Stel je persoonlijke vraag #25

Eeeh, die zou je in principe gewoon kunnen opzeggen hoor. Staat het echt expliciet in hun algemene voorwaarden? En zelfs dan, kan je bij jou ook online, per mail of telefonisch een abonnement afsluiten? Dan kan je m ook zo opzeggen, en schriftelijk moet eigenlijk altijd kunnen.

5 likes

Mixtape The Weeknd wel, nu niet meer.

7 likes

Hahaha dit is nu zo’n random ding dat ik nu ga onthouden omdat ik het twee keer gelezen heb.
Oh Bunnyslippers dat is die forummer met t scheve schedel/plat achterhoofd (volgens haar dan, want op de foto zag ik er niks van!).

2 likes

Ik heb hem daar aan de balie getekend, ik weet het niet. Heb ook al linkjes van websites naar ze gestuurd waarop staat dat je mag opzeggen, maar zij beweren dat het alleen aan de balie mag. Boek nu wel sinds 2 maanden mijn geld terug, maar toch zonde van al die maanden ervoor.

1 like

Ik eet als een oma iedere dag om 12:30 warm.

9 likes

Ik heb echt een zwak voor Snelle, niet te doen.

8 likes

Lekker liedjes schrijven in de schuuuuuur

2 likes

Ik had destijds ook de hoogste Cito score van Den Haag. Nog een fun fact die het goed doet op dit forum.

Ergens wel huilen, want als er ooit weer forummeets mogelijk zijn in 2041 weet ik nu al dat er stiekem gegluurd wordt naar mn achterhoofd :skull:

23 likes

want hij was smoorverliefd op haar :musical_note: nooit de fiets meer in het schuurtje :musical_note: het is als de aankomst in de haven na een lange tijd op zee :musical_note: hier ben ik thuis :musical_note:

16 likes

Ik heb zon hekel aan Snelle. Echt het saaiste jongentje van de klas die dan zogenaamd hele diepe texten schrijft. Maar eigenlijk helemaal geen flikker heeft meegemaakt.

17 likes

Als je een pakketje verwacht, vind je het dan prettig om de locatie van de bezorger te kunnen volgen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bij 101 vond ik hem wel goed. Maar ik hou niet zo van dat zoetsappige dat hij daarna is gaan doen.

1 like

Ja ik vind het prettig, maar ook weer niet omdat ik obsessief ga zitten f5-en. En ik verdrietig word van het feit dat die mensen 125 pakketjes in 2 uur moeten bezorgen.

@Bunnyslippers wat was je citoscore dan? Er zijn toch altijd veel mensen met 550?

3 likes

Ik lieg. Ik vind het wel fijn maar ik vind het voor de bezorger echt kut. Dat je zo bekeken wordt.

20 likes

Ja, maar dan nul fout. The original genius.

Ik heb helaas niets noemenswaardigs gepresteerd, behalve veel eten dus je koopt er niks voor.

1 like

Oke nul fout is wel serieus impressive. Vandaar dat platte achterhoofd, die hersenen moesten in je schedel gepropt worden.

en ik zie je edit waarin je een soort disclaimer doet, maar dat is echt nergens voor nodig!

3 likes

ik ben daar echt te lui voor, als ik een pakketje verwacht blij ik wel thuis hoor en zie wel wanneer er wordt aangebeld.

2 likes

Ja ik ook :frowning:

Heeey ik had ook 0 fout (de apex van mijn hele carrière) en een bijzonder plat achterhoofd, toeval???

21 likes

M’n kapper zei altijd dat ik een Slavisch achterhoofd heb (plat), dus dat neem ik maar voor waarheid aan :sweat_smile:

1 like