Heb al zo vaak gehad dat ik met pijn van het plas ophouden of blaasontsteking alsnog ergens geweigerd werd, dat ik ze altijd toe zal laten. De ellende
Vraag dit omdat ik dus laatst bij een koffietentje wat wou afhalen en een man vroeg of hij naar toilet mocht omdat hij in zijn broek gepoept had. Het meisje achter de kassa zei gewoon nee, sorry, mag je echt niet laten gaan. Vond dat zoo erg, wou dat ik er wat van gezegd had maar stond echt even perplex.
Oja ik stemde in 2010 voor het eerst, maar ben vroeger wel met mijn ouders mee het hokje in geweest en heb blijkbaar geen enkele herinnering meer dan aan die stemcomputers
Ik vind het vooral “spannend” omdat dat stembiljet zo tyfus groot is en ik dat nooit meer normaal opgevouwen krijg, net als een landkaart ofzo. Loop er altijd mee te kloten.
Ik ben zwanger en was laatst zo blij dat ik bij een koffietentje even mocht plassen. Vind het echt mensonterend als je dat weigert. Wat ontzettend sneu voor die man!
ik weet niet of deze poll al in een ander topic is geweest, zo ja dan verwijder ik hem wel
maar, anoniem, waar ga jij op stemmen?
- VVD
- PVV
- CDA
- D66
- GroenLinks
- SP
- PVDA
- CU
- PVDD
- 50PLUS
- SGP
- DENK
- FVD
- BIJ1
- JA21
- VOLT
- De Feestpartij
0 stemmers
Ja echt erg. Heb begrepen dat ze een grote boete kunnen krijgen, maar toch. Ik zou t niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Ik laat iedereen naar het toilet die het vraagt, kan me echt niet voorstellen dat handhaving hier over gaat zeiken.
Ik heb het toen het op zijn hoogtepunt was veel gespeeld en ben een tijdje gestopt maar heb het laatst weer gedownload om te kijken. Mijn vriendin speelt overigens ook mee dus we spelen het beide haha.
Ik ben bij het stemmen een beetje over de rand gegaan van het rondje hopelijk is mijn stem nu niet ongeldig maar dat blad is ook gewoon te groot en dat hokje te hoog
Het gaat mij niet om de regels maar meer dat ik helemaal voor me zie dat er dan straks overal strond zit en ik het mag opruimen. amehoela.
Je stem is gewoon geldig hoor! Zolang je niet twee hokjes hebt ingekleurd haha
Misschien heeft ze al eens iemand laten gaan en is haar baas daarna boos geworden of is er inspectie geweest en hebben ze een boete gehad? Geen idee hoe streng daar naar wordt gekeken hoor, misschien wilde ze het ook gewoon niet.
Ligt ook allemaal gewoon aan de situatie. Ik zou misschien net zoals dat meisje wel automatisch nee zeggen en er helemaal niet bij nadenken. Of idd gewoon makkelijk denken ulg strond echt geen zin in. Ik vind niet dat we op zon moment helemaal boos moeten zijn op zon meisje want je hebt dan ook geen idee wat er door haar heen gaat.
Gelukkig hahaha, ben niet zo ver over de rand gegaan dat ik een ander hokje heb ingekleurd
Bij ons (werkte in een winkel) mocht het echt niet, omdat het toilet in onze pauzeruimte was waar kostbare spullen lagen/kluis stond. Daar waren ze heel streng in en heb echt wel nare dingen naar mijn hoofd gehad van klanten als ik mensen niet naar het toilet liet gaan.
Helemaal mee eens.
Zou idd kunnen. Op dat moment was ze wel alleen in de winkel, geen baas te zien maar ja je weet het niet. All I know is dat ik het echt heel sneu vond.
En toch ook nog een keer niet anoniem.
- Groen Links
- VVD
- D66
- PvdA
- PVV
- CDA
- PVDD
- CU
- SGP
- FVD
- SP
- BIJ1
- VOLT
- Feestpartij
- Splinter
- DENK
- JA21
0 stemmers
Kan ook inspectie zijn, zijn ze nu heel erg mee bezig in winkels en horeca zaken en die boetes zijn echt bizar hoog.
kan je je inbeelden hoe lang de formatie zou duren met 30+ partijen haha, ik zie een nieuw wereldrecord