Stel je persoonlijke vraag #25

Hoeveel fucks geef jij om trouwen

• Zero
  • Some
  • A lot of

0 stemmers

Ik weet zelfs anoniem wat je gestemd hebt, Jannie. I feel your pain :heart:

1 like

Ja, ik zit hier als een soort gemankeerde mn poll openbaar te maken, maar het wil niet lukken

2 likes

Ik kreeg een keer nadat het op het forum ging over Reddit Gone Wild een DM van een mij onbekende forummer die me aanmoedigde ook mee te doen en de link te delen.

Was de vreemdste denk ik.

3 likes

Ahw dat vind ik sneu, maar die foto’s opnieuw doen is best te realiseren toch? Lijkt me superleuk juist, kunnen jullie er met zijn tweetjes toch iets moois voor julliezelf van maken en met een fijne herinnering toch nog.

7 likes

Stel je woont samen met je partner. Hoe vaak gaan jullie op bezoek bij elkaars ouders? Hij/zijn ook te vervangen door zij/haar ofc

• Naar beide 1 keer per week
  • Naar beide meerdere keren per week
  • Ik ga niet mee naar die van hem
  • Hij gaat niet mee naar die van mij
  • Ik ga niet naar mn eigen
  • Hij gaat niet naar die van hem
  • We gaan zelden naar beide
  • Ik ga vaak naar mn eigen
  • Mn eigen vaker dan de zijne
  • Zijne vaker dan mijne

0 stemmers

Wij zijn een paar dagen na de bruiloft op citytrip gegaan en een half jaar erna 3wk naar Thailand. Dat we niet meteen naar Thailand gingen had meer te maken het het regenseizoen daar.

Ik vond op de bruiloft zelf het feest het allerbelangrijkst. Dat moest gezellig en vooral goed verzorgd zijn. En dat was het allebei. En de rest van de dag was ook fantastisch. Ik zou het wel graag nog een x over willen doen

2 likes

Oh sorry, dat was ik met mijn anonieme account.

5 likes

Minder dan 1 keer per week hoor

Oh er staat ook zelden tussen zie ik nu, had ik niet gezien. Al vind ik minder dan 1x per week niet meteen zelden

8 likes

Ff heel ander onderwerp dan trouwen.

Hoe vaak poep jij?
  • Bah, is prive info dit
  • Meerdere keren per dag
  • 1 x per dag
  • Gemiddeld om de dag
  • Geen idee, te weinig

0 stemmers

Ja, misschien ooit, vind het gelukkig niet meer zo belangrijk!
Ik vond die foto’s opnieuw doen eerst ook een ding want ‘‘je moet showen dat je bent afgevallen’’
Inmiddels snap ik dat geluk niet zit in een bruiloft, of lichaamsgewicht of foto’s.
(toen was ik blijkbaar super oppervlakkig?? Nah, is gewoon gebrek aan identiteit/eigen-ik/etc die ik steeds meer krijg nu juist)

Enige wat telt is dat ik getrouwd ben met de juiste en dat door het trouwen zaken juridisch echt goed geregeld zijn.

1 like

Omg, ik zat net te denken, wat voor smerige domme poll zal ik eens bedenken om van het onderwerp trouwen af te raken. Poep was een mogelijkheid

12 likes

Oh alleen naar die van de ander zie je niet vaak haha! Leuk

1 like

HAHAHA

Commando…

• Pinkelen
  • Hol
  • Bol
  • PLAT
  • Wat?

0 stemmers

Deden jullie dit spel ook altijd op de meest random momenten?

4 likes

Ik begin nogsteeds wel eens tijdens het eten ofzo hahahah

12 likes

Heb je weleens met je blote voeten in hondenkak gestaan

• Ja helaas
  • Nee

0 stemmers

14 likes

We zien beiden kanten ongeveer 1 keer per maand, dat vind ik niet zelden.

5 likes

Was aan t picnicken op een mooi groen grasveld, lekker met mn blote voetjes in het gras.
Totdat ik opeens bruine vlekken over mn voeten en onderbenen zag. Nice.

4 likes