Stel je persoonlijke vraag #25

ik probeerde het net maar het lukt me niet eens, tenminste niet verstaanbaar.
uitademen is veel logischer? zucht jaaaa beetje dezelfde desinteresse

4 likes

Nee wel terwijl ik uitadem

1 like

Ik vind het dan ook irritant als er geen midden optie is, misschien vind ik hamburgers niet geweldig maar vind ze ook weer niet zo erg dat ik wil dat ze optyfen

13 likes

Nee veel te ongemakkelijk, maar ik vind die ingestudeerde dansjes die stellen hebben ook zo ongemakkelijk en stom. Je hebt nog steeds twee linkerpoten Hans!

6 likes

Ik vind het altijd heel zenuwachtig overkomen. Bij Jinek doet Paulien Cornelisse het voor, je herkent het misschien wel.

Ik heb dit gedaan, en ik ben er totaal niet het type voor. Last minute besloten toch te doen en danslessen samen gevolgd. Alleen al voor die lessen de moeite waard, zo gezellig. Was van de zenuwen alles vergeten en zag er niet uit maar we hadden megaveel lol. Het was ook echt een leuke binnenkomer voor de start van het feest want daarna knalde iedereen op de dansvloer.

15 likes

Ja ik heb gekeken! Maar ik heb hier zelf gewoon de skills niet voor ofzo.
Maar vind de ingeademde ja en uitgeademde ook niet heeeel erg verschillen (naar mijn idee dan), dus kan gelukkig hetzelfde bereiken haha

Maar die drie die ze achter elkaar deed was wel heel heftig idd, alsof ze geen adem meer kreeg.

1 like

Wij hebben dit zo kort mogelijk gehouden. Na 1,5 minuut ongeveer onze daggasten erbij en iedereen dansen graag

2 likes

Onderwerpen die echt elke week terugkomen. Je salaris, boodschappenbudget, weet ik het, boeit me niet :roll_eyes:

Stel je zou trouwen, zou je dan een bruiloft willen?
  • Ja, grote zaal, alles erop en eraan, muziek, 300 man, groot feest
  • Ja, middelmatig grote bruiloft en geen gekkigheid
  • Nee, helemaal geen bruiloft hoef dat echt niet
  • Klein etentje ofzo is prima, met alleen close family

0 stemmers

We weten zelfs al welk liedje/welke dans. Maar mijn vriend wil niet trouwen helaas helaas

Maar hij wil wel een bruiloftsdans?

Haha, ik weet ook niet waarom

2 likes

En hoe belangrijk vind je je huwelijksreis?

• Heel belangrijk, liever spenden op mn honeymoon dan een bruiloft
  • Onbelangrijk, bruiloft belangrijker
  • Middelmatig belangrijk, citytripje is leuk genoeg

0 stemmers

Onze bruiloft was echt een afgang, na het ja-woord en de speech/taart kreeg ik mega meltdown en ben ik vroegtijdig naar huis gegaan met mijn man, daar ben ik uit mijn jurk bevrijd…
We hadden een warm/koud buffet (dat was officieel het einde), gasten hebben dat gegeten zonder ons (man had het wel geopend terwijl ik ergens buiten op een bankje zat te huilen naast mijn moeder)

Iets met; ‘ik probeer normaal te doen dus doe het zoals ‘‘het hoort’’, maar dat kan ik echt niet-actie-’ :upside_down_face:
Inmiddels zou ik zoiets nooit meer zo doen, geen seconde van genoten en kijk er ook niet blij op terug en zo past het eigenlijk ook echt niet bij ons. (er waren nog wel meer dingen waardoor het allemaal anders was dan gedacht en de meltdown was gigantisch)
Al zou ik wel graag de foto’s opnieuw doen, maar dat is omdat ik (en man) gewoon ook qua uiterlijk heel anders ben (zijn) (veel afgevallen)

33 likes

Hmm ja we trouwden in Italië en waren twee weken daarvoor al op vakantie daar. Na de bruiloft niet verder op reis gegaan, begon 4 dagen later aan een nieuwe baan en vond dat echt prima.

4 likes

Ah wat prachtig! Italië is zo romantisch, zou daar ook echt willen trouwen. Hoe ging dat dan met gasten? Hoeveel mensen uitgenodigd? Moet je dan voor iedereen vlucht en hotel betalen?

Bananen voor de honger, mandarijnen voor de dorst.

2 likes

Aaahw balen, dat klonk echt mooi inderdaad :disappointed:.

Wij zijn in 2019 getrouwd, maar besloten de huwelijksreis uit te stellen en eerst terug wat te sparen. Maar ja, toen corona. En dit jaar ziet het er ook nog niet uit dat we kunnen gaan… En dan ondertussen ook nog de afweging dat we toch wel stilaan aan kinderen zouden willen beginnen, dus vrees dat het er niet meer van gaat komen :frowning_face: