Sorry dat we de foto die jij boven je bank hebt hangen, afkraken. Staat vast mooi naast deze:
Ik zie het probleem overigens niet. Je kunt toch een type foto niks vinden. Heeft verder weinig met de specifieke personen te maken.
Sorry dat we de foto die jij boven je bank hebt hangen, afkraken. Staat vast mooi naast deze:
Ik zie het probleem overigens niet. Je kunt toch een type foto niks vinden. Heeft verder weinig met de specifieke personen te maken.
Jaa die hahaha ik ga die opslaan is mn favo.
Mijn mannelijke vrienden geven met zān vijven elk jaar aan ƩƩn van hen een foto van de andere vier zonder shirt die de foto zonder shirt van het jaar daarvoor vasthouden (waar dus weer degene die m toen kreeg niet op staat) en op die foto houden ze dan weer de foto van het jaar daarvoor vast etc etc inception inception.
Ze zijn allemaal op bed gemaakt, allemaal in sepia, allemaal in zwoele poses houden ze elkaar vast en allemaal hebben ze er nu inmiddels ƩƩn mega groot afgedrukt die ergens in hun huizen hangen.
Volgens mij beginnen ze dit jaar aan de 6e editie dus over 5 jaar hebben ze allemaal twee levensgrote portretten van de overige 4 halfnaakt ergens in hun huis hangen. Vind het een mooie traditie, maar mensen schrikken soms wel op feestjes ofZo dat er dan zoān joekel hangt.
Mijn naam wordt hier af en toe gebruikt om een vervelende vrouw een fictieve naam te geven Denk aan een naam zoals Gerda (oh, nu doe ik het zelf ook)
Ik wil heel graag mijn roepnaam op mijn paspoort en andere officiĆ«le documenten. Mijn officiĆ«le namen zijn ouderwets en lelijk en ik haat het dat ik overal zo officieel heet. Ik wil als ik ooit kinderen krijgen ze ook geen ādoopnaamā, gewoon normaal de naam die ze dagelijks te horen krijgen. Mijn officiĆ«le namen worden ook nergens anders gebruikt dan op documenten. Nouja mijn vader noemt mij soms bij mijn eerste naam
Grappig.
En ja dat kan zeker, ik vind het ook niks, maar smaak staat niet los van sociale status en dit is wel erg āhunnie met hun culturele armoede hahaā.
Jij kijkt zeker nooit naar VT wonen waar je dit soort fotoās net zo goed aan de muur ziet hangen bij gezinnen in jaren ā30 woningen van 6 ton
Ja en er wordt altijd streng gedaan over fotos plaatsen waar anderen dan jijzelf herkenbaar opstaan⦠vind dit ook gewoon fotoās van anderen dan jijzelf
Nee ik kijk uiteraard geen tv, ik lees 's avonds in de zetel Bourdieu.
Dat lijkt me heel frustrerend inderdaad! Wat dat betreft is het wel jammer dat anderen er niet altijd iets meer aandacht voor hebben, jouw naam is voor de meeste mensen vast prima te onthouden als je het eenmaal weet
Dit mag gewoon hoor. Dit zijn fotos die mensen zelf online hebben gegooid. Als iemand jou prive zon foto stuurt dan mag je hem niet op het forum zetten.
Wie zegt dat we beter dan die mensen in spijkerbroek en T-shirt zijn?
Kinderen mogen toch überhaupt niet herkenbaar op het forum? En je weet nooit of iedereen op die foto er wel oké mee is dat hij online staat. Voor hetzelfde geld heeft mijn tante die foto online gezet en ben ik me er helemaal niet van bewust van dat die online te vinden is. Ik snap wel waarom @Yzile hier naar vraagt.
Hee dat is op die fotoās met Tim Hofman toch die meid die boos had ingeschakeld omdat haar broer zoān heftige ervaring (ja understatement ik weet het) had gehad met die Diana Gabriels?
Nee de oudere zus daarvan haha.
Aha, die ene die vroeger in Spangas speelde dan?
Jaa dit isTalisia haar zusje is Quincy
Ik werk in een groot ziekenhuis. Is het normaal om medewerkers (dokterassistenten, verpleegkundigen) te vragen in het weekend vrijwillig/onbetaald te komen vaccineren?
0 stemmers
Ik vind dat stiekem eigenlijk net zo erg, vooral omdat echt elke vriendengroep wel zoiets heeft en dat vooral zelf super hilarisch vind en denkt er super origineel en uniek mee te zijn.
Mijn vriend heeft zijn exemplaar ook mooi van de muur mogen halen