Stel je persoonlijke vraag #25

Ik werk soms in een andere kamer, en sowieso bij meetings inderdaad, maar de laatste tijd vind ik het wel fijn om in ieder geval wat aanspraak te hebben van mijn vriend dus werken we in dezelfde ruimte.

1 like

Wij werken beide in een aparte kamer vanwege de vele meetings die ik heb. Maar lopen wel naar elkaar toe om dingen te bespreken of informatie te delen (welke voor dezelfde werkgever). Maar mijn partner werkt wel veel meer op kantoor vanwege front office functie.

1 like

Wij zitten nu al die tijd samen aan mijn eettafel, en ik vind het echt super gezellig. Ik heb ook een noise cancelling koptelefoon, en die hebben we afwisselend op. Hij kan in principe ook naar zijn eigen huis om te werken, maar dat gebeurt echt sporadisch. Het helpt me ook om beter aan het werk te blijven.

Oh met meetings heb ik eigenlijk altijd oordopjes in, dus hij hoeft sowieso nooit mijn collega’s te horen

2 likes

Niet opgehangen maar in lijstjes op een plank

2 likes

In het begin werkten we allebei in de woonkamer maar ik werd zo lijp van zijn gebel de hele dag dat ik een bureau heb gekocht en die in de slaapkamer heb gezet.

1 like

We overwegen nu inderdaad om (soms/altijd?) op dezelfde kamer te gaan zitten, en dan bij meetings waarbij we elkaar zouden storen één iemand even te verplaatsen naar de andere kamer.

Mijn zithoek staat wel in een soort vierkant naar elkaar toe gericht, maar bóven de stoel hangt wel een tv, dus m’n bank is óók op de tv gericht.

71 likes

Jaa maar zo’n mooie tv telt eigenlijk niet toch? Staat heel mooi zo! Ik wil er eigenlijk ook een, want het is nu zo’n lelijke zwarte rechthoek in mijn woonkamer.

1 like

Geen idee of dat telt of niet volgens Feng Shui haha
Wij hebben ervoor gekozen, omdat onze woonkamer een hele aparte vorm heeft. Dat muurtje wat je ziet is de enige afstand die oke is om tv op te kijken, maar daar een heel smal tv kastje was echt megalelijk. Dan is dit een prima oplossing. En als we het toch gingen ophangen vonden we het wel tof om het nog meer een lijst te laten lijken door er een stoel onder te zetten. Al met al pakte het gewoon heel chill uit, ben er heel blij mee!

Heb jij een kantoorbaan en je privé whatsapp open staan op je computer?

• Ja
  • Nee
  • Geen kantoorbaan

0 stemmers

Ik communiceer sowieso via WhatsApp met collega’s dus

Ik zou wel willen maar dat is bij ons vakkundig geblokt haha. Ookal app ik soms ook prive over werkzaken met collega’s.

Dit wilde iemand op mijn werk ook, maar onze IT’er weigert dat te doen. Hij heeft de collega die dit wilde wijsgemaakt dat het niet geblokkeerd kan worden😂 love hem haha

Maar er wordt bij ons op de afdeling ook regelmatig gecommuniceerd via WA en ik pak veel minder vaak m’n telefoon zo dus ze moeten niet zo moeilijk doen.

8 likes

Maar sproeten ziin dus helemaal niet bijzonder, nouja 64 procent op die forum heeft ze. Ik krijg ze alleen bij de eerste zon in het voorjaar op mn neus en beetje op de wangen. Maar dat lijkt me niet meetellen.

Ja, maar alleen omdat ik geen werktelefoon heb en ik ook via WhatsApp communiceer met collega’s. Overigens app ik onder werktijd ook gewoon privé, ik besteed liever tien seconden aan het beantwoorden van een appje dan dat ik er tot 5 uur mee in mijn hoofd blijf zitten.

Mooie kleur muur ook! Wat voor kleur is het? Al denk ik als ik zeg dat ik de muren wil overschilderen mensen een hartaanval krijgen. Er zit net een paar maanden een nieuwe kleur op na iets van 16 testrollers uit te hebben geprobeerd.

Hahaha jaa zeker! Bij ons is er best veel afgeschermd, echt debiel. Ik heb al best wat vrijstellingen verkregen (mocht eerst niet op youtube?!?) maar whatsapp blijft een dingetje. Maar insta kan bv wel, dus met sommige vrienden insta chat ik wel gewoon op het werk. Ik vermoed dat de oudere IT collega’s niet weten dat die optie bestaat hahaha.

1 like

Ooh die fotoshoots waarbij iedereen grijnzend in een wit shirt en spijkerbroek naast elkaar staat. Criiingeeee!

Ik heb deze vraag volgens mij al eens gesteld, maar heb jij weleens zo’n gezinsshoot in een studio gedaan?

• Ja, was mijn idee
  • Ja, ik vond het wel leuk
  • Ja, maar ik werd gedwongen
  • Gewoon ja
  • Nee, ik weigerde
  • Nee, maar wel buiten een gezinsshoot gedaan
  • Nee, maar staat nog op de planning
  • Gewoon nee

0 stemmers

1 like

We werken in een andere kamer, anders zit ik alleen maar te kletsen en kom ik niet aan werken toe, maar we houden wel af en toe samen koffiepauze in de keuken en we zitten ook samen tijdens de lunch.

1 like

wel een keer een vriendinnenshoot op mn 17e, want dat wilde een vriendin toen doen met haar verjaardag. jeeeee wat was dat erg, kreeg echt knijter harde krullen, knalroze wangen en knalroze lippen, leek echt niet meer op mezelf

2 likes