Heb je expres de optie ik hou me aan de regels en ik heb geen Corona gehad er niet tussen gezet?
Haha nee oprecht vergeten. Zal eens kijken of ik het nog kan veranderen.
Dan zijn de stemmen tot nu toe kwijt denk ik. Ik stem wel op ik heb schijt haha
Te laat
Iedereen moet opnieuw, sorry!
Zo zie je maar weer, zelfs 100% maatregelen volgen is zeker geen 0% risico helaas, daarom zijn ze ook zo belangrijk
Ben je wel helemaal hersteld, geen blijvende klachten meer?
Ik vind dit altijd zoiets idioots. Boeiend wat een vaag iemand van me vindt.
Ja dit dus 🥲
- Ja
- Nee
- Ik doe niet aan seks
- Ik ben al jaren met dezelfde persoon
0 stemmers
Heb je dit weleens gebruikt voor je oren?
- Ja, chill
- Ja, maar niet chill
- Nee
- Wat is dit?
0 stemmers
Is om oorsmeer te verwijderen haha met een soort metalen lusje, dat je het er dus niet verder erin propt maar eruit ‘schraapt’.
Stel jij maakte een samenvatting of oefenvragen op school welke persoon was jij?
- Ik deelde het met niemand, ook niet als ze het vroegen, heb er veel tijd in gestoken
- Ik deelde het aan iedereen als ze erom vroegen
- Ik appte in de groepsapp wie het wou hebben en gaf aan iedereen
- Ik gaf het alleen aan mensen die ik mocht
0 stemmers
ik was degene die ze pas de dag van tevoren maakte wanneer iedereen al zowat klaar was met leren eigenlijk
Ik was meestal eigenlijk degene die altijd wachtte tot dat ik er een kreeg.
Ik verkocht via stuvia natuurlijk liet al te vaak van me profiteren op het hbo haha. Echt genoten dat al mijn jaargenoten 2.50 per samenvatting betaalden voor 6 vakken per 2 maanden
Oh chill. Ik uploadde die van mij (als ik maakte op hbo) altijd gratis op Stuvia en ze hadden alsnog maar 12 downloads ofzo dus ik zou daar niet echt aan verdienen als ik ze geld liet kosten denk ik.
Heb jij een fiets?
- Ja, meerdere
- Ja, een
- Nee, geen
0 stemmers
Ik had ook eens een samenvatting op stuvia gezet en dat verkocht vet goed, maar toen had iemand die samenvatting gepost in de Facebookgroep van mijn opleiding met de tekst erbij “echt lullig dat iemand het niet gewoon wil delen maar er perse geld mee moet verdienen.” Daar kwamen ook allemaal reacties op dat ze wel wilden weten wie de samenvatting had gemaakt (was echt zo’n ons kent ons opleiding) Toen was ik wel ff blij dat ik een andere naam had opgegeven bij stuvia
Ik heb echt sicke moneys gemaakt op stuvia
Wat is je favoriete theemerk?
- Twinings
- Lipton
- Pickwick
- Clipper
- Celestial
- Pukka
- Zonnatura
- Or tea
- Huismerk
- Andere
- Ik doe niet aan thee
0 stemmers
Dacht dat er stond die niet aan favorieten.
Maar verschilt voor mij per smaak.
Heb alleen nog nooit meegemaakt dat iemand mijn samenvattingen wilde hebben eigenlijk