Ons jaar had denk ik ongeveer 70 vwo examenleerlingen en ik heb nog niet gehoord dat er iemand dood is. Het enige wat ik hoor is dat iedereen zich als een malle aan het voortplanten is.
Met een scheermes omdat ik het laat laseren
Wij hadden dit vroeger in ons huis en de vorige eigenaar noemde dit een paardendeur.
Kijk jij de persconferenties even trouw als toen de pandemie net begon?
- Ik heb nooit trouw gekeken
- Ben altijd trouw blijven kijken
- Ik kijk nu vaker dan voorheen
- Ik keek eerst vaker dan nu
- Ik kijk met periodes, een tijdje lang elke keer en dan een tijdje lang helemaal niet
0 stemmers
Vooral omdat ik geen fuck te doen heb. Vraag me wel af waarom ik er iedere keer naar kijk want heb alle veranderingen toch van tevoren al gelezen 
Ik heb het altijd trouw gekeken. In het begin omdat het allemaal nieuw is. En daarna om mezelf te kwellen.
Sinds alles uitlekt staat het alleen aan, maar luister ik totaal niet meer
Eerder keek ik er echt aandachtig naar, maar nu zet ik het wel altijd aan maar zit niet helemaal meer op te letten
Ik kijk ze helemaal niet meer. De eerste weken zat ik aan de buis gekluisterd. Ik lees het wel na op NOS. Verder vermijd ik het nieuws zoveel mogelijk, word er alleen maar onrustig van.
Vind het zo tergend lang duren en saai. Ik lees de samenvatting wel.
Ik heb er nooit 1 gezien en ga het zo houden. Nieuws over het algemeen volg ik ook gewoon veel minder omdat ik er zo onrustig van word
Nou nu denk ik: als we ooit weer wat mogen hoor ik het vanzelf wel 
Als je een week vakantie aan wil vragen op werk, hoe ver van tevoren doe je dit dan?
- Een week van tevoren
- Twee weken van tevoren
- Drie weken van tevoren
- Een maand van tevoren
- Twee maanden van tevoren
- Drie maanden van tevoren
- Meer dan drie maanden van tevoren
- Anders?
0 stemmers
Ben gestopt met kijken, zap bewust weg (al is er echt nooit iets anders op tv rond die tijd mja). Werd er zo onrustig van, heel naar. Ik lees daarna de nieuwsberichten wel en het meeste is idd van te voren toch al bekend.
Wilde zeggen : een week, maar eigenlijk is het : als ik geboekt heb. Hoef alleen met mn baas rekening te houden (alsin die neemt dat het nodige waar). Houd met boeken dan weer rekening met het wel/niet leeg kunnen krijgen van mn agenda die periode.
Kan geen vakantie aanvragen, onderwijs
Nou eigenlijk bijna een jaar van te voren
vreselijk
Ik mag het tot een week ervoor aanvragen. Eigenlijk is de regel zo ver van te voren als de duur van de aanvraag.
Maar het liefste zo vroeg mogelijk.
Zet het in mn agenda en zeg het tegen de secretaresse van mn promotor 
Jaa vaak een been naar voren hahaha