Nee viel mee! Had een hele goeie kapper en Olaplex is je redding. Maar idd wel veel werk en duur. Had het ook laten uitgroeien naar een balayage zodat ik het niet telkens opnieuw hoefde te bleken. Vond het leuk voor 1 keer maar ga het niet meer doen
Als je nou jouw natuurlijke haarkleur mocht veranderen, zou je dat doen? Oh en dit blijft dan altijd zo.
- Nee
- Ja een aantal tinten lichter
- Ja een aantal tinten donkerder
- Ja veel donkerder
- Ja veel lichter
0 stemmers
Mijn haarkleur is midden bruin en ik heb blijkbaar blondtinten in mijn haar waardoor het in de zomer behoorlijk licht wordt met natuurlijke highlights waarvan sommige plukken zelfs super blond. Ik zou dat wel graag het hele jaar door willen maar dan zonder te verven (een keer geprobeerd en zag er een stuk minder mooi uit)
Dat zou me heel veel geld schelen voor haarverf! Ik heb zo’n nietszeggende peper en zout kleur, en verf het altijd donkerbruin
Ik vind het zo ergerlijk dat mn moeder vaak zegt dat ze mn haar te donker vindt. Dat is mijn haarkleur, hoe kan je dat nou zeggen trut. bovendien had ze zelf voordat ze grijs werd precies dezelfde kleur. Oja en dat het dan te hard staat bij mn gezicht. Dus wil ze dan dat ik het ga bleken? Dacht het niet.
Hoeft niet zoveel te kosten toch? Om het donker te verven? Ik gooi er soms zon pakje John Frieda foam color overheen. Het maakt mijn haar niet lichter of donkerder maar wat minder saai qua kleur. Volgens mij kies ik voor dark natural brown.
Oja eerst gebruikte ik deze, maar die haalden ze ineens uit het assortiment.
En nu deze
Ik weet alleen niet of het goed dekt als je wat lichter haar hebt.
Ja dat klopt hoor, maar het lijkt me zoveel makkelijker om er niks aan te hoeven doen haha. En het wordt zo snel weer licht vind ik (tenzij ik het bij de kapper laat doen).
Anders: ik had een veeeeel betere vent gevonden
Ik wil wit haar! En dan lekker tonen en met van die tijdelijke spoelingen verven.
Naja uiteindelijk worden we allemaal grijs/wit denk ik. Dan kan je losgaan.
Ik zou wel meer diepte willen, dus niet geheel lichter/donkerder.
Maar ik hou me er niet aan en doe gewoon wat ik wil qua kleur
Als je zelf een weekend naar vrienden of weg gaat, zou je het dan een probleem vinden dat je vriend iemand uitnodigt om mee te chillen?
- Lekker doen wat je wil, ik ben er toch niet.
- Ik zou dit graag van te voren weten/overleggen.
- Ik zou dit vervelend vinden. Ik ga weg en je nodigt meteen iemand anders uit.
0 stemmers
Dit speelt bij een vriend van mij. Hij wil mij graag uitnodigen als zijn vriendin een paar dagen ergens gaat logeren maar ‘weet nog niet of het doorkan gaan want misschien vind ze het wel vervelend.’ Ik merkte meteen nogal veel weerstand bij mezelf haha, maar vraag me af hoe anderen dit zien.
Is het bij haar een kwestie van " ik vind het vervelend als je vrienden uit nodigd " of speelt het mee dat jij een vrouw bent en is ze jaloerz?
Veeg jij af na het plassen? (Anoniem)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben echt benieuwd wat de aanleiding is van deze poll haha
Ja geen idee. Ik ben echt geen thread (ben soort van familie) en we hebben al veel vaker met zn tweeën afgesproken. Dus snap deze logica echt niet.
@Totoro Ja daar schoot ik dus ook van in de allergie. Mijn man gaat echt niet bepalen of ik wel of niet mag afspreken met iemand.
Nou ja miss ben ik hier dan heel ouderwets in maar als het iemand is van het andere geslacht zou ik het wel fijn vinden dat je dat even meldt.
Ik vind het altijd verbazingwekkend dat sommige vrouwen na 1 seconde alweer buiten staan. Dan moet je dus haast wel iets skippen in het plasproces haha