Dat hoeft eigenlijk ook niet, 2 lettergrepen
Joolrie/djuulrie/djuoulrie zegmaar
Dat hoeft eigenlijk ook niet, 2 lettergrepen
Joolrie/djuulrie/djuoulrie zegmaar
Mijn moeder was overigens wel luizenmoeder, en toen ging ze ruzie maken met een moeder die niet echt in het bestaan van luizen geloofde
Hahah geweldig! Ik zie al voor mij dat elk kind hoopte dat je moeder weer kwam en de school echt zo zat van nee moeder-nevermind we hebben al genoeg hulp volgende keer beter.
0 stemmers
Mijn neefje wordt momenteel heel erg gepest en ik vind het zo erg .
Ben wel benieuwd wat die moeder vandaag gestemd heeft
Oooh ja dit helpt!
Wat vreselijk
Misschien is dit inherent aan ouder worden, omdat je denkt “vroeger was alles beter”, maar qua internet en sociale media lijkt het me echt heel erg moeilijk om nu op te groeien (of ouder te zijn van een opgroeiend kind ), volgens mij zijn er zoooooveel manieren waarop kinderen het leven zuur kan worden gemaakt die de volwassenen gewoon amper meekrijgen. Vroeger was je na schooltijd als je eenmaal thuis was denk ik veiliger? Maarja zal vast een paradox zijn ergens.
Arme jongen, hoop dat het snel stopt
Voor de mensen die gepest zijn. Hoeveel invloed heeft dit nu nog op jou?
0 stemmers
Nee maar mijn vader wel! En ik geloof dat zowel mijn zusje als ik dat wel prima en gezellig vonden. Hij ging dan ook heel gezellig verkleed mee doen met vossenjacht enzo haha.
Op mij persoonlijk niet zo veel denk ik maar het is wel de doorslaggevende reden waarom ik geen kinderen wil. Mijn hart zou het niet verdragen als mijn kind ongelukkig was.
Ja het is heel erg en het gebeurt ook veel op social media. Hij is 12 en zit in groep 8 en de reacties zijn gewoon zo erg. Liefste wacht ik zelf die kinderen op maar dat schiet natuurlijk niets op. Ze zeggen onder andere dat hij dood moet, een corona hoofd heeft en dat zijn ouders vast blij zijn als hij dood is. School doet nu eindelijk iets en heeft brieven naar de ouders van de pesters geschreven.
Hij is momenteel gewoon super bang, het is zo erg om te zien ook omdat het juist een heel lief sociaal kind is.
Holy fuck. Holy holy fuck.
Ohhh dit breekt echt mijn hart wat verschrikkelijk en wat kunnen kinderen gemeen zijn zeg
Oh wow dat is wel echt heel heftig pesten ook. Wat sneu voor je neefje… ik hoop dat die brieven een effect gaan hebben!
Nou ik ga met je mee hoor. Zo zielig voor je neefje, kinderen kunnen zo gemeen zijn.
Ik ook. Met een zak om ze naar spanje te sturen.
Zielig voor Spanje.
Mijn opa ging ook weleens mee. Was top want die had altijd snacks mee in de auto voor de kinderen die meereden haha.
Hoe vaak gebeurt het jou dat je iets online bestelt en dan vergeet of er geen zin in hebt om te retouren?
0 stemmers
Verder hoop ik wel van harte dat vroeger níet alles beter was en scholen en de maatschappij tegenwoordig een betere aanpak hebben dan in mijn kindertijd: “je moet het gewoon negeren!”