Stel je persoonlijke vraag #25

Nou ik heb die ik daar in mijn hand heb gekocht, en ik draag m nooit omdat hij er 1. Telkens afvliegt en 2. ik hyperbewust ben van mijn achterhoofd.

Ahh ja soms glijden ze gewoon weg. Ik vond het altijd fijn als ze nog van de mini tandjes hadden zodat je nog een beetje grip hebt, maar zoveel doet dat vgm ook niet echt. Maar het staat je wel gewoon leuk! Maar snap dat het kut is als je er de hele tijd aan moet lopen trekken :

Ik had echt een haarbanden fase een paar jaar terug en nu liggen ze allemaal maar in m’n kast te verstoffen

1 like

Ja jammer, ik snap wel dat het oncomfortabel is want ik vind ze zelf ook bijna nooit fijn zitten (en ze blijven ook niet zitten) dus ik draag het ook bijna nooit. Maar ik vind het je echt heel leuk staan hoor, juist mooi.

1 like

ik gebruik headspace wel alleen voor de sleepcasts eigenlijk! heb vorig jaar via een code een jaar abbo gekregen, denk niet dat ik er zelf voor zou betalen, hoogstens bij een goede aanbieding

1 like

Ik ben soms iets te optimistisch in de buurt van een oranje stoplicht. Denk vaak nog net 1 sec, gassen dan kan het nog. Niet op grote gevaarlijke kruispunten per se
Terwijl oranje vlg mij juist betekent: rem af

Zeg gewoon dat je het wou opnemen voor een vriendin haha.

3 likes

Typography policing maar oh wat leest een tekst irritant als hoofd- en kleine letters door elkaar worden gebruikt.

Nee maar grapje, goede tekst en belangrijk ook. Misschien is dat ook de bedoeling dat je extra moeite moet doen om het te lezen dus er extra aandacht bij hebt ofzo :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Wanneer heb jij je ouders voor 't laatst gezien?

• Dit weekend
  • Vorige week
  • 2 weken geleden
  • 3 weken geleden
  • Een maand geleden
  • 1,5 maand geleden
  • 2 maanden geleden
  • 3 maanden geleden
  • 4 maanden geleden
  • 5 maanden geleden
  • Half jaar geleden
  • 7 maanden geleden
  • 8 maanden geleden
  • 9 maanden geleden
  • 10 maanden geleden
  • 11 maanden geleden
  • Een jaar geleden
  • Langer dan een jaar geleden
  • nvt/woon nog thuis/zie ze sowieso nooit

0 stemmers

Kut Corona :sob:

Vader vandaag, moeder 3 jaar (en ziet ernaar uit dat dat 4 jaar wordt)

Niet meer gezien sinds ongeveer een maand voordat de pandemie uitbrak :cry:

Bloody Mary :heart_eyes:

M’n nicht en oom werken bij hetzelfde bedrijf als ik, dus zie ze bijna elke dag.

Stel je voor een vriendin van jou ontmoet een andere vriendin (meer een kennis) van je en deze vriendin/kennis laat jou weten dat ze die vriendin niet aardig vindt/niet mag. Vertel jij dit aan je vriendin?

• Ja tuurlijk
  • Nee waarom zou ik
  • Twijfel

0 stemmers

Nee! M’n oom werkte er al en daardoor is m’n nicht er ook gaan werken en ze wisten dat ik een nieuwe baan zocht en zo ben ik er terecht gekomen. Is inderdaad wel gezellig, heb ook een goede band met m’n nicht, dus is altijd gezellig!

3 likes

Ik had echt geluk dat ik in februari 2020 een weekje naar Nederland was en mijn ouders heb gezien. Echt vlak daarna werd corona echt een ding.

Ik heb nu geen idee wanneer ik ze weer kan zien.

5 likes

Nee, wat moet die persoon met die informatie? Ik heb een keer ook via een vriendin te horen gekregen wat iemand anders van me vond in semi negatieve zin. Kon daar ook niets mee

16 likes

OJA. Ouders zijn 2 mensen- gek hoe je dat soms vergeet dan.
M’n vader vandaag nog - m’n moeder dit jaar bijna 10jr geleden.

Nee same. Zou ik dus ook nooit doen.

Hele Corona discussie bijgelezen en ben nu wel benieuwd hoe snel Corona zich verspreid onder verschillende groepen.

Zelf ben ik echt verbaasd dat ik nog geen klachten heb gehad aangezien ik al 3 maanden lang dagelijks zo’n 30-50 mensen zie waarvan ik grotendeels geen afstand kan houden.

• Ik hou me niet 100% aan de regels en heb (nog) geen Corona gehad (niet 100% als in eigen regels en uitzonderingen, maar niet los gaan)
  • Ik hou me 100% aan de regels en heb wel Corona gehad
  • Ik hou me 100% aan de regels en heb (nog) geen Corona gehad
  • Ik heb schijt aan de regels en heb (nog) geen Corona gehad
  • Ik heb schijt aan de regels en heb Corona gehad
  • Door werk zie ik veel mensen, waarbij geen/weinig afstand kan worden gehouden en heb (nog) geen Corona gehad
  • Door werk zie ik veel mensen waarbij geen/weinig afstand kan worden gehad en heb wel Corona gehad

0 stemmers