Stel je persoonlijke vraag #25

Ja ik vind het toch mooi dat je daar heengaat om mensen te observeren en dan ondertussen niet observeert dat je zelf een wandelend stereotype bent geworden.

Maargoed dit is alleen gebaseerd op het handjevol dat ik ken, maar mooi dat ze dit allemaal gemeen hebben.

8 likes

Vind zo’n dode tak in een vaas met plastic paaseitjes altijd zo stom haha

3 likes

Ha dit doet me denken aan het hipster effect. Die denken ook dat ze heel apart en anders zijn, maar is ook echt een pot nat.

5 likes

Nou hrm was niks prettigs aan. SAAAAAIIII en saaie klasgenoten zonder goede kledingsmaak. Mijn god wat een ellende was dat zeg

6 likes

Dit vind ik zo’n naar idee met die ene vruchtbaarheidsarts die voornamelijk zelf ‘doneerde’, dat de kans gewoon niet superklein is dat je perongeluk een halfbroer of -zus te pakken hebt :frowning:

Qua pretstudies: ik kijk eigenlijk nergens op neer (heb zelf Engels gestuurd dus ook wel redelijk in die hoek) behalve een specifieke studie op mijn eigen uni een heel beetje. Ik moest nog vrije ruimte opvullen dus deed een vak van die studie en de standaard van alles lag zo raar laag? Ik was ook zo’n beetje de enige die z’n bek opentrok in colleges en ik zat met mensen in een groepje die amper een fatsoenlijke bronvermelding konden maken? Vond het vooral zonde want het principe van het vak was echt interessant maar het kwam er gewoon totaal niet uit

1 like

Ben nog bezig met mn studie, maar zou zeker nog wel archeologie hierna willen doen!

Ik heb deze studie gevolgd. Er komt inderdaad veel verschillende theorie naar voren, maar naar mijn mening is dat allemaal wel een beetje op de oppervlakte. De stof was niet heel moeilijk (naar mijn mening), maar het was vooral veel lange verslagen schrijven en de praktijk wat ervoor zorgde dat mensen het een pittige of zware, intense studie vonden.

2 likes

Dat is ook wel weer zo natuurlijk.

Dat dus. Ik voelde me ook nog lang niet voldoende uitgerust voor een ‘echte baan’, dus ben ik maar verder gaan studeren. Denk wel dat dat ook wel veel te maken heeft met waar je gaat werken (ik werk als bijbaan in een maatschappelijke opvang en zou me hier eerder competent genoeg voor voelen dan op mijn stageplek in de forensische sector) en de verwachtingen die je van jezelf hebt en de eisen die je aan jezelf stelt.

1 like

mijn studie is echt pretstudie maximaal maar zolang je het zelf weet te verkopen kun je anderen prima overtuigen van de relevantie

11 likes

Is helaas wel zo, veel zijn in ieder geval niet capabel genoeg.Ik heb dan wel profiel GGZ gevolgd en niet jeugd… maar kan me niet voorstellen dat mensen na die studie denken dat ze zo’n baan nu echt aan kunnen en alle kennis en kunde ervoor hebben. Natuurlijk leer je het meest in de praktijk, maar dat is wel het lastige en het dilemma bij zulke functies.

1 like

Ben je weleens jaloers op jouw vriendinnen?

• Nee, nooit
  • Op uiterlijk
  • Op innerlijk en karaktertrekken
  • Op prestaties
  • Op financiën
  • Op werk
  • Op talent
  • Op intelligentie
  • Op bepaalde vaardigheden

0 stemmers

Drink jij alcohol? (Niet op het moment, maar in het algemeen)

• Ja, regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Op fysieke en mentale gezondheid

9 likes

Wat vind je van mensen op het forum die geen profielfoto hebben?

• Niks
  • Saai, dan straal je geen persoonlijkheid uit
  • Leuk
  • Onhandig, herken iemand minder snel zonder pf

0 stemmers

Ik vind dit toch zo’n bullshit (niet naar jou toe). Mensen kiezen als het goed is een profiel of studie waar zij het beste in zijn. Ik vind dus dat je een alfa persoon niet gelukkig maakt met een beta opleiding en andersom. Dus voor alfa persoon is alfa het pretpakket, want affiniteit en voor een beta persoon hetzelfde. Even gegeneraliseerde mening hoor.
Dat gehaat op de havo naar het cm profiel zit bij mij nog diep.

15 likes

Same :sweat_smile:

3 likes

Voor de saai-stemmers, vinden jullie een profielfoto dan meestal een goeie reflectie van die persoon? Of is alleen een gebrek aan foto ook een gebrek aan persoonlijkheid ?

Wisselt denk ik tussen af en toe en regelmatig, gaat een beetje in vlagen. Het afgelopen halfjaar heb ik echt weinig gedronken, sinds de laatste 1-2 maanden weer regelmatiger.

1 like

Ik deed c&m en e&m en had tekenen en dat was echt het meeste bloed zweet en tranen vak ooit.
Volgens mij dacht iedereen na dat examen dat ze gezakt waren :cry:

2 likes