Drink jij alcohol? (Niet op het moment, maar in het algemeen)
- Ja, regelmatig
- Af en toe
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Drink jij alcohol? (Niet op het moment, maar in het algemeen)
0 stemmers
Op fysieke en mentale gezondheid
Wat vind je van mensen op het forum die geen profielfoto hebben?
0 stemmers
Ik vind dit toch zoān bullshit (niet naar jou toe). Mensen kiezen als het goed is een profiel of studie waar zij het beste in zijn. Ik vind dus dat je een alfa persoon niet gelukkig maakt met een beta opleiding en andersom. Dus voor alfa persoon is alfa het pretpakket, want affiniteit en voor een beta persoon hetzelfde. Even gegeneraliseerde mening hoor.
Dat gehaat op de havo naar het cm profiel zit bij mij nog diep.
Same
Voor de saai-stemmers, vinden jullie een profielfoto dan meestal een goeie reflectie van die persoon? Of is alleen een gebrek aan foto ook een gebrek aan persoonlijkheid ?
Wisselt denk ik tussen af en toe en regelmatig, gaat een beetje in vlagen. Het afgelopen halfjaar heb ik echt weinig gedronken, sinds de laatste 1-2 maanden weer regelmatiger.
Ik deed c&m en e&m en had tekenen en dat was echt het meeste bloed zweet en tranen vak ooit.
Volgens mij dacht iedereen na dat examen dat ze gezakt waren
Voor de mensen die ānooit stemdeā. Waarom is dit?
0 stemmers
Als je doucht, laat je de douche dan altijd in de āhouderā hangen of pak je hem er ook uit?
0 stemmers
vind 't altijd zo irritant dat mensen die niet drinken moeten verantwoorden waarom ze niet drinken. ehmm waarom drink jij wel?
niet naar jou, want zie dat je ook niet drinkt
Echt zo. Zou eigenlijk andersom moeten zijn haha. Gek dat zoān harddrug (dat is het, in mijn optiek) zo genormaliseerd en sociaal geaccepteerd, eigenlijk zelfs gestimuleerd, is.
Ik wil kunnen relaxen onder de douche dus ik verplaats de douchekop hooguit naar omhoog (bij douchesessie met haren wassen) of omlaag (bij douchesessie zonder haren wassen) op de stang. Dit zijn mijn 5 minuten van zen
Op hun band met hun ouders
Wat vond jij leuker? Je studentenleven of het werkleven?
0 stemmers
Ik weet niet eens meer welke maand/dag het is. Iemand versprak zich vandaag een beetje als in ja want het is vrijdag kerst maar dan minder overduidelijk (wel in de winter). En ik dacht wtf huh vrijdag?!? welke dag van welk jaar in welke maand zitten we???
Lol wat is leven überhaupt op het moment
Maar ik ben begonnen met fulltime werken in januari vorig jaar dus mijn ervaring daarmee is wel flink beĆÆnvloed door corona.
Nee daarvoor is het veel te druk op mijn werk door corona
Echt he, had het er gisteren nog over met een tindermatch. Ik verwachtte een stomme reactie (want zo heb ik er al vaak gehad) maar hij begreep het compleet wat ook weer eens leuk was, voor de verandering