Stel je persoonlijke vraag #25

Ik denk dat mijn dieptepunt was dat ik mijn moeder wilde helpen met het aquarium schoonmaken en dreft bij de vissen heb gegooid toen ze er nog in zaten rip :slightly_frowning_face:

19 likes

Per ongeluk in m’n broer zijn vinger geknipt.

6 likes

Op school hadden ze super mooie pannetjes in het speelkeukentje, die had ik thuis niet. Ik heb een paar keer stiekem een pannetje meegenomen naar huis. Wel met telkens weken er tussen of vlak voor de vakantie ofzo. Ik heb ook lepeltjes en pannenlappen en kleine dingen meegenomen. M’n moeder kwam daar pas achter toen ze voor m’n eigen kinderen het speelgoed uit ging zoeken. Dus zij spelen nu in hun keukentje met de gestolen spulletjes van school :joy:

54 likes

Als iemand niet luisterde werd ik altijd enorm driftig. Vooral barbies vlogen dan richting diegene die mij geen aandacht gaf.

1 like

Kinderen die dieren vermoorden vertrouw ik niet hahah

13 likes

Als het expres is ik ook niet, psychopaat in wording.
Mijne was per ongeluk en ik was heel verdrietig erna :cry:

1 like

Hahahaa geweldig :rofl:

Mieren eten
  • Heb ik wel eens gedaan
  • Ik ken iemand die dit ooit gedaan heeft
  • Nee en nee

0 stemmers

hmm weet niet of ik miereneters ken, maar mierenneukers ken ik wel

disclaimer: miereneters niet het dier, mierenneukers figuurlijk niet letterlijk

4 likes

Ik heb wel eens zout op slakken gestrooid :cry: Nu heel veel spijt van, toen vond ik het fascinerend.

9 likes

Mijn broertje van 3 kwijt geraakt op het strand… Politie en alles erbij en gelukkig allemaal goed gekomen, ouders waren echt bang dat hij was verdronken.

Nu kunnen we er gelukkig om lachen.

3 likes

Maar hoezo moest jij als kleuter op een peuter passen? :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Sorry, na alle polls met vragen over JLO etc. Wie kies je nu?

• JLO
  • Beyonce
  • Sharika
  • Rihanna

0 stemmers

Nooit meer een poll in die combinatie van mij

Heb vroeger zout op een slak gelegd met vriendjes omdat iemand zei dat dat grappig was. Ik wist niet wat het zou doen :pleading_face:

3 likes

Hoezo wie kies je nu? Wat moet ik met haar doen

44 likes

Ik was niet aan het oppassen, we waren paar meter voor de handdoeken schelpen aan het zoeken en ik zei waarschijnlijk iets van ā€œstukje verder op liggen er vast meerā€ en hij rent weg net toen mijn ouders even niet keken.

1 like

Ahh oke nou dat vind ik niet jouw fout hoor

1 like

Ik was wel echt een pestkop haha! Omdat het goed afgelopen is plagen ze me er soms nog mee dat het mijn schuld is, we kunnen er om lachen nu :sweat_smile:

4 likes

Oh god. Maak een keuze of niet. Haha wat moeilijk doen om zoiets stompzinnig. De eerste poll bestond ook uit die vraag.

Ik had niet verwacht dat ik (tot nu toe) de enige zou zijn die dit ooit heeft gedaan :weary: Ik was toen wel 8 ofzo en kreeg er 20 gulden voor!

1 like