Bij die blonde vrouw? Dat was een grapje he haha haar hele tiktok is sarcasme! Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dat echt doen natuurlijk.
Oh thank lord ze overtuigde me hahaha
Ja laten we onderscheid maken. Tussen inhoud en toon. Spreek Penny rustig aan op haar inhoud. Maar haar nu aan te spreken op haar toon terwijl het duidelijk is dat dit haar aan het het gaat vind ik neerbuigend. Alsof ze een stampende kleuter is met een woedeaanval. Terwijl ze inhoudelijk reageert.
Er is geen onderscheid. Het is een onzinnige poll, dat klopt. Wilde daarmee niet de impressie wekken dat een jongetje niet met poppen kan spelen ofzo. Maar als ik aan mezelf als moeder denk zie ik toch een meisje voor me, niet betekenende dat ik niet blij met een jongetje zou zijn of dat dat meisje niet met autoâs kan spelen. Gewoon een onbewust beeld dat ik van mezelf heb.
Ik moest zo hard lachen om haar. Ook een tiktok waarin ze zei dat ze op de verjaardag van haar dochter niet haar dochter vierde maar haarzelf, omdat zij op die dag al het werk had geleverd en haar dochter er alleen maar uit kwam
Als (een van) jouw forum bestie(s) in een discussie verzeild raakt, voel jij dan een drang om diegene te komen verdedigen?
- Ja, ik duik er meteen op
- Twijfel, ik kijk het even aan. Als het te ver gaat misschien
- Nee, my name is Paul and this shitâs between yâall
- Ik heb geen forum bestie
0 stemmers
I ainât got no friends
GeĂŻnspireerd door The One op Netflix: Als je op basis van je DNA gematcht kan worden met je ware liefde, zou je de DNA test doen?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Stel je hebt een simpele tweedehands omafiets die je een paar jaar geleden voor 150 euro hebt gekocht. De fiets gaat stuk en heeft ook wat kuren. De reparatie zou duurder zijn dan een nieuw tweedehandsje.
Koop je dan liever een nieuw tweedehandsje of laat je je oude fiets repareren?
- Ik laat mân oude fiets repareren
- Ik koop een nieuwe
0 stemmers
Lijkt me wel grappig om te doen
Ik koop een nieuwe maar een iets betere kwaliteit zodat ik niet jaarlijks 150 euro hoef uit te uitgeven aan een middelmatige fiets
Ik zou m laten repareren maar niet elke keer en eigenlijk zou ik swapfiets nemen
Nee want ik vertrouw niemand met mijn DNA! Dan word ik gekloond of geframed voor moord ofzo. Dacht het niet. Donât trust them!
Ik heb denk ik al 15 jaar de fiets die k nu heb, kostte destijds 200 euro en heb ik al ontelbaar keer laten repareren. Enige reden om een nieuwe te kopen zou zijn als ie kut fietst
Swapfiets vind ik echt bizar duur, voor het geld dat je per maand betaald kan je in een jaar tijd een fiets van 200 euro kopen. Daar ga je in die tijd echt niet zoveel reparaties aan hebben.
Hangt er wel vanaf waar die fiets staat en wat je er mee doet. Als je in de stad woont en je fiets staat altijd buiten en wordt door iedereen aan de kant gesmeten als dat ze zo uitkomt, gaat je fiets aanzienlijk korter mee dan als hij in de schuur staat en je er alleen mee naar de supermarkt in het dorp fietst.
Dat was vanuit haar een waarde kwalificatie en daar hoef je het niet per se mee eens te zijn. Jij reageert er vervolgens op met âjezus beetje kalmer mag welâ. Ze is echter toch kalm in die reactie? Of mis ik iets
Ik snap waar je vandaan komt met je post, maar dit is dan wel weer jammer.
Volgens mij schreef je net âfucking forumâ en pas je het net aan. Daar kan ook van gezegd worden, kalm aan.
Wat ik niet snap van opmerkingen als âmoet het zo zwaar maatschappelijkâ, wij zijn toch net zo goed deel van de maatschappij? En hier op het forum ook een soort van groep(sgedrag). Eerst zou Pennylane haar toon moeten kalmeren, maar als zij op haar beurt iets vindt van dat mechanisme, reageert zij te overtrokken want jij zit niet op het forum voor serieuze onderwerpen?
#lost (en dan bedoel ik niet de serie)
Je zegt net nog " hey doe eens aardig tegen een medeforummer" en als je dan word aangesproken op tonepolisching is het ineens " Maar een forum"