Stel je persoonlijke vraag #25

Haha ja och dit weet ik ook nog zo goed, wij waren toen in Oostenrijk aan het skieën en toen ging daar op de pistes de roddel dat Beatrix was omgekomen.

1 like

En Koninginnedag ging toen gewoon door in de rest van het land toch? Ook best opmerkelijk.

Ik weet dit vooral omdat ik bij de metro stond net terug van school, en wou nog even met een vriendin naar het winkelcentrum. Tot mijn moeder belde dat ik NU onmiddellijk naar huis moest komen. Toen was nog niet bekend dat de dader een radicale witte man was en ze was bang voor rellen tegen mensen van kleur (was ook in Rotterdam).

1 like

Ik was bij mijn opa en oma en volgens mij zaten we aan tafel toen mijn oma werd gebeld met het nieuws (?). Eerste wat mijn oma zei: blij dat hij dood is. Waarop mijn moeder weer super verontwaardigd reageerde

Aanslagen Parijs weet ik ook nog heel goed. Was bij een vriendin maar was eigenlijk constant het forum aan het lezen omdat er een forummer was wiens vriend aanwezig was bij dat concert.

2 likes

Nee dat werd nou juist overal afgebroken. Ik vierde het altijd in een grotere stad en weet nog dat ik halverwege de middag weer thuis op de bank zat omdat alles afgeblazen werd (en ik vond dat als 19jarige naïeve puber allemaal vet oneerlijk en ‘hier in deze stad was toch niks gebeurd’)

Ik kan me de dood van Pim niet meer zo goed voorstellen. Maar dan wel weer heel duidelijk dat hij een taart in zn gezicht kreeg hahah.

9 likes

Ik vind dit echt een ongepaste reactie op iets wat voor veel mensen nog steeds een enorm trauma is. Ik weet niet of ik erop aansla omdat ik een persoonlijke ervaring met de vuurwerkramp heb maar vooral de emoji erbik vind ik erg ongevoelig

21 likes

Hebben jullie wel eens een brandende anus gehad na het eten van pittig eten?

• Ja, vaak
  • Ja, af en toe
  • Nee
  • Nee, maar ik eet ook niet pittig

0 stemmers

Ik eet namelijk wel vaak pittig, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Is het echt zo normaal?

Ik heb dat ook nog nooit gehad.

Ik ben gewoon te Hollandsvoor pittig eten. Voordeel is wel dat je er 3 keer plezier van hebt :+1:

1 like

Dat slaat toch gewoon op hoe zij het toen (als kind) heeft ervaren en niet dat ze het songfestival nu nog belangrijker vond dan de vuurwerkramp? Ik vind het niet ongepaster dan mensen die hierboven zeggen dat ze ‘blij’ waren dat Fortuyn dood was of mensen die baalden dat hun tv-programma werd onderbroken vanwege het nieuws over 9/11.

10 likes

Maar white pittig of echt echt pittig? Ik heb het alleen als ik echt zo pittig eet dat m’n lippen tintelen en alles in de fik staat en ik eigenlijk niet verder kan eten maar het is zo lekker dus ik eet toch door.

4 likes

Hoe lang is jouw natuurlijke cyclus gemiddeld?

• Ik weet het niet precies
  • Ik heb geen natuurlijke cyclus, want ik gebruik hormonale anticonceptie en/of andere reden
  • Er zit heel veel verschil tussen (bv de ene keer 26 dagen, andere keer 32 dagen)
  • minder dan 25 dagen
  • 25 dagen
  • 26 dagen
  • 27 dagen
  • 28 dagen
  • 29 dagen
  • 30 dagen
  • 31 dagen
  • 32 dagen
  • 33 dagen
  • meer dan 33 dagen

0 stemmers

Hmm ja wat voor jou echt pittig is! Ik eet wel meer dan alleen white pittig

Ik ben zelf naar Korea geweest en heb niet 1 keer moeten vragen of het minder pittig kan :sunglasses::sunglasses: maar ben stiekem ook een beetje overtuigd dat ze me de white pittige versie gaven… :grimacing:

Sowieso :joy: zo irritant is dat. Ik was echt overtuigd dat iedereen dubbel plezier zou hebben als je m’n-bek-staat-in-de-fik-pittig eet, wist niet dat dat bij sommige mensen niet zo was!

Ik baalde echt van 9/11 want had nieuw gips gekregen en zou dus lekker chill hele dag tv kijken. Het werd wel hele dag tv kijken maar geen leuke. Vond t zo indrukwekkend. En denk dat deels mn vliegangst door 9/11 komt. Vind het nogsteeds heel heftig als ik beelden ervan zie.

Ik heb het ook echt alleen bij inferno pittig af en toe, of als ik gewoon last heb van mn buik als het wat vettiger was.

Ik kan prima pittig eten, nergens last van. Maar sommig Indiaas eten heb ik het wel bij. Niet eens zozeer met pittigheid denk ik, maar gewoon manier van bereiden en vettigheid. Want heb het vooral bij restaurants.

1 like

Ik had dit ook altijd. Ben toen daarom aan de pil gegaan. Uiteindelijk toch mee gestopt met als grootste angst dat de korte periodes terug zouden komen. Dat was in het begin van het stoppen met de pil ook eventjes wat dreigde te gebeuren. Maar het liep langzaam op en nu lijkt het gewoon rondom de standaard 28 dagen te liggen. Dus dat je het vroeger had, hoeft niet perse te betekenen dat het nu nog steeds/weer zo zou zijn als je stopt met de pil.

1 like

Omg extreeem bedankt voor deze poll. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was en lang overtijd. Blijk dat ik verkeerd heb zitten tellen. Fjieuw het komt pas aankomende week ipv dat het er al een paar dagen had moeten zijn

2 likes

Heb het zelfs van KFC hotwings :full_moon_with_face:

6 likes