Stel je persoonlijke vraag #25

Weet je hoe een sugarglider eruit ziet?

• Ja, superschattig
  • Ja, eng
  • Nee

0 stemmers

tering tieten wat maak jij veel polls

29 likes

Ik dacht dat die bovenste een tarsier is?

Edit: o ja dat is hetzelfde.

1 like

De wetenschappelijke naam ervoor is tarsiidae lees ik. Ik ken het als spookdiertje uit dit boek.

afbeelding

3 likes

Haha ‘toch maar voor een chihuahua gegaan’ :joy: Bijna hetzelfde!

1 like

Ik hou al op. :pleading_face:

1 like

Zwarte dieren schijnen het minst populair te zijn in asiels omdat mensen ze niet mooi vinden op foto’s en/of bijgelovig (dom) zijn en zwart brengt ongeluk boehoe

Zwarte dieren zijn prachtig :heart:

6 likes

Ja echt zielig, of niet populair genoeg op Insta :broken_heart:

Het enige dat ik vervelend vind aan mijn donkerbruine hond is dat ik in het halfdonker niet zie of ze ligt te slapen met haar ogen dicht of me gewoon weer aan zit te staren als een creep.

3 likes

Ik kan je zeggen, is erg leuk! Hahaha

2 likes

Ja echt raar in dit topic

19 likes

Ja en uit chihuahuas komt de meeste herrie, niet normaal

1 like

Wat vind je van het woord “leiderschap”? En dan met betrekking tot een podcast over leiderschap, cursus over leiderschap etc.

• :nauseated_face:
  • :ok_hand:
  • :woman_shrugging:

0 stemmers

Ja eigenlijk vind ik van het woord zelf niet zoveel, maar wel van de podcasts en cursussen waar je op doelt. Die lopen altijd zo te geilen op ondernemerschap/leiderschap/kapitalisme/gladde mannen die veel geld verdienen.

9 likes

Allemaal!

13 likes

I don’t wanna be mean maar
 wat is die eennalaatste precies?

1 like

Die werden/worden vaak gebruikt voor hondenraces toch omdat ze zo snel zijn? Mag dat eigenlijk nog in NL?

Ken je de app forest?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Gebruik je die app?

• Alleen bij tentamens/deadlines
  • Heeel soms
  • Vaak
  • Nooit

0 stemmers

Vind die app zo fijn, want dan heb je gewoon inzicht in hoeveel uren je nou bezig bent geweest, geeft me altijd wat meer rust en ook structuur! Merk ook dat ik dan veel meer gefocust ben dan zonder zo’n app, ben dan sneller geneigd om andere dingen te doen

Ik heb echt te doen met die hazewindhond die nu de minste stemmen krijgt :worried: Het is ook niet z’n voordeligste foto, arm beestje. Ik ga nu dus op die stemmen omdat ik het zielig vind.
Edit: oh hij is nu weer op de één na laatste plek

11 likes

Even opgezocht. Het mag in NL alleen als hobby, niet commercieel.

1 like

Kijk nou hoe leuk ze zijn

https://www.instagram.com/p/CLUcurMFPH3/?igshid=1eng87miwr8qh

4 likes