Stel je persoonlijke vraag #25

Voor de mensen die ‘nooit stemde’. Waarom is dit?

• Religieuze redenen
  • Persoonlijke redenen
  • Kan niet icm medicatie
  • Niet goed voor mijn fysieke gezondheid
  • Niet goed voor mijn mentale gezondheid
  • Ik vind het vies
  • Ik vind de effecten ervan niet leuk
  • Anders

0 stemmers

Als je doucht, laat je de douche dan altijd in de ‘houder’ hangen of pak je hem er ook uit?

• Ik sta alleen maar onder de douche
  • Ik hou hem in de hand om mijn haar uit te spoelen
  • Ik hou hem in de hand om (delen van) mijn lichaam af te spoelen
  • Ik hou hem de hele tijd in de hand
  • Anders

0 stemmers

vind 't altijd zo irritant dat mensen die niet drinken moeten verantwoorden waarom ze niet drinken. ehmm waarom drink jij wel?

niet naar jou, want zie dat je ook niet drinkt

44 likes

Echt zo. Zou eigenlijk andersom moeten zijn haha. Gek dat zo’n harddrug (dat is het, in mijn optiek) zo genormaliseerd en sociaal geaccepteerd, eigenlijk zelfs gestimuleerd, is.

Ik wil kunnen relaxen onder de douche dus ik verplaats de douchekop hooguit naar omhoog (bij douchesessie met haren wassen) of omlaag (bij douchesessie zonder haren wassen) op de stang. Dit zijn mijn 5 minuten van zen

1 like

Op hun band met hun ouders

6 likes

Wat vond jij leuker? Je studentenleven of het werkleven?

• Studentenleven
  • Werkleven
  • Nog geen ervaring met beide

0 stemmers

Ik weet niet eens meer welke maand/dag het is. Iemand versprak zich vandaag een beetje als in ja want het is vrijdag kerst maar dan minder overduidelijk (wel in de winter). En ik dacht wtf huh vrijdag?!? welke dag van welk jaar in welke maand zitten we???

6 likes

Lol wat is leven überhaupt op het moment

12 likes

Maar ik ben begonnen met fulltime werken in januari vorig jaar dus mijn ervaring daarmee is wel flink beïnvloed door corona.

1 like

Nee daarvoor is het veel te druk op mijn werk door corona

Echt he, had het er gisteren nog over met een tindermatch. Ik verwachtte een stomme reactie (want zo heb ik er al vaak gehad) maar hij begreep het compleet wat ook weer eens leuk was, voor de verandering

1 like

Ik ben nu heel benieuwd welke studie dit was haha

Mijn werkleven is behalve de eerste 5 weken volledig in coronatimes dus tot nu toe is studeren toch wel 100x leuker haha

1 like

Hoe kwam jij aan je profielfoto?

• Nvt
  • Past bij mn username
  • Geeft mijn persoonlijkheid weer
  • Gewoon een leuk plaatje, heeft niet zo zeer met mij te maken
  • Anders;

0 stemmers

Ik wil ook een pf, maar ik heb een identiteitscrisis. Geen idee.

Welke werkshift spreekt jou het meest aan?

• 8-16
  • 9-17
  • 10-18
  • Ligt eraan hoe de pet die dag staat

0 stemmers

Hoop dat ik nu geen mensen beledig maar media en cultuur aan de uu haha

@MevrouwMand hangt wel van het soort werk af, in de daghoreca vind ik het heerlijk om lekker vroeg te openen en dan smiddags na de spits naar huis te gaan, maar als ik om 8 uur achter m’n laptop moet zitten weet ik niet of er veel uit m’n vingers komt haha

2 likes

Ik heb onlangs ‘kennis’ gemaakt met Rugby, de Six Nations. Dat is echt een toffe sport om te zien! Een en al chaos, maar wel gecontroleerde chaos en een hele respectvolle sport. Heel verfrissend om te zien. (En veel, heel veel, brede mannen)

4 likes

Haha ik ben hierom na een jaar gestopt met liberal arts. Ging het doen omdat ik niet wist wat ik wilde doen maar die studie ging me dan ook totaal niet helpen :woman_shrugging: (vooral als je nogal strategisch moest kiezen voor een hoofdrichting en dat moest dan weer net passen).

1 like

@FISSA love jouw persoonlijkheid dan

1 like