Ik heb er nooit 1 gezien en ga het zo houden. Nieuws over het algemeen volg ik ook gewoon veel minder omdat ik er zo onrustig van word
Nou nu denk ik: als we ooit weer wat mogen hoor ik het vanzelf wel
Als je een week vakantie aan wil vragen op werk, hoe ver van tevoren doe je dit dan?
- Een week van tevoren
- Twee weken van tevoren
- Drie weken van tevoren
- Een maand van tevoren
- Twee maanden van tevoren
- Drie maanden van tevoren
- Meer dan drie maanden van tevoren
- Anders?
0 stemmers
Ben gestopt met kijken, zap bewust weg (al is er echt nooit iets anders op tv rond die tijd mja). Werd er zo onrustig van, heel naar. Ik lees daarna de nieuwsberichten wel en het meeste is idd van te voren toch al bekend.
Wilde zeggen : een week, maar eigenlijk is het : als ik geboekt heb. Hoef alleen met mn baas rekening te houden (alsin die neemt dat het nodige waar). Houd met boeken dan weer rekening met het wel/niet leeg kunnen krijgen van mn agenda die periode.
Kan geen vakantie aanvragen, onderwijs
Nou eigenlijk bijna een jaar van te voren vreselijk
Ik mag het tot een week ervoor aanvragen. Eigenlijk is de regel zo ver van te voren als de duur van de aanvraag.
Maar het liefste zo vroeg mogelijk.
Zet het in mn agenda en zeg het tegen de secretaresse van mn promotor
Jaa vaak een been naar voren hahaha
Op het begin werkte we allebei aan de keukentafel maar op een gegeven moment is hij in een andere kamer gaan zitten toen hij een heel thuiswerken plek kreeg vanuit werk. Ik miste hem serieus de eerste week haha.
Nu werken we in aparte ruimtes, maar ben ook 3-5 dagen op mijn werk. Als we even willen ventileren of iets kwijt willen lopen we gewoon naar elkaar toe om even te kletsen. We lunchen wel altijd samen als ik thuis ben.
Merk wel dat hij heel veel meer wilt kletsen omdat hij al meer dan een jaar niet meer op kantoor is geweest, niks meemaakt en niemand fysiek ziet. Dat vind ik soms wel een beetje lastig want op de dagen dat ik thuis werk wil ik ook dingen gedaan krijgen.
Ligt eraan hoe lang en wanneer
Beetje afstemmen met het team maar kan anders zo een week of zelfs een paar dagen van te voren
Ja, ik heb echt zo’n typische foto pose. Volgens mijn vriend vindt er bij mij een Pavlovreactie plaats zodra ik alleen al een camera zie.
Hoe goed ben jij in fikkie stoken?
- Niet, daar waag ik me niet eens aan.
- Als kind weleens gedaan maar ik was er niet goed in / vond het eng. Doe ik nu niet meer
- Als kind gedaan en ik vond het leuk / spannend, maar nu niet meer.
- Als kind gedaan en nu nog steeds, maar ben er niet goed in, mijn vuurtjes gaan snel uit.
- Als kind niet gedaan maar nu wel, lekker kampvuur stoken.
- Pyromaan is my middle name! Kampvuurtjes, huizen… alles gaat als sinds kleins af aan de fik in.
0 stemmers
Altijd peace vingertjes hahah
- Lekker!
- Goor.
0 stemmers
- Moeten kapot gemaakt worden
- Mwah, hoeft niet per se maar oké, prima
- Ja gezellig!
- Ik ben die persoon
0 stemmers
- Nee
- Ja als kind weleens
- Ja ook als volwassenen
- Oh ja vet goed idee dit ga ik binnenkort eens doen
0 stemmers
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
(Groetjes vanuit mijn achtertuin waar ik fikkie aan het stoken ben in m’n nieuwe vuurkorf)
Waar ik woon doen ze aan paasvuren. Keer op een paasdag moeten werken: mn huis meurde vanaf het moment dat ik wakker werd, het ziekenhuis meurde en toen ik weer thuiskwam meurde het nog steeds. En de hele dag prikkende ogen gehad, heb er helemaal niks mee.
Ik heb nu zooveel trek in s’mores
Waaah
Gitaar bij kampvuur is leuk zolang iemand gewoon een beetje gezellig tokkelt. Maar het is altijd zo’n guy die dan wonderwall gaat spelen