Ahh oke en dat is dan een afknapper omdat je dan denkt dat diegene niks van huishouden weet, niet voor zichzelf kan zorgen, niet weet hoe een normaal bed eruit hoort te zien?
Of een afknapper omdat jij erin moet slapen als je bij m pit?
Ahh oke en dat is dan een afknapper omdat je dan denkt dat diegene niks van huishouden weet, niet voor zichzelf kan zorgen, niet weet hoe een normaal bed eruit hoort te zien?
Of een afknapper omdat jij erin moet slapen als je bij m pit?
Het eerste (tweede ook, maar bijzaak)
Welke sequel van Love is blind zie jij wel zitten?
0 stemmers
Allebei. Ik vraag me wel af hoe iemand de rest van het huishouden regelt als dit het bed is. Ik ga echt niet onder zoân schraal dekentje slapen, haha.
@Insouciance misschien leeft ie wel gewoon heel minimalistisch!! Bedframe, hoeslaken? Who needs that.
Zou jij kunnen daten met iemand die een best wel basale (als dat het goede woord is) levensstijl heeft? Heel minimalistisch leven. Diegene wil geen tv/laptop/telefoons in huis.
0 stemmers
Haha hygiëne > minimalisme. Hoe goor is dat matras dan joh.
Maar misschien is het wel zo matching bruin dat het één laken lijkt maar het zijn er meer?
Oké ik stop met deze foto analyseren.
Ik zou alleen maar denken âhoe slaap je in hemelsnaam lekker op zoân dun kussen, come to my bed met 20 kussens die lekker zacht zijnâ
Ik weet nog op mtv, zoân programma love in the dark ofzo?? Mocht je juist alleen maar aanraken in plaats van zien.
Goed nieuws! Als we morgen wakker worden bestaat Corona niet meer. Hoe ga jij Pasen vieren (of als je geen Pasen viert, een vier-de-lente feest)
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Avondeten: mcdonalds. Iâm a simple woman.
Wat vinden veel het minder pijnlijk om geld uit te geven als je schade aan iemands anders spullen hebt gemaakt. Ik zou dat veel pijnlijker vinden en gĂȘnanter dan dat ik een boete moet betalen omdat ik bijvoorbeeld te snel heb gereden. Daar heb ik alleen last van. Maar je kunt het ook op 2 manieren lezen eigenlijk.
Ik dacht meer van als ik iets kapot heb gemaakt van iemand anders dat ik dan zelf aanbied van oh zal ik een nieuwe kopen of betalen voor reparatie enzo. Dan gaat het niet om het geld maar om het vervangen of repareren van iets. Maar bij een boete vind ik het echt weggegooid geld hahaha
McDonaldâs
0 stemmers
Subway
0 stemmers
Vies lekker
Uit die subway winkels komt altijd zoân specifieke geur. Soms loop ik door een stad waar ik niet vaak/nooit kom en dan ruik ik die geur en ja hoor, dan blijk ik langs zoân stink subway te lopen
Ja!!! Haha liep er net weer langs en wow. Heb zelfs een keer gehad dat ik dacht dat die geur echt in mân haar was blijven hangen, bleef het maar ruiken ook thuis, ook na wassenâŠen dan was ik er niet eens binnen geweest
Ja! Opgebakken kots. En zo smaken die broodjes ook precies