Stel je persoonlijke vraag #25

Maar white pittig of echt echt pittig? Ik heb het alleen als ik echt zo pittig eet dat m’n lippen tintelen en alles in de fik staat en ik eigenlijk niet verder kan eten maar het is zo lekker dus ik eet toch door.

4 likes

Hoe lang is jouw natuurlijke cyclus gemiddeld?

• Ik weet het niet precies
  • Ik heb geen natuurlijke cyclus, want ik gebruik hormonale anticonceptie en/of andere reden
  • Er zit heel veel verschil tussen (bv de ene keer 26 dagen, andere keer 32 dagen)
  • minder dan 25 dagen
  • 25 dagen
  • 26 dagen
  • 27 dagen
  • 28 dagen
  • 29 dagen
  • 30 dagen
  • 31 dagen
  • 32 dagen
  • 33 dagen
  • meer dan 33 dagen

0 stemmers

Hmm ja wat voor jou echt pittig is! Ik eet wel meer dan alleen white pittig

Ik ben zelf naar Korea geweest en heb niet 1 keer moeten vragen of het minder pittig kan :sunglasses::sunglasses: maar ben stiekem ook een beetje overtuigd dat ze me de white pittige versie gaven… :grimacing:

Sowieso :joy: zo irritant is dat. Ik was echt overtuigd dat iedereen dubbel plezier zou hebben als je m’n-bek-staat-in-de-fik-pittig eet, wist niet dat dat bij sommige mensen niet zo was!

Ik baalde echt van 9/11 want had nieuw gips gekregen en zou dus lekker chill hele dag tv kijken. Het werd wel hele dag tv kijken maar geen leuke. Vond t zo indrukwekkend. En denk dat deels mn vliegangst door 9/11 komt. Vind het nogsteeds heel heftig als ik beelden ervan zie.

Ik heb het ook echt alleen bij inferno pittig af en toe, of als ik gewoon last heb van mn buik als het wat vettiger was.

Ik kan prima pittig eten, nergens last van. Maar sommig Indiaas eten heb ik het wel bij. Niet eens zozeer met pittigheid denk ik, maar gewoon manier van bereiden en vettigheid. Want heb het vooral bij restaurants.

1 like

Ik had dit ook altijd. Ben toen daarom aan de pil gegaan. Uiteindelijk toch mee gestopt met als grootste angst dat de korte periodes terug zouden komen. Dat was in het begin van het stoppen met de pil ook eventjes wat dreigde te gebeuren. Maar het liep langzaam op en nu lijkt het gewoon rondom de standaard 28 dagen te liggen. Dus dat je het vroeger had, hoeft niet perse te betekenen dat het nu nog steeds/weer zo zou zijn als je stopt met de pil.

1 like

Omg extreeem bedankt voor deze poll. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was en lang overtijd. Blijk dat ik verkeerd heb zitten tellen. Fjieuw het komt pas aankomende week ipv dat het er al een paar dagen had moeten zijn

2 likes

Heb het zelfs van KFC hotwings :full_moon_with_face:

6 likes

34 dagen en 3 dagen ongesteld. Zoveel geluk mee dat ik dit standaard heb sinds ik de pil niet meer slik :partying_face:

1 like

Sameeee. Niet echt regelmatig alleen bij mij, het is wel eens 18 en wel eens 24, maar meestal rond de 22 inderdaad. Slik mede daarom ook de pil ja

edit: ff een toevoeging nu ook toch aan het klagen ben, mijn menstruaties zijn ook echt wel zwaar maar m’n doorbraakbloedingen bij de pil komen steeds sneller?? Ik slik altijd door tot ik een doorbraakbloeding krijg, maar eerst was dat pas na drie strips en nu na 50 dagen ofzo al. Nog steeds wel beter dan elke drie weken/elke maand maar ik hoop wel dat deze trend zich niet al te lang doorzet

1 like

35 dagen ongeveer en daar ben ik heel erg blij mee want ze zijn echt niet grappig bij mij en ik zit meestal een dag of 6 aan heel veel pijnstilling plus maagbeschermers lol, lijkt me echt horror als dat dan ook nog eens in de 3 weken aan de hand was

1 like

Ik had ook pijn bij mijn ovulatie, die kwam wel echt voor m’n menstruatie! Maar wel echt heel kort voor m’n menstruatie, echt vreemd

1 like

Oh de horror zo kort op elkaar en dan nog zo lang! Veel last van ook?

2 likes

Ik heb ook ooit de yasmin geslikt, juist omdat dat een lichte pil was?

Huh maar hoe lang is een normale cyclus dan? Bij mij 25 dagen en denk al elke keer weer van de fuck begint het nu alweer? En nu zie ik die poll en besef ik me dat het misschien wel aan de korte kant is? Zit al 4 jaar niet meer aan de pil, maar kan de klok er nu bijna gelijk op zetten.

1 like

Als dat jouw cyclus is is dat toch gewoon jouw cyclus… kort of lang, tsja

3 likes

Volgens mijn menstruatie app is 28 dagen gemiddeld.

Zit zelf op 31 dagen gemiddeld, maar soms is het 32 en soms ook 26 :upside_down_face:

2 likes

Ah dit was ook mijn insteek! Ik heb soms gewoon heel veel zin in 1 snoepje en ik heb dan ook genoeg aan 1 of 2 van die soort. Lijkt me heerlijk om een keer een hele zak te vullen met alleen maar favorieten, dus blij dat ik dan niet de enige ben die dat doet!

1 like
Heb jij ook wel eens wimpers random op je ooglid ipv in je wimperrand
  • Ja
  • Nee
  • Waar heb jij het over

0 stemmers