Volgens mij krijg je geen aparte oproep als je risicogroep bent, maar moet je zelf bepalen of je gebruik wilt maken van de extra dagen of niet.
Het is ook uiteindelijk op basis van persoonlijke voorkeur op welke dag je gaat stemmen. Het wordt aangeraden om op woensdag te gaan stemmen als je niet tot een risicogroep behoort, om zo meer ruimte te bewaren op maandag en dinsdag voor mensen in de risicogroepen. Maar als je tot eem risicogroep behoort staat het je ook gewoon vrij om op woensdag pas te gaan stemmen.
Wat vind je van de volgende woorden?
- Prima woord
- Neutraal
- Kut woord
0 stemmers
- Prima woord
- Neutraal
- Kut woord
0 stemmers
- Prima woord
- Neutraal
- Kut woord
0 stemmers
- Prima woord
- Neutraal
- Kut woord
0 stemmers
- Prima woord
- Neutraal
- Kut woord
0 stemmers
Denk jij dat je een goede politici zou zijn?
- Ja, ik kan goed debatteren en heb duidelijke standpunten
- Een beetje, ik heb wel een aantal dingen waar een goede politici aan moet voldoen maar niet alles
- Nee, zou niet voor me weggelegd zijn
- Anders:
0 stemmers
En denk je een goede talkshow host bv de nieuwe eva jinek?
- Ja, daar zou ik goed in zijn
- Nee, zou niks voor mij zijn want ik vraag niet genoeg door/ ben niet neutraal genoeg/ kan het gesprek niet goed genoeg leiden/ etc.
- Gemiddeld, mijn show zou niet gecanceld worden maar zou ook geen topper zijn
0 stemmers
En wat zou je het liefst doen?
- Lijsttrekker zijn voor een partij
- Een eigen talkshow hebben
0 stemmers
Ik ben 0 aan het manifesteren, doe met me mee
Sssstttt positive vibes only
Ik ook. Denk echt dat ze veel zetels krijgen. Vreselijk. Zou t nooit over mijn hart verkrijgen om voor zo’n racist te stemmen, hoe anti maatregelen ik ook zou zijn.
Volgens mij wordt het aangeraden om naar een van de locaties op je stempas te gaan, bij mij staat er daar maar 1 dus dan is het makkelijk kiezen
In mijn school is ewn stemlocatie, dus ik ga daar stemmen. onder werktijd😁
Zijn er dingen die je vanwege je werk/studie niet kan doen, die je wel heel graag zou doen?
Voorbeeld: ik zou heel graag lange, mooi gelakte nagels hebben maar mag niet
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben ook een beetje bang dat FvD veel meer gaat krijgen dan gepeild…weet wel dat ze proberen bij zo’n peiling zo’n goed mogelijke doorsnee van de samenleving te krijgen, maar vrees er toch voor dat FvD-stemmers veel minder geneigd zijn aan zo’n peiling mee te doen. En ook nog wat ‘stiekeme’ stemmers misschien.
Nja. We’ll see.
Ben jij ooit bij een demonstratie geweest?
- Ja, tegen racisme
- Ja, voor het klimaat/milieu/dieren
- Ja, voor feminisme
- Ja, voor de zorg (bv abortus kwesties)
- Ja, voor internationale conflicten
- Ja, voor werk (cao, vakbond)
- Ja, voor bepaalde rechten/vrijheid
- Ja, voor religie
- Ja, voor bepaalde politieke beslissingen
- Ja, voor andere demo’s;
- Nee, nog nooit, wil ik ook niet
- Nog nooit maar wil ik ooit wel
- Nog nooit, wil ik wel, maar durf ik niet
0 stemmers
Ik zag gister dit in de instastory van Tim Hofman

Ik herken dit zo! Het niet bezig zijn met eten heeft me zoveel rust gegeven
Misschien niet helemaal in een lijn met wat je zoekt, maar ik zou graag een eigen bedrijf naast mijn baan willen, maar dat mag helaas niet volgens mijn contract. Ik heb het ook al eens met de eigenaren overlegd en ze gaan denk ik ook niet van gedachten veranderen.
Opiniestukken schrijven.
Denk niet dat mijn werkgever dat kan waarderen.
Ja ik zou heel graag m’n haar in bijzondere kleuren verven maar denk dat m’n baas daar niet blij van wordt (en dat het mijn werk ook niet ten goede zal komen).
Bizar dat ze weer 36 zetels verwachten voor vvd en 20 voor pvv. I don’t get people en hoeeee je daarvoor kan stemmen mr goed.
Waarom mag dat niet? Wat jammer!
Er staat een stukje in mijn contract over dat je geen betaalde nevenactiviteiten mag doen naast een fulltime contract. Het idee erachter is dat ze anders bang zijn dat je in je vrije tijd heel druk bent met je andere betaalde baan/bedrijf en dat je dan onvoldoende tijd hebt om op te laden en doordeweeks niet meer goed kan presteren. Ik snap het op zich wel, maar ik had gehoopt dat ik toch een deal kon maken en dat ik dan bijvoorbeeld eens in de maand iets anders betaald kan doen, maar tot nu toe staan ze daar niet heel positief tegenover.