Klinkt alsof je het haar gewoon heel erg gunde en je kon inleven. Maar er zat vast ook een deel bij dat je voelde dat het ‘hoort’, dat dat is wat een goede vriendin moet doen als de ander het moeilijk heeft.
Haha, ja misschien wel. M’n twijfel is weer weg
Stel je zou kinderen willen/krijgen. Vind jij jezelf dan meer een meisjesmoeder of jongensmoeder?
- Meisjesmoeder
- Jongensmoeder
0 stemmers
Enjoy meid!
Tggg waarom deze tone policing. Wat wil je hiermee bereiken.
Ik vind dit echt een rare vraag. Een kind is gewoon een kind.
Ik ben boos op jullie! Ga ik een x wandelen he beweeg ik een x in mn leven! Komen jullie met goeie discussies!
Ik wist wel dat bewegen niet goed voor me was.
Wat is het verschil dan tussen een meisjes- en een jongensmoeder?
De jongensmoeder gaat natuurlijk graag mee buiten voetballen, door de modder rollen! En de meisjesmoeder knutselt graag met glitters en kan supergoed vlechten!
Ok nee superdom dit. Je bent toch gewoon moeder? En je past je, hoop ik, toch gewoon een beetje aan qua interesses van het kind? Jongen/meisje/non-binair boeiend
Zie je jezelf eerder een meisje krijgen of een jongen? Ik heb bijvoorbeeld vriendinnen waarvan ik echt hen voor me zie met 3 zoontjes of juist een vriendin waarvan ik me die eerder voorstel met een huis vol meiden.
Ik ben meer van een huis vol wijn. Of katten.
Maar dan hebt je een bepaald beeld van jongens en van meisjes en dat is onzinnig en schadelijk.
Wat is daar schadelijk aan? Ik zeg niet dat je met een meisje niet in de modder kan spelen en naar racewedstrijden kan? Of niet kan spelen met poppen met je zoontje? Maar ik weet niet van sommigen heb ik gewoon het idee van ja, jij gaat een zoon krijgen. En bij mezelf denk ik, jij krijgt een dochter. Niet dat je daar invloed op hebt, dus onzinnig jazeker. Maar schadelijk?
Maar wat is dan het verschil daartussen? Dat is er kennelijk wel volgens jou als je er zo op blijft hameren. Het lijkt me een nogal onzinnig onderscheid.
Ik zie het nog te vaak gebeuren dat een ouder een bepaalde verwachting heeft en als het kind dan niet het verwachte geslacht heeft dat die ouder dr dan ook echt niet blij mee is.
Laatst zag ik nog dat een vrouw haar dochter richard had genoemt want die naam wou ze perse…
?ik hamer nergens op. Er wordt mij gevraagd wat is het onderscheid en ik geef daar antwoord op.
En klopt, het is inderdaad onzinnig. Volgende poll zal zinnig zijn, beloofd.
Zag je dat laatste op tiktok toevallig?
Nouja je geeft dus geen antwoord, dat is het punt een beetje.
Jaa haha