Ugh ja, + ook nog het idee dat zij veel jonger is dan hij. Zij is geloof ik iets van 25 nu? Brr enge thierry

Hahaha toen ik Thierry voor het eerst ontdekte heb ik heb gelijk op die veenmol geplakt. Is ook het eerste waar ik aan denk als ik hem zie haha.

8 likes

Ik moet altijd denken aan die hele rare foto op liggend op een vleugelpiano.

Edit: even speciaal voor jullie opgezocht

12 likes

53 likes

Ik ben er niet uit wat beter is voor het oog deze of de originele.

2 likes

Ho maar wel Jeroen die zich die dag erg bold voelt. Anders is het standaard net te oranjege cognac. En dan de riem op het pak niet vergeten!

4 likes

Hadden jouw ouders vroeger de Stokke stoel voor jou

• Ja
  • Nee
  • Waar heb je het over

0 stemmers

5799_1_3137-stokke-tripp-trapp-black

Het gaat dus om deze
Zie dat veel mom bloggers die nu hebben en dat het trendy is
Vroeger hadden wij die en dan ging onze teckel zo op die onderste trede liggen :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Is dit ooit niet trendy geweest? Ik dacht dat dit echt zo’n klassieker is die niet uit de mode raakt. Mijn kind krijgt er later ook één hoor :ok_hand:t2:

7 likes

Hahaha oh ja ik realiseerde het me eerder iig niet en dacht altijd dat m’n ouders vroeger niet zo hip waren

1 like
Vind jij jezelf een verantwoordelijke volwassene?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Was je een verantwoordelijke puber/tiener?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Een verantwoordelijke peuter/kleuter/kind?
  • Nee
  • Voor zover dat kan, ja

0 stemmers

Ja gut, ik voel me echt niet zo volwassen als ik ben, maar ik doe allemaal wel dingen die verantwoord zijn.

Jaa zit inderdaad nog wel een verschilletje tussen. Ik voel me soms nog 12, maar ben wel saai en verantwoordelijk.

1 like

Wat grappig om te zien dat best wat mensen wel een verantwoordelijke puber waren, maar zichzelf nu niet verantwoordelijk vinden.

Mijn bijnaam als kind was ‘de beuker’ dus nee :joy:

52 likes