Stel je persoonlijke vraag #25

Heb er net één besteld. Dat wordt smullen

20 likes

Hoe noemde je de docenten op de middelbare school?

• Leraar/lerares of meneer/mevrouw
  • Met de achternaam
  • Met de voornaam

0 stemmers

En op het mbo/hbo/uni?

• Mbo: Leraar/lerares of meneer/mevrouw
  • Mbo: Met de achternaam
  • Mbo:Met de voornaam
  • Hbo: Leraar/lerares of meneer/mevrouw
  • Hbo: Met de achternaam
  • Hbo: Met de voornaam
  • WO: Leraar/lerares of meneer/mevrouw
  • WO: Met de achternaam
  • WO: Met de voornaam

0 stemmers

Even checken omdat ik benieuwd ben of andere mensen ook zo tv kijken. Als jij iets gaat kijken wat je écht heel leuk/spannend/gaaf vindt, hoe kijk je dan?

• Ik pauzeer heel vaak tijdens het kijken, zodat het langer duurt, om bijv. eten/drinken te pakken of iets anders om te ‘optimaliseren’
  • Ik bereid alles vooraf voor zodat ik compleet ongestoord kan kijken.

0 stemmers

Heb je It’s a Sin al gezien? :heart:

1 like

Ja meer tegen hen, dus wat de docenten ook soort van verwachtten? Bij ons was het altijd heel informeel met voornaam.

Ik zit wss alsnog op mn mobiel en moet naar de wc en heb dan geen zin de afstandsbediening te zoeken en mis belangrijke momenten

8 likes

Ik wil dit nog steeds kopen! En wel fijn dat erbij staat dat er geen alcohol in zit.

1 like

Dat zou een slechte match zijn. We zouden nooit bij diegene thuis kunnen afspreken, want ik vind dat ik gewoon mijn telefoon moet kunnen gebruiken. Ik denk dat diegene zich sowieso kapot zou ergeren aan mij en mijn spullen. Die 45 jassen zijn het topje van de ijsberg…

3 likes

hoe heet ook al weer de sletten playlist op spotify?

2 likes

Zou jij als 21+er nog met je vader op vakantie gaan en in zelfde kamer slapen? Hij vraagt me vaak om mee te gaan, heel leuk en gezellig maar 24/7 bij elkaar word ik toch een beetje gek van. (Niet nu in coronatijd ofc maar toen je nog normaal op vakantie kon).
Maar twee aparte kamers is ook zo duurr.

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

Slettendisco!

1 like

Nee maar alleen omdat hij heel erg snurkt
M’n ouders boeken ook bijna altijd aparte slaapkamers om die reden

1 like

Ik ben een paar jaar geleden nog met mn vader naar Sevilla geweest. Het is even “wennen” maar het is ook al snel weer vertrouwd vind ik. Als 17-jarige in een twijfelaar in NY vond ik iets minder hahaha maar ook dat ging prima. Mochten we einde van het jaar weer mogen reizen, spring ik denk ik direct met mn vader het vliegtuig in naar Spanje :joy:

2 likes

Fantastisch, makes my day misschien niet maar zou het wel oprecht schattig en lief vinden

8 likes

Als iemand er een briefje bij doet met NMSVPE zou ik het wel waarderen

62 likes

Wij boekten daarom gewoon een appartement zodat we wel ieder op een andere plek konden slapen.

2 likes

Met m’n vader nee, maar dat is meer omdat die relatie sowieso ingewikkeld ligt, na een dag met hem moet ik hem alweer een tijd niet zien om m’n verstand te bewaren.

Met m’n moeder zou ik wel makkelijk op een kamer slapen! Als de relatie met m’n vader beter was had ik het ook wel gedaan.

2 likes

Het zal verschillen per situatie, maar ik had tijdens de laatste vakantie met mijn tante écht een aparte slaapkamer nodig. Overdag is het best gezellig hoor, maar in de avond wil ik gewoon rust. De volgende dag heb ik dan meer energie en dat is me ook wat waard.

1 like

Ken je dat liedje “we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je zit erbij!”

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien ja, vind je het klinken alsof de mensen die de club hebben opgericht er ook bij zitten en dus indirect zichzelf ook beledigen?

• Ja
  • Nee ze hebben die club duidelijk opgericht voor anderen zonder er zelf in te horen

0 stemmers

2 likes

Mijn wijlen oma zat op een gesloten afdeling met alleen maar demente ouderen en er was er eentje bij die dit de hele dag zong. Sneu, maar ook wel een beetje grappig.

62 likes