Stel je persoonlijke vraag #25

Partner gaat bij je weg wat vind je het fijnste
  • De rust
  • Geen gezeik meer.
  • Meer ruimte ( als je eventueel samenwoonde)
  • Lekker het bed voor je zelf

0 stemmers

10 likes

Kun je hier ff meerkeuze van maken aub

9 likes

Nee 1tje kiezen

1 like

Ik blijf dit zo lastig vinden. Ik neig naar zeggen ‘tyf maar op uit mn leven’ maar er zijn wel meer mensen in mijn omgeving vatbaar gebleken voor extremistische gedachten in de coronatijd. Mijn werk gaat nog redelijk door, heb een inkomen en het heeft geen enorme impact op mij. Wat nou als dat niet het geval is? Is het misschien ook een schreeuw om hulp?

2 likes

Wow mijn eigen Milk & Honey achtige boek!

2 likes

Heb jij ooit een sterretje (in je autoruit) laten opvullen bij Carglass?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Goed dat je dit er bij zet. Anders waren de uitslagen totaal anders geweest.

114 likes

Ja heel bewust erbij gezet hahahaha

4 likes

Hahahaha lol

1 like

Zelfs 2 keer in 1 week doordat er toen allemaal gruis op de A12 lag.

Ik heb er wel serieus over nagedacht om Bij1 te stemmen, maar ik blijf toch bij GroenLinks. Het linkse blok is al zo verdeeld en ik vind het echt niet tof dat GL waarschijnlijk zetels gaat verliezen. Maar zou het wel cool vinden als Bij1 tenminste 1 zetel zou hebben.

2 likes

Nee maar wel meteen de hele voorruit laten vervangen

(Allemaal anoniem)

Als ik mijn uiterlijk vergelijk met de gemiddelde persoon vind ik mezelf

• Veel knapper
  • Knapper
  • Neutraal
  • Minder knap
  • Helemaal niet knap

0 stemmers

Als ik mij vergelijk met de gemiddelde persoon voel ik mij intellectueel gezien

• Veel sterker
  • Sterker
  • Neutraal
  • Minder sterk
  • Veel minder sterk

0 stemmers

Als ik mijn karakter vergelijk met de gemiddelde persoon voel ik mij

• Een veel beter mens
  • Een beter mens
  • Neutraal
  • Een slechter mens
  • Een veel slechter mens

0 stemmers

Lang persoonlijk verhaal over intuĂŻtief eten

Ik heb jarenlang een eetstoornis gehad. Er is een (relatief korte) periode geweest waarin ik extreem gezond at (dacht ik tenminste), veel sportte en te veel gewicht verloor. In de jaren daarna legde ik mezelf geen beperkingen meer op qua eten en at ik zo ongeveer alles wat los en vast zat, maar ik compenseerde dit wel door twee uur per dag te sporten. In die periode verlangde ik zo naar een normaal eetpatroon, gewoon niet meer zo enorm veel nadenken bij alles wat je eet, maar ik dacht dat een normaal eetpatroon en intuĂŻtief eten niet voor mij weggelegd waren. Het heeft jaren geduurd, maar inmiddels denk ik niet meer over iedere hap die ik in mijn mond steek na, en hoef ik niet meer van mezelf voor alles te compenseren. Ik eet elke dag groente en fruit, maar dat is de enige ‘regel’ die ik nog heb. Voor de rest eet ik gewoon waar ik zin in heb. En ik eet niet heel gezond, maar ik zit er niet meer mee. Ik sport ook niet meer elke dag om daarvoor te compenseren. Ik heb helaas niet dĂ© tip om intuĂŻtief om te gaan met eten. Bij mij was het een heel lang proces van begrijpen waar mijn eetstoornis vandaan kwam, minder eisen stellen aan mezelf en niet langer de controle over alles willen hebben.

Lang verhaal dit, maar wat ik wil zeggen: ik dacht dat ik nooit op een normale, relaxte manier met eten om zou kunnen gaan, maar nu ben ik toch zo ver. En als ik het kan, echt, dan kan iedereen het.

42 likes

Bedankt. :heart: Dit is precies wat ik nodig had.

2 likes

Je mag me altijd pb’en!

1 like

Wel bij autotaalglas (daar heeft m’n verzekeraar wen contract mee dus geen keuze :woman_shrugging:)

Okeeee wie heeft er kut geslapen

• Ik
  • Ik niet

0 stemmers

Ik woon in het buitenland en heb al gestemd!

3 likes

Lol voor de vaccinatie was ik een risicogroep maar voor stemmen heb ik helemaal niks gehoord, ik ben zelfs stembureaulid