Stel je persoonlijke vraag #25

Godvrdmm @Jumpsuit, nog ff en we schakelen die poll optie bij jou uit.

58 likes

mag

1 like
Shakira
  • Jaa
  • Nee

0 stemmers

Sorry, ik vind dit heel vervelend maar als dit mijn laatste poll is. Liever een banaan of een mandarijn?

• Liever een banaan
  • Liever een mandarijn

0 stemmers

3 likes

ik vind bananen dus eigenlijk helemaal niet lekker, maar ik eet ze wel soms omdat ik lui ben.
banaantjes (snoepjes) zijn ook echt niet te doen

3 likes

Hand grind tegen een voorbij rijdende auto gegooid. Bleek een net nieuwe Audi te zijn :sweat_smile:

1 like

Bananen zijn :face_vomiting:, die vieze zachte textuur, beetje slijmerig sommige stukjes baahh.
Vind t wel lekker in smoothies of ijs of whatever maar gewoon een losse banaan no thank you echt het laatste fruit dat ik zou pakken.

10 likes
Stem jij op je eigen polls?
  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik like ook mijn eigen foto op insta, dusja :tipping_hand_woman:

24 likes

Ik vind het echt kut als mensen niet op hun eigen poll stemmen, waarom zou ik dan wel de moeite doen.

13 likes

Ik snap niet dat mensen een mandarijn kunnen ruiken en het daarna opeten :nauseated_face:

Ik heb ooit een winkelkarretje tegen een gloednieuwe BMW gereden op de parkeerplaats van de supermarkt. Ik was 4 jaar oud en had een beetje aandacht tekort omdat m’n zusje net was geboren. Ik weet ook niet precies waarom m’n moeder het een handig idee vond om mij op een winkelkarretje te laten passen en zelf weg te lopen. Maar ik vond het natuurlijk heel interessant om met dat ding te gaan lopen. Die meneer van de BMW was er iets minder blij mee.

3 likes

Wat is jouw grootste poll-ergernis?

• Vage opties om uit te kiezen
  • Geen humor
  • Anoniem
  • Geen uitslagen kunnen zien zonder zelf te stemmen
  • Te flauwe humor
  • Vragen als: wat moet ik eten?
  • Poll makers die niet op hun eigen polls stemmen
  • Jumpsuit

0 stemmers

1 like

En anonieme polls!!!

1 like

Fakking lezen Karl.

10 likes

Hahahahahaha ja waren zoveel opties. Teveel om te lezen voor mij

6 likes

Ook een ergernis. Teveel opties, vooral als ik er maar 1 mag kiezen.

37 likes

Ook een ergernis. Mensen die moeten vermelden dat ze opties missen. MAAK JE EIGEN POLL DAN.

4 likes

JIJ STEMT GEENEENS OP JE EIGEN POLL, dus ssst.

8 likes

Jullie moeten gewoon allemaal je bek houden of ik maak weer een poll aan

56 likes