Stel je persoonlijke vraag #25

Hahaha en jij als clown?

1 like

Uiteraard hahahhaa ik wilde al onder de foto zetten: dips op de clown, maar wist niet zeker hoe je dips schrijft en te lui to Google.

8 likes

Ik zit al heel de winter in andermans kachellucht dus ben niet meer zo gek op fikkie stoken

4 likes

Ja hier ook echt bijna een jaar van te voren haha wat heerlijk dat mensen dat zo kort van te voren kunnen aangeven

En ook zo skeer, weiniggg vakantie :roll_eyes:

Heb jij een lievelingsplek op de bank (thuis) waar je altijd het lekkerst zit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan de vaatwas een dag langer laten staan ook een vorm van self-care zijn?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Je 1 keer per jaar ziek melden omdat je je echt heel slecht voelt mentaal?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Avondeten laten bezorgen

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Een paar zeer comfortabele schoenen aan die eigenlijk net te ā€˜slordig’ zijn voor je functie?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Samson en gert kijken

• ja
  • nee
  • geen idee
  • mwoh Gertje wat is een zelf carrot?

0 stemmers

Heb jij het idee dat mensen jouw berichten hebben geblokkeerd (genegeerd) hier op t forum?

• weet ik niet
  • Nee
  • Ja en dat vind ik wel jammer
  • Ja en dat boeit me niet
  • Ja en dat vind ik fijn

0 stemmers

Ik vind de term selfcare vooral heel irritant, je kan al die dingen ook gewoon doen zonder het zo te noemen maar gewoon omdat je het chill vindt toch.

23 likes

Alleen met hoge uitzondering kunnen we bij ons vakantie aanvragen buiten de reguliere vakanties.

Maar echt don’t care. Heb laatst krokusvakantie gehad, binnenkort meivakantie en dan is het alweer zomervakantie. Dan herfst en kerstvakantie dus ik klaag niet. Love het onderwijs op dit gebied.

4 likes

Oh man, in de laatste aflevering was deze stijl alom vertegenwoordigd. Er hing een canvas met o.a. Assendelft, Braziliƫ en Amsterdam RAI. Na de make-over was het canvas weg maar waren er steden (en andere gezellige woorden) nog groter op de muur geplakt!

3 likes

Volgens mij had iemand hier ook onlangs een artikel gepost over de origine van de term ā€˜self care’ en hoe ver dat afstaat van hoe bijv. nu witte bloggers het gebruiken om jade rollers enz te verkopen om nu maar iets te zeggen. Was wel interessant vond ik. (Denk dat dit het artikel is: https://locallove.ca/issues/the-revolutionary-origins-of-self-care/#.YFpoWE3fsqk )

8 likes

Bedoel eigenlijk geen idee maar boeit me niet

1 like

Omg die woorden, wat verschrikkelijk was dat zeg

Wel grappig dat er eerder een vraag was of je je hoofd zou kaalscheren voor 5.000 € en over hoe je schedelvorm is.

Door alopeicia androgenetica heb ik kale plekken en daarom scheer ik de rest ook kaal. Ik heb al vaak de opmerking gekregen ā€œgelukkig heb je er een goed hoofd voorā€.

Yup ^^

Dat van die 5000 € toont me wel hoe relatief alles is.

Sommigen zouden zeggen ā€œ pvoor geen geld van de wereld laat ik me kaal scherenā€, echter soms heb je ook weinig keuze.

27 likes

Ja en ik word ook kwaad als iemand anders op mijn plek dit. Optyfen, mijn plek.

1 like

Late reactie, maar ja en ik vond het wel leuk. Maar meer omdat ze mijn oma en opa dat cadeau wilde geven en ze blij waren met zo’n foto. Voor bij mij thuis nee.

1 like

Baco op dinsdag moet kunnen.

• Ja want ik ben morgen vrij
  • Ja en ik moet morgen werken
  • Nee want ik moet morgen werken
  • Nee en ik ben morgen vrij

0 stemmers

Welke van deze kleuren gebruik jij weleens?

• Paars
  • Purper
  • Lavendel
  • Indigo
  • Violet

0 stemmers

Ik wil graag zo’n Men in Black apparaatje om dit stukje uit mn geheugen te wissen.

En over sepia portretten op canvas kan ik kort zijn: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

2 likes

Hoe gebruiken? Als woord, kledij, makeup?