Mijn vriend en ik spelen samen.
- Ja
- Nee
- Nvt/buitenland/weethetnogniet
0 stemmers
Haha, bovenstaande is nog niet eens de helft van alle partijen waar we dit jaar op kunnen stemmen. Maar nu is het dit keer ook wel vrij extreem.
Ik zie steeds partij namen staan in polls dat ik denk word ik voor de gek gehouden hahah.
CODE ORANJE
FEESTPARTIJ
splinter
hahaha jeetje wie verzint dit
Als je op een vrouw hebt gestemd. Heb je dan op haar gestemd omdat je het eens bent met haar stand punten. Of omdat zij de een vrouw is die gewoon lager op de lijst staat ,een vrouw van kleur is of alles samen.
- Ik heb onderzoek gedaan naar haar standpunten.
- Ik stem op haar omdat ze lager op de lijst staat.
- Ik stem op haar omdat ze een vrouw van kleur is.
- Dit alles samen.
0 stemmers
Alles samen inderdaad! Ik heb me ingelezen over een aantal vrouwen van kleur lager op de lijst en daarvan degene gekozen die het meest aansluit bij wat ik belangrijk vind
Alles samen! En toen kwam ik er gisteren achter dat ze ook nog vet gehyped wordt hier, dus toen voelde mn keuze al helemaal top
Ik word hier zoooo boos van he!! Ik heb het zelf al meegemaakt met een zwangere vriendin die op een half uur rijden woonde en geweigerd werd. Wat moet ze dan? Dit is gewoon een eerste levensbehoefte. Echt vreselijk dit de regels zijn.
Omdat ze de lijsttrekker is en ik dit jaar niet de energie had om naast de partij, ook nog de standpunten van kandidaten te gaan bekijken. Ik vond de nummer 1 wel best.
Wie wordt vet gehyped hier?
Mikal Tseggai <3
Ohja ik heb over haar nog getwijfeld, maar vond haar stukje op de site zo inspiratieloos dat ik haar weer een soort van vergeten was.
Geen vrouw van kleur overigens, dat wou ik wel graag. Ik had haar bijna geskipt omdat ze blond was en ik hoef niet per se meer blonde vrouwen, maar toen ik haar bio las bleek ze transgender te zijn en zich ook heel actief in te zetten voor die community. Dus ja, dat vond ik ook wel priem.
Mijn man is wel voor een vrouw van kleur gegaan.
Oh echt een beetje van alles, dankbaar dat ik stemrecht heb, blij en excited dat ik m’n democratische recht (en plicht) uitoefen, hoop dat de partij waar ik op stem goed eindigt, hoop dat mijn keuze in de kamer komt, zenuwachtig voor de uitslag, cynisch omdat we toch wel weer tot aan Rutte XIX met CDA en eventuele willekeurige derde partij gaan krijgen, en frustratie als ik het stemlaken weer niet goed teruggevouwen krijg
Wat vinden jullie van mensen die niet stemmen?
- Vind ik niks van
- Vind ik slim
- Vind ik onhandig
- Vind ik jammer
- Vind ik anders:
0 stemmers
Ik ben al de hele dag nerveus. Omdat op dit moment alles nog open ligt. En waarschijnlijk gaat het tegenvallen maar we hebben wel de mogelijkheid om met elkaar voor een kanteling te zorgen. En het feit dat in theorie nu alles nog kan maakt me dus een beetje nerveus, op een positieve manier.
Nou ben ik ook niet helemaal naïef, er zal niet bijzonder veel veranderen. Maar ik vind deze dag wel bijzonder voelen. Een beetje dat gevoel als je op vakantie gaat en je weet dat je onderweg bent maar niet precies waar je terecht gaat komen. Love dat.
Ga jij stemmen/Heb jij gestemd op een regenboogkandidaat?
- Ja, op iemand die zelf ook LHBTQIA+ is
- Ja, op iemand die zelf niet LHBTQIA+ is
- Dat weet ik niet
- Nee
- Ik mag niet stemmen/heb niet gestemd
0 stemmers
ter info: https://www.rainbowvote.nu/tweede-kamer-2021/kandidaten/
Ga je vanavond de uitslagen live kijken op tv?
- Ja
- Nee
- Weet niet
0 stemmers
Jij stemt niet, maar je gaat wel live kijken? Of mag/kan je niet stemmen?
Niet stemmen vind ik alleen oké als het gaat om een referendum dat ongeldig moet zijn wegens lage opkomst (looking at you Oekraïnereferendum)