Stel je persoonlijke vraag #25

Als je aan 't eten bent en iemand begint over poep/plas/kots of andere vieze verhalen:

• Geen problemen mee
  • Liever niet
  • Dan heb ik gelijk geen eetlust meer

0 stemmers

Ik kan echt heel slecht tegen vieze dingen in combinatie met eten, eetlust is echt meteen helemaal weg. Wou dat ik er wat beter tegen kon maar helaas :disappointed_relieved:

Besprak laatst tijdens de lunch met collega’s over de vierde graad decubitus wonden van een cliĆ«nt.
Niemand die ook maar zijn eten liet staan :rofl:
Terwijl die wonden echt wel nasty zijn.

12 likes

Waarom heb ik dit gegoogled 🄲

4 likes

Ik ook even gegoogled. Wat interessant. Bijzonder hoe dat kan ontstaan door gewoon te lang op een plek te blijven liggen.

1 like

Vind je voetbal kijken leuk? Beetje/mwah bestaat niet. Ja of nee.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Tennis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Darts?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Formule 1?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zwemmen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Schaatsen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ik vind de meerderheid van sport niet leuk om te kijken
  • Ik vind de meerderheid van sport wel leuk om te kijken
  • Ik vind niks leuk
  • Ik vind alles leuk

0 stemmers

Kan niet wachteeeen tot dit weekend als de F1 weer begint!!

11 likes

Alleen turnen vind ik leuk! De rest word ik niet blij van.

7 likes

Meerderheid wel

Maar darts en F1 zijn geen sport vind ik dus tel ik niet mee.

Zwemmen kijk ik voor de beste mannen lichamen die er zijn. Vooral de Olympische spelen. Mooi man.

5 likes

Ik heb dat alleen met foto’s. Dat ik hier op 't forum scroll en dat dan iemand een foto post van een kind met een snottebel :woozy_face:

er is zo’n foto ook die altijd op egf werd gepost brr gelijk rillingen als ik aan die foto denk

3 likes

Eigenlijk liever MotoGP dan F1. Is echt nog 100x spannender. Vind ook dat je echt goed kan zien dat het een sport is want wow wat een kracht, uithoudingsvermogen en beheersing moet je wel niet hebben op zo’n ding.

5 likes

Waarom vind je F1 geen sport? Darts kan ik begrijpen, maar voor F1 heb je zo’n enorme kracht en uithoudingsvermogen nodig door alle G-krachten op je lichaam.

2 likes

Ja don’t care

Vind paardrijden en motorrijden ook geen sport, dan doet een vervoersmiddel toch het echte werk.

Bobsleeƫn dan wel weer want die moet je zelf lanceren.

5 likes

Met een Topping van :nauseated_face::face_vomiting:

2 likes

Omg. :sleepy:

Nee snap wat je bedoelt maar helemaal eens met @Teigetje En al die mensen zien er ook afgetraind uit. Als je ook ziet hoe een coureur van motor wisselt en alles. Het is echt een beheersing van heb ik jou daar.

Maar goed als iemand darts of schaken ofzo noemt haak ik ook af. Dus meet beetje met twee maten.

Haha ik las dit en ik kreeg een rilling

1 like

Helpt ook niet dat ik een waarschijnlijk ongegronde hekel heb aan Max Vertappen en zijn vleeslippen (@grace nog een gruwel woord)

18 likes

Ja als je ziet wat voor streng sportregime de coureurs moeten volhouden om die auto goed te kunnen besturen en de race vol te houden, pfff haha

2 likes

Uit nieuwsgierigheid denk ik :rofl:
@Nysmn absoluut. Die gaasjes die er ook ingaan elke keer. Fascinerend

1 like

Hahahaha oh neee nu ga ik daar elke keer aan denken :joy::joy: je hebt gelijk wel

2 likes