Stel je persoonlijke vraag #25

Grappig.

En ja dat kan zeker, ik vind het ook niks, maar smaak staat niet los van sociale status en dit is wel erg ‘hunnie met hun culturele armoede haha’.

Ja en er wordt altijd streng gedaan over fotos plaatsen waar anderen dan jijzelf herkenbaar opstaan… vind dit ook gewoon foto’s van anderen dan jijzelf

2 likes

Nee ik kijk uiteraard geen tv, ik lees 's avonds in de zetel Bourdieu.

12 likes

Dat lijkt me heel frustrerend inderdaad! Wat dat betreft is het wel jammer dat anderen er niet altijd iets meer aandacht voor hebben, jouw naam is voor de meeste mensen vast prima te onthouden als je het eenmaal weet

1 like

Dit mag gewoon hoor. Dit zijn fotos die mensen zelf online hebben gegooid. Als iemand jou prive zon foto stuurt dan mag je hem niet op het forum zetten.

Wie zegt dat we beter dan die mensen in spijkerbroek en T-shirt zijn?

Kinderen mogen toch überhaupt niet herkenbaar op het forum? En je weet nooit of iedereen op die foto er wel oké mee is dat hij online staat. Voor hetzelfde geld heeft mijn tante die foto online gezet en ben ik me er helemaal niet van bewust van dat die online te vinden is. Ik snap wel waarom @Yzile hier naar vraagt.

2 likes

Hee dat is op die foto’s met Tim Hofman toch die meid die boos had ingeschakeld omdat haar broer zo’n heftige ervaring (ja understatement ik weet het) had gehad met die Diana Gabriels?

Nee de oudere zus daarvan haha.

1 like

Aha, die ene die vroeger in Spangas speelde dan?

Jaa dit isTalisia haar zusje is Quincy

1 like

Ik werk in een groot ziekenhuis. Is het normaal om medewerkers (dokterassistenten, verpleegkundigen) te vragen in het weekend vrijwillig/onbetaald te komen vaccineren?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ik vind dat stiekem eigenlijk net zo erg, vooral omdat echt elke vriendengroep wel zoiets heeft en dat vooral zelf super hilarisch vind en denkt er super origineel en uniek mee te zijn.

Mijn vriend heeft zijn exemplaar ook mooi van de muur mogen halen :joy:

Ach ik woon niet met hen samen dus idc

Zou sowieso nooit met een man samenwonen die een game setup in de woonkamer heeft staan.

3 likes

Ik zou het echt wel normaal vinden om mensen daar gewoon uren voor te laten schrijven? Zeker als het je eigen medewerkers zijn, lijkt me dan vrij makkelijk te regelen.

1 like

Micro van Histor is dit.

1 like

Maar dan met mijn buitenlandse familie met z’n allen gekleed in sari. Ik stak op mijn 10e ongeveer al 2 koppen uit boven de rest dus ben ook op elke foto lekker prominent aanwezig.

8 likes

Een echte beer :sunglasses:

2 likes

Een das, maar die was helaas aangereden :’(

2 likes

Ja ik ook. Vind het echt bizar dat je dit gewoon vraagt, vooral gezien deze mensen a) het afgelopen zich al vaak extra hebben ingezet en keihard hebben gewerkt en b) sowieso al weinig betaald krijgen.

3 likes