34 dagen en 3 dagen ongesteld. Zoveel geluk mee dat ik dit standaard heb sinds ik de pil niet meer slik
Sameeee. Niet echt regelmatig alleen bij mij, het is wel eens 18 en wel eens 24, maar meestal rond de 22 inderdaad. Slik mede daarom ook de pil ja
edit: ff een toevoeging nu ook toch aan het klagen ben, mijn menstruaties zijn ook echt wel zwaar maar mân doorbraakbloedingen bij de pil komen steeds sneller?? Ik slik altijd door tot ik een doorbraakbloeding krijg, maar eerst was dat pas na drie strips en nu na 50 dagen ofzo al. Nog steeds wel beter dan elke drie weken/elke maand maar ik hoop wel dat deze trend zich niet al te lang doorzet
35 dagen ongeveer en daar ben ik heel erg blij mee want ze zijn echt niet grappig bij mij en ik zit meestal een dag of 6 aan heel veel pijnstilling plus maagbeschermers lol, lijkt me echt horror als dat dan ook nog eens in de 3 weken aan de hand was
Ik had ook pijn bij mijn ovulatie, die kwam wel echt voor mân menstruatie! Maar wel echt heel kort voor mân menstruatie, echt vreemd
Oh de horror zo kort op elkaar en dan nog zo lang! Veel last van ook?
Ik heb ook ooit de yasmin geslikt, juist omdat dat een lichte pil was?
Huh maar hoe lang is een normale cyclus dan? Bij mij 25 dagen en denk al elke keer weer van de fuck begint het nu alweer? En nu zie ik die poll en besef ik me dat het misschien wel aan de korte kant is? Zit al 4 jaar niet meer aan de pil, maar kan de klok er nu bijna gelijk op zetten.
Als dat jouw cyclus is is dat toch gewoon jouw cyclus⊠kort of lang, tsja
Volgens mijn menstruatie app is 28 dagen gemiddeld.
Zit zelf op 31 dagen gemiddeld, maar soms is het 32 en soms ook 26
Ah dit was ook mijn insteek! Ik heb soms gewoon heel veel zin in 1 snoepje en ik heb dan ook genoeg aan 1 of 2 van die soort. Lijkt me heerlijk om een keer een hele zak te vullen met alleen maar favorieten, dus blij dat ik dan niet de enige ben die dat doet!
- Ja
- Nee
- Waar heb jij het over
0 stemmers
- Slapen
- Eten
- Drinken
- Naar de wc gaan
0 stemmers
Goh ik heb reactie, zegt hij âmeneertje nog wel, dat jij nog geen last van je nek hebt. Je moet altijd omhoog kijken bij mij.â
PFFF jaaa hoor. Slaat nergens op.
Oh nooit meer naar de wc hoeven lijkt me echt hemels.
Eten. Maar dat is puur omdat ik nu enorm veel problemen heb met eten en het is wel makkelijk om er op deze manier vanaf te komen.
Ik was âlieverâ verslaafd aan drugs/alcohol/gokken oid, dat kun je âmakkelijkerâ links laten liggen. Eten moet je altijd en elke dag is het een strijd en een enorme confrontatie voor mij. Dus als ik dat niet meer hoef dan zou dat een enorme opluchting zijn.
Hoe chill om gewoon dubbel zo veel tijd over te hebben als je niet meer hoeft te slapen. Nooit meer moe. Wel mogen slapen als je even niks te doen hebt, maar zo veel tijd om ook leuke dingen te doen naast werk.
Dat laatste heb ik ook. Het lijkt me zĂł fijn om gewoon te eten. Gewoon, waar je zin in hebt en dat dat dan ook normaal is. Maar misschien heeft iedereen wel die struggle en hebben we het niet door dat andere mensen er ook mee bezig zijn.
Voor de mensen die een gezonde relatie met eten hebben, dus geen eetstoornis/overgewicht oid:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar ik heb wel overgewicht đ„Č
Popcorn: Niet heel lekker maar ook niet vies.
Ja lemongrab woont in zuid-Sudan
Eerst 7 jaar om een onverklaarbare reden niet (zonder anticonceptie) en nu in 1 maand al 2 keer dus ehm, gemiddeld 3,5 jaar