- Slapen
- Eten
- Drinken
- Naar de wc gaan
0 stemmers
0 stemmers
Goh ik heb reactie, zegt hij âmeneertje nog wel, dat jij nog geen last van je nek hebt. Je moet altijd omhoog kijken bij mij.â
PFFF jaaa hoor. Slaat nergens op.
Oh nooit meer naar de wc hoeven lijkt me echt hemels.
Eten. Maar dat is puur omdat ik nu enorm veel problemen heb met eten en het is wel makkelijk om er op deze manier vanaf te komen.
Ik was âlieverâ verslaafd aan drugs/alcohol/gokken oid, dat kun je âmakkelijkerâ links laten liggen. Eten moet je altijd en elke dag is het een strijd en een enorme confrontatie voor mij. Dus als ik dat niet meer hoef dan zou dat een enorme opluchting zijn.
Hoe chill om gewoon dubbel zo veel tijd over te hebben als je niet meer hoeft te slapen. Nooit meer moe. Wel mogen slapen als je even niks te doen hebt, maar zo veel tijd om ook leuke dingen te doen naast werk.
Dat laatste heb ik ook. Het lijkt me zĂł fijn om gewoon te eten. Gewoon, waar je zin in hebt en dat dat dan ook normaal is. Maar misschien heeft iedereen wel die struggle en hebben we het niet door dat andere mensen er ook mee bezig zijn.
Voor de mensen die een gezonde relatie met eten hebben, dus geen eetstoornis/overgewicht oid:
0 stemmers
Maar ik heb wel overgewicht đ„Č
Popcorn: Niet heel lekker maar ook niet vies.
Ja lemongrab woont in zuid-Sudan
Eerst 7 jaar om een onverklaarbare reden niet (zonder anticonceptie) en nu in 1 maand al 2 keer dus ehm, gemiddeld 3,5 jaar
Ik was lekker aan het bladeren door mijn kookboeken en ben benieuwd:
Hoeveel kookboeken heb jij?
0 stemmers
Hoevaak kook jij iets uit een kookboek?
0 stemmers
Van wie heb jij een kookboek in de kast?
0 stemmers
Wat maak je het liefst uit een kookboek?
0 stemmers
Edit: 1 moest nog meerkeuze!
Hoe spreek jij de naam van Ernie uit (die van Bert)?
0 stemmers
Samen:
Bert en Urnie
Alleen:
Ernie
Op welke vrouw, die volgens de peilingen net niet in de kamer komt, ga jij stemmen woensdag?
0 stemmers
Denk je dat Rutte weer minister-president gaat worden?
0 stemmers
Mikal Tseggai vd PvdA jonge vrouw van kleur op plaats 17
Ik weet nog niet precies op wie ik ga stemmen, maar zij is zeker een kandidaat! Weet iemand welke partij slim is om strategisch te stemmen tegen Rutte IV? Of geen schijn van kans?
Op Mark Rutte
Is Rutte trans? Helemaal niet meegekregen dat zij nu een vrouw is!
Ja! Maar ze praat liever niet over haar privéleven