Minder dan 1 keer per week hoor
Oh er staat ook zelden tussen zie ik nu, had ik niet gezien. Al vind ik minder dan 1x per week niet meteen zelden
Minder dan 1 keer per week hoor
Oh er staat ook zelden tussen zie ik nu, had ik niet gezien. Al vind ik minder dan 1x per week niet meteen zelden
Ff heel ander onderwerp dan trouwen.
0 stemmers
Ja, misschien ooit, vind het gelukkig niet meer zo belangrijk!
Ik vond die foto’s opnieuw doen eerst ook een ding want ‘‘je moet showen dat je bent afgevallen’’
Inmiddels snap ik dat geluk niet zit in een bruiloft, of lichaamsgewicht of foto’s.
(toen was ik blijkbaar super oppervlakkig?? Nah, is gewoon gebrek aan identiteit/eigen-ik/etc die ik steeds meer krijg nu juist)
Enige wat telt is dat ik getrouwd ben met de juiste en dat door het trouwen zaken juridisch echt goed geregeld zijn.
Omg, ik zat net te denken, wat voor smerige domme poll zal ik eens bedenken om van het onderwerp trouwen af te raken. Poep was een mogelijkheid
Oh alleen naar die van de ander zie je niet vaak haha! Leuk
HAHAHA
Commando…
0 stemmers
Deden jullie dit spel ook altijd op de meest random momenten?
Ik begin nogsteeds wel eens tijdens het eten ofzo hahahah
Heb je weleens met je blote voeten in hondenkak gestaan
0 stemmers
We zien beiden kanten ongeveer 1 keer per maand, dat vind ik niet zelden.
Was aan t picnicken op een mooi groen grasveld, lekker met mn blote voetjes in het gras.
Totdat ik opeens bruine vlekken over mn voeten en onderbenen zag. Nice.
Dit bericht maakt het echt 1000x erger, baaaaah
Dat zag ik @Lula
Na dat gedrocht van een poll mag je 5 minuten geen commentaar hebben op Jumpsuit (ja 5 minuten is lang zat, het moet niet te gek worden)
Ze komen eigenlijk 9 vd 10x naar ons toe.
Dat is over het algemeen 1x in de maand.
We gaan 2 x per maand langs bij mijn ouders, is altijd gewoon gezellig
2 x per maand even bij zijn ouders, voelt meer als verplichting en daarna door naar mijn schoonzus en zwager want die wonen dichtbij en daar is het wel altijd gezellig en super chill.
Wij hadden een openingsdans op in elkaar gemixte nummers oa. van i like big butts and cannot lie, viben van K-liber, en nog een paar
en na 2 minuten trokken we iedereen de dansvloer op. Was echt leuk.
Zou zó graag mijn bruiloft nog eens over willen doen, het was echt zo tegek.
Dat is echt leuk. Viben op je bruiloft.
Wel op een naaktslak
Oh hoe voelde dat?? En hoe zat het eruit?