Queen
Dit moet ik ook gaan doen.
Queen
Dit moet ik ook gaan doen.
Oh ja klopt, dit ken ik inderdaad wel.
Ja slapen zoals een normaal mens in plaats van willekeurig wakker worden omdat m’n hersenen weer een fout in mijn master onderzoek gemanifesteerd hebben
Ik herken dit beeld ook gewoon totaal niet in mijn (directe) omgeving!
Ben me bewust van mijn bubbel hoor, maar toch, altijd kut om te zien dat de meerderheid van NL blijkbaar andere dingen vindt .
Ik wil mijn hele haar een gekke kleur geven, nu ik (nog) thuiswerk heb ik de punten paars geverfd (ik manifesteer een paars kabinet) maar dat kan niet als ik weer naar kantoor moet
stemt jouw gezin (ouders, broers/zussen)
0 stemmers
en je familie inclusief opa/oma, tantes/ooms/neven/nichten?
0 stemmers
en je vrienden?
0 stemmers
m’n pa gaat opeens D66 stemmen als eerste familielid ooit die niet links stemt en ben echt pissig :") Echt jammer dat m’n oma niet meer leeft, die was 'm achterna gegaan met de mattenklopper als ze dit had gehoord
Echt 50/50 haha
Vader VVD, broertje FvD
Moeder SP, ik PvdA
Heb ik niet genoeg haar voor, ik wil gaan kijken hoe zichtbaar het gaat zijn in een knot.
Ik had het hier met m’n broertje (25) over gehad en was stomverbaasd dat hij links gaat stemmen, terwijl hij de vorige keer FVD stemde. Misschien dat m’n rants de afgelopen jaren toch nut hebben gehad.
Familie allemaal fvd en pvv
Maar ik ga ook niet teveel in op politiek thuis, ik vind het bizar dat ze op die partijen stemmen maar waarschijnlijk vinden ze mij bizar omdat ik op Sylvana Simons ga stemmen lol
Mijn moeders kant van de familie stemt allemaal wel links, op één aangetrouwde oom na die FvD stemt. Voor mijn gevoel heeft iedereen wel zo’n oom Henk/Hans/Jan/Piet.
Heb je een (al dan niet aangetrouwde) oom die op FvD of PVV stemt?
0 stemmers
Oh ja ik beschouw D66 als midden! Want vind ze sociaal-economisch niet per se links, maar het is wel een progressieve partij natuurlijk, dus misschien voor een poll als deze dan wel eerder links haha. Anyway ik vind het van m’n pa die altlijd PvdA en GL gestemd heeft wel echt jammer
Ja mijne dus ook, hij is verliefd op Sigrid Kaag Goeie reden pa.
Ik vind D66 niet links eigenlijk @Zemraluani wel progressief maar wordt vaak midden (en vaak net iets rechts ervan) geprojecteerd op die diagrammen.
geen oom, een tante
mn moeder is super links, haar broers en ene zus (en de kinderen ) zijn ook super links, maar ze heeft 1 zus en das echt tsja een pvv tokkie. Haar 3 zoons ook, ze zijn ook alle vier van die ontzettende cliché amper opgeleide boze getatoeëerde types, vallen echt uit de toon bij de rest.
Ze zijn opzich aardige mensen tegen mij, maar je moet NOOIT beginnen over politiek of iets.
Ik vind mijn vader eigenlijk wel iets voor piratenpartij, maar ik durf te wedden dat hij voor D66 ofzo gaat stemmen. Ben allang blij dat ik ze wat meer heb laten nadenken over hun stem, anders was het VVD geweest.
Een oom (en tante, maar die is minder mondig erover) door wie ik het oprecht geen enkel probleem heb gevonden dat we onze verjaardagen vorig jaar niet konden vieren, omdat er echt onderwerpen zijn die je met hem moet vermijden wil je niet in een knallende ruzie terecht komen.
De tante deelt dingen op facebook die worden verwijderd want onjuiste informatie
Voel jij je blij vandaag?
0 stemmers
Haha I feel you. Mijn oom plaatst ook dagelijks monologen op facebook over de verkettering van de varkenshouderij, het niet-effectieve klimaatbeleid en waarom alle linkse rakkers knettergek zijn.
Aan de andere kant noemt hij Mark steevast “Lulmeier Rutte” en dat kan ik dan wel weer waarderen.