Stel je persoonlijke vraag #25

Op het begin werkte we allebei aan de keukentafel maar op een gegeven moment is hij in een andere kamer gaan zitten toen hij een heel thuiswerken plek kreeg vanuit werk. Ik miste hem serieus de eerste week haha.

Nu werken we in aparte ruimtes, maar ben ook 3-5 dagen op mijn werk. Als we even willen ventileren of iets kwijt willen lopen we gewoon naar elkaar toe om even te kletsen. We lunchen wel altijd samen als ik thuis ben.

Merk wel dat hij heel veel meer wilt kletsen omdat hij al meer dan een jaar niet meer op kantoor is geweest, niks meemaakt en niemand fysiek ziet. Dat vind ik soms wel een beetje lastig want op de dagen dat ik thuis werk wil ik ook dingen gedaan krijgen.

1 like

Ligt eraan hoe lang en wanneer
Beetje afstemmen met het team maar kan anders zo een week of zelfs een paar dagen van te voren

1 like

Ja, ik heb echt zo’n typische foto pose. Volgens mijn vriend vindt er bij mij een Pavlovreactie plaats zodra ik alleen al een camera zie.

5 likes

Hoe goed ben jij in fikkie stoken?

• Niet, daar waag ik me niet eens aan.
  • Als kind weleens gedaan maar ik was er niet goed in / vond het eng. Doe ik nu niet meer
  • Als kind gedaan en ik vond het leuk / spannend, maar nu niet meer.
  • Als kind gedaan en nu nog steeds, maar ben er niet goed in, mijn vuurtjes gaan snel uit.
  • Als kind niet gedaan maar nu wel, lekker kampvuur stoken.
  • Pyromaan is my middle name! Kampvuurtjes, huizen… alles gaat als sinds kleins af aan de fik in. :fire:

0 stemmers

Altijd peace vingertjes hahah

3 likes
Marshmallows op het voor roosteren
  • Lekker!
  • Goor.

0 stemmers

Mensen die gitaar spelen bij een kampvuur
  • Moeten kapot gemaakt worden
  • Mwah, hoeft niet per se maar oké, prima
  • Ja gezellig!
  • Ik ben die persoon

0 stemmers

Heb je weleens zelf broodjes (evt met worst) op zo’n stok boven het vuur gemaakt?
  • Nee
  • Ja als kind weleens
  • Ja ook als volwassenen
  • Oh ja vet goed idee dit ga ik binnenkort eens doen

0 stemmers

Van 1 tot 10, hoe veel hou je van vuurtjes?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

(Groetjes vanuit mijn achtertuin waar ik fikkie aan het stoken ben in m’n nieuwe vuurkorf)

6 likes

Waar ik woon doen ze aan paasvuren. Keer op een paasdag moeten werken: mn huis meurde vanaf het moment dat ik wakker werd, het ziekenhuis meurde en toen ik weer thuiskwam meurde het nog steeds. En de hele dag prikkende ogen gehad, heb er helemaal niks mee.

2 likes

Ik heb nu zooveel trek in s’mores :heart_eyes:

images.jpeg

Waaah

28 likes

Oh ja ik vind dat dus echt heerlijk ruiken!
(Hoewel, de dag er na wordt het sneller muf dus dan idd wat minder).

3 likes

En je buren?:joy:

6 likes

Ik word er dus mega ziek van haha. Echt dichte ogen, luchtwegproblemen. Ik lig heel de volgende dag met hooikoorts x 2000 op bed. Mijn moeder heeft zware astma, die ligt dan nog net niet aan de zuurstoftank.

Zonder die lucht/ stank zou het echt een 1000/10 krijgen want ik vind het wel echt vet gezellig.

4 likes

afbeelding

Welke snack heb je nu het liefst?
  • De chips
  • De cookie dough chunks
  • De mini cheesecakes
  • Geen

0 stemmers

De chips omdat ik net al spekkoek en minitompouce heb gegeten ahahha even voor de balans

5 likes

Ik kan niet wachten totdat ik weer fikkie kan stoken in m’n vuurkorf en lekker tot 2 uur buiten kan zitten :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik wil altijd nog eens deze foto reproduceren.

22 likes

Haha nou ik ben dus echt een vet goede buur. Heb speciaal zo’n haard gekocht met een lange pijp zodat de rook netjes omhoog gaat.

(En iedereen hier heeft driedubbelglas en zo’n klimaatsysteem dus meeste mensen hebben hun ramen de hele dag dicht)

@Bunnyslippers wat kak dat je er zo heftig op reageert!

4 likes

Hahaha en jij als clown?

1 like

Uiteraard hahahhaa ik wilde al onder de foto zetten: dips op de clown, maar wist niet zeker hoe je dips schrijft en te lui to Google.

8 likes

Ik zit al heel de winter in andermans kachellucht dus ben niet meer zo gek op fikkie stoken

4 likes