Stel je persoonlijke vraag #25

Niet met zijn allen dezelfde outfit, maar wel mooie foto’s in een studio laten maken van het gezin + kleinkinderen voor mijn ouders.

1 like

Omg werd je door Roy Donders opgemaakt? :rofl:

Het geluk straalt er ook van af

1 like

Ik vind deze wel echt goud

71 likes

64% van de leden met één (of meer) van deze bijzonderheden heeft sproeten, niet 64% van alle leden! Het is dus de meest voorkomende bijzonderheid, maar ik denk dat er genoeg leden zijn met geen van deze kenmerken. Ik had de optie “Geen” erbij kunnen zetten, maar omdat onze forumbaby er wel eentje krijgt was ik alleen benieuwd naar de meest voorkomende. :stuck_out_tongue:

1 like

Voor de Belgen:
Hebben jullie dit ook in België?

• Ja
  • Nee, dit kunnen alleen jullie verzinnen
  • Ik kom uit een ander land en wij hebben deze shoots ook
  • Ik kom uit een ander land en wij hebben deze shoots niet
  • Ik ben Nederlands

0 stemmers

En hebben jullie wel eens een fotoshoot met je sgatje in Turkije gedaan?

• Ja
  • Nee
  • Ik probeer deze herinnering te vergeten

0 stemmers

Ik ben nog nooit in turkije geweest maar als ik ga wil ik zon shoot.

17 likes

Je moet verplicht op de foto met je gezin/familie, welke pose wordt het?

3 likes

-weg-
Wel dat je op jezelf neerkijkt he?

18 likes

Ik vind dat wal-ge-lijk. Bah. Maar ook misschien omdat ik ben opgegroeid met ouders die dat vreselijk vinden. We deden alleen voor 1 oma van ons een ‘fotoshoot’ van de familie. Dat vond ze leuk. En dann wil ik het nog wel doen. Aan die andere shoots ga ik echt no way meewerken.

1 like

Mijn tante is fotograaf en maakt veel van dit soort foto’s. Naast dat m’n ouders dus nu prachtige portretten van m’n broers en mij in de woonkamer hebben hangen, heeft mijn tante ook een keer de vriend van mijn nichtje en zijn broer op zo’n manier op de foto gezet.

Alleen lijken ze op de foto’s door de houdingen die ze aan moesten nemen totaal geen broers, maar een stel. Het is echt zo’n are they siblings or dating foto.

11 likes

Dit zijn gewoon echte mensen die ergens wonen enzo he
Beetje flauw.
Iedereen snapt wat je bedoelt met zulke foto’s maar je hoeft die mensen niet herkenbaar hier neer te zetten.

Precies zulke foto’s hebben mijn oma & opa van alle kleinkinderen op de muur hangen. Heel origineel, wel schattig.

1 like

Tim hofman heeft ook zon fotoshoot gedaan met zn beste vriendin voor de grap. Is echt mn favo foto haha

4 likes

Ik moet nog steeds lachen dat een vriendin van mij lachend huppelend door een bos moest rennen met de zussen die elkaar altijd de kop inslagen. Was er zelf altijd getuige van. En dat hangt dan zo afgezaagd aan de muur. Echt om te janken. Stop dat in een fotoboek. Die kun je uit de kast pakken en er samen om lachen of leuk op terugkijken. Ipv zo geforceerd het perfecte plaatje te maken.

6 likes

Als je een baby krijgt, wil je dan een newborn shoot?

Deze is anoniem

• Ja dat lijkt me leuk
  • Nee niks voor mij
  • Ik heb een baby maar geen newborn shoot gedaan
  • Ik heb een baby en een newborn shoot gedaan

0 stemmers

Omg heb je een link?

Ik ga ff zoeken. @Jumpsuit

Ze hebben ook zon canvas laten printen kan die ff niet vinden. Maar daar staan ze heel droog naast elkaar met hun handen in zon hartje. En onderin liggen ze dan op hun buik met hun hoofd in hun handen leunend en voeten zo omhoog. En dan staat er zon cheesy text bij haha.

Ik was dit ook van plan ooit om dit met een vriendin cadeau te doen aan een andere vriendin. Maar toen ging die vriendschap over en dan zou ik t alleen moeten geven maar dat was te duur toen :joy:

40 likes

Nee dit is 9 van de 10 keer in het zwart wit. Ergens in een bos of weide ofzo. En dan kijken ze allemaal lieflijk naar elkaar. Snap niet dat mensen daar geld aan uitgeven. Zo geforceerd. Nooit van mn leven.

Nou nou wat zijn we weer lekker elitair en snobistisch met zijn allen :thumbsup:

12 likes