Ik wil ze allemaal adopteren, mag dat ook?
Ik kies gewoon de kleuren die mijn dieren zijn . Mijn kat is wit (en beetje bruin/zwart) en mijn hondje zwart oeps. Bevooroordeeld.
Lof alle dieren in alle kleuren…
Als ik dan toch voor een hond zou gaan lijkt me zo’n enorm beest wel wat. Zo’n Berner sennen * ofzo.
Weet jij wat een axolotl is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet je hoe een vingerdiertje eruit ziet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoeveel pootjes een bij heeft?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stiekem denk ik weleens aan een Ierse wolfshond voor als ik later ruimer woon. De lange haren neem ik dan maar op de koop toe.
Een klasgenoot op de basisschool had die. Was wel even een verrassing toen ik daar ging spelen en ‘joepie’ kwam heel blij op me afgerent.
Ik heb een grote hond en vind dat wel de leukste honden. Alleen zou ik never nooit en te nimmer meer voor een hond gaan, dus dan denk ik toch geen honden.
Omg die hondjes in die tas op die rug
Zou je liever een spookdiertje willen of een vingerdiertje? Het spookdiertje is die met de grotere ogen.
- Beide, kan niet kiezen
- Spookdiertje
- Vingerdiertje
0 stemmers
Lapjeskatten zijn mijn favoriet. Vooral als het niet per se gemêleerd is maar ze echt losse gekleurde lapjes hebben.
Ohh mijn buurvrouw had er wel eens eentje op bezoek en die was zo lief Ik hou echt van die freaky enorme honden. Zou ook wel graag een duitse dog willen. Maar toch maar voor een chihuahua gegaan
Weet je hoe een sugarglider eruit ziet?
- Ja, superschattig
- Ja, eng
- Nee
0 stemmers
tering tieten wat maak jij veel polls
Ik dacht dat die bovenste een tarsier is?
Edit: o ja dat is hetzelfde.
De wetenschappelijke naam ervoor is tarsiidae lees ik. Ik ken het als spookdiertje uit dit boek.
Haha ‘toch maar voor een chihuahua gegaan’ Bijna hetzelfde!
Ik hou al op.
Zwarte dieren schijnen het minst populair te zijn in asiels omdat mensen ze niet mooi vinden op foto’s en/of bijgelovig (dom) zijn en zwart brengt ongeluk boehoe
Zwarte dieren zijn prachtig
Ja echt zielig, of niet populair genoeg op Insta
Het enige dat ik vervelend vind aan mijn donkerbruine hond is dat ik in het halfdonker niet zie of ze ligt te slapen met haar ogen dicht of me gewoon weer aan zit te staren als een creep.