Stel je persoonlijke vraag #25

Niet mijn eerste keus maar ook zeker niet verkeerd. Zou het vooral fijn vinden zodat vvd niet weeeer bovenaan staat

Yeah, durft iemand hier jewellery uit te spreken? Op zn Amerikaans Engels.

1 like

Ik heb dus foto gemaakt dit keer, niet om deze reden maar wel echt fijn als bevestiging. :+1:t3: (Wel al tien keer de foto opnieuw bekeken maar lijkt toch wel echt de goede te zijn!!!)

Ging jouw moeder weleens mee als begeleidster op schoolreisje of schooluitje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Helaas wel ja…

Hoezo helaas? Is toch leeuk als je moeder dat wil doen. Mijne weigerde altijd, ging niet eens naar ouderavonden :rofl: I love her maar… totaal geen typische moeder.

Ja en dat vond ik echt niet leuk

Hoezo dan?

Nee, vond het echt verschrikkelijk.
Ze was ook overblijfmoeder, die zijn over het algemeen sowieso niet geliefd.
Ze was mega streng naar mij en de andere kinderen.
Daarbij is zo’n uitje als kind juist leuk omdat het anders is dan school + zonder ouders. Althans vond ik.

4 likes

Is toch niet heel gek dat je dat als kind niet leuk vindt? Op schoolreisje wil je lekker lol hebben met je vrienden en lijkt mij ook heel vervelend om daar dan je moeder bovenop te hebben.

10 likes

Ja ik schaamde me sowieso al voor mijn moeder en dan ging ze vast gek doen of of rare dingen zeggen of streng doen naar andere kinderen!!! :sob::sob::sob:

5 likes

Ja en ik vond dat heel leuk, mn vriendinnen vinden mn moeder nog steeds allemaal heel lief. Het is ook echt een moedermoeder, voor zover dat een term is. Zodra mijn vader in the picture kwam schaamde ik me kapot. Alles zo zakelijk en ongemakkelijk oh verschrikkelijk gewoon.

Niet dit maar gewoon die hele vibe

8 likes

Alleen mijn vader

2 likes

Misschien niet gek. Denk dat beide wat op aan te merken is. Ik vond het juist kut dat mijn moeder nooit ergens mee naar toe ging en de moeders van mijn klasgenootjes allemaal wel.

1 like

Hahaha, hebben wij dezelfde ouders? Mijn moeder ging vaak mee op schoolreisjes enzo, en hoewel ik me een beetje schaamde om haar dikke accent en omdat ze huisvrouw was, was iedereen heel dol op haar en was ze ook gewoon heel leuk in de groep. :two_hearts:

Mijn vader heeft nooit Nederlands geleerd, was altijd in pak enzo en de keren dat hij naar school kwam vond ik het altijd ontzettend ongemakkelijk!

5 likes

Ah ja mijn moeder ging echt vaak mee zodat ze ook in de attracties kon haaha :joy::joy: ik vond het echt super leuk. Ze was ook heel geliefd, dus soms moest ze naast klasgenootjes in de bus zitten en dan was ik altijd boos want MIJN moeder ja

2 likes

Heb je een heel jaar les gehad van je vader? Dat lijkt me best pittig. Veranderde de verhoudingen dan thuis ook? Hoe waren de ouder avonden?

1 like

Ik vind haar nu al cool

1 like

Ik probeer dit te zeggen maar ik kan wul-rie echt niet na elkaar uitspreken haha

Mijne ook!