Stel je persoonlijke vraag #25

Ik zou het niet erg vinden om in m’n nakie rond te rennen, maar zonder sportbeha ren ik max 2 meter denk ik.

Als het in de buurt van m’n werk zou zijn zou ik het niet doen trouwens

3 likes

Ja, kan ik mooi dubbel glas overal laten inzetten daarna :+1:t3: Toch een aardig bedrag

1 like

Niks, ik wel over die van jou. Heb je toch een paar keer over gepost? Dat het te klein was voor elke bril etc? En een kleine schedel had? En merel had dan een grote schedel en @Bunnyslippers weer anders.

1 like

Hahahah. O ja verrek nu je het zegt.

4 likes

Hoelaat eet jij normaal avondeten?

• Eerder
  • 17.00
  • 17.30
  • 18.00
  • 18.30
  • 19.00
  • 19.30
  • 20.00
  • Later
  • Echt geen peil op te trekken, ene dag 5 u andere dag 8 u

0 stemmers

Haha ja lol. ik weet nu wel meer over jouw schedel dan jij over die van mij. Wie weet kunnen ze jou later zo alsnog identificeren.

1 like

Die citroenvorm is wel erg kenmerkend ja, met dat puntje bovenop. Heb ook al geen hoedenhoofd dus.

15 likes

ik heb hier zelfs nog nooit bij stilgestaan en zit al te voelen. Ik heb een ovaal/rond hoofd volgens ‘kenners’ maar mijn schedel is nooit wat over gezegd!! Maar een bril zakt mij altijd af op mn neus. Lijkt me niet zo met mn schedel te maken. Ik weet het niet, alleen als ik mn hoofd kaalscheer.

Dan zit er niks anders op!

1 like

weet jij wat voor gezichtsvorm je hebt? En dan ga ik even van die standaard vormen uit en wat je hoorde of hoort.

• Nee ik heb nog steeds geen idee
  • Ja ik weet in welke categorie ik val

0 stemmers

Sinds thuiswerken wil ik echt zo snel mogelijk eten nadat ik klaar ben. Dus na 5 beginnen met koken. Toen ik nog op kantoor zat, kon ik het wel langer volhouden

2 likes

Ik heb een scheve schedel. Kaal is wss not a good look voor mij, maar mss voor 5000 en pruikadvies van @daelyss zou ik het overwegen.

5 likes

Ik denk meestal rond 17:00 uur al: meeega trek en dan ga ik 9 van de 10x nog ‘even’ werken of chillen en dan is het ineens 18:30 zoals nu :joy: dus nu maar echt achter de laptop vandaan en koken

2 likes

Hahaha houd nou eens op over die schedel joh :joy:

6 likes

Hahaha sinds die haarbanden discussie heb ik echt buitensporig vaak mn achterhoofd in de spiegel gecheckt terwijl ik er al jaren niet meer naar omkeek. Ik heb echt een nieuwe hobby nodig.

10 likes

Welk liedje zou je nu het liefst willen horen? Random songs, sorry dat het bij de ene eerst artiest en bij de andere eerst liedje is.

• K- liber Viben
  • Partysquad Rampeneren
  • Akon Smack that
  • Tiësto The business
  • The Weeknd Often
  • Maroon 5 She will be loved
  • Daddy Yankee Gasolina
  • Britney Spears Toxic
  • Black Eyes Peas My humps
  • Kelly Clarkson Because of you
  • Fall Out Boy Sugar we’re going down swinging
  • Sean Paul Temperature
  • Hey there delilah Plain white t’s
  • Bartender T-Pain
  • Bleeding Love Leona Lewis

0 stemmers

1 like

Houd op hoor. Vanaf nu niet meer checken!

1 like

Wel lid geweest (D66)

1 like

Vind jij The Weeknd zijn stem (en liedjes) sexy?

• Ja
  • Nee
  • Nooit geluisterd

0 stemmers

2 goede doelen en ondertussen zie ik de sportschool ook als een goed doel die elke maand 30 eu ontvangt, maar waarbij ik niet per mail/telefoon op mag zeggen, alleen aan de balie :neutral_face:

6 likes