Stel je persoonlijke vraag #25

Kijk ik goed en is het ‘bed’ eigenlijk een matras? Of is het gewoon een boxspring.

En de deken lijkt wel een fleecedekentje?

1 like

Ik snap niet wat ik zie

2 likes

Volgens mij is het een bruin dekbedovertrek, bruin matrashoes ding (hoeslaken?) én nog een matching bruin dekentje erover haha.

2 likes

Het is een kaal matras met een laken en dekentje erover heengedrapeerd en klaar, geen hoeslaken of iets dergelijks! Het gaat niet per se om de kleur ofzo verder, @EllaFitzgerald.

1 like

Ohh zo!
Oké nee ik wil wel een fatsoenlijk laken op het bed!

Aha dit raakt wel aan iets wat ik me soms afvraag haha: ik zie vet vaak foto’s van mensen dat ze op bed liggen of op de bank met hun dekbed, maar dan zonder overtrek eromheen, gewoon de kale deken zegmaar. Waarom?

2 likes

Echt een huishouden wat je eerder verwacht bij een student ofzo.

En het straalt een beetje ongelukkige bachelor uit ofzo? Geen vrolijkmakende plek

3 likes

Ahh oke en dat is dan een afknapper omdat je dan denkt dat diegene niks van huishouden weet, niet voor zichzelf kan zorgen, niet weet hoe een normaal bed eruit hoort te zien?

Of een afknapper omdat jij erin moet slapen als je bij m pit?

Het eerste (tweede ook, maar bijzaak)

Welke sequel van Love is blind zie jij wel zitten?

  • Love is deaf - de deelnemers mogen elkaar wel zien maar niet met elkaar praten
  • Love is anosmic - de deelnemers kunnen elkaar niet ruiken
  • Love can’t touch - spreekt voor zich
  • Love can’t taste - de deelnemers hebben zich opgegeven omdat ze doorgaans een slechte smaak in romantische partners hebben
  • Love: no sixth sense - alle deelnemers zijn spiritueel begaafd of mediums, maar ze mogen deze vaardigheid niet inzetten tijdens de opnames
  • Rot op met je realityshows

0 stemmers

Allebei. Ik vraag me wel af hoe iemand de rest van het huishouden regelt als dit het bed is. Ik ga echt niet onder zo’n schraal dekentje slapen, haha.

6 likes

@Insouciance misschien leeft ie wel gewoon heel minimalistisch!! Bedframe, hoeslaken? Who needs that.

2 likes

Zou jij kunnen daten met iemand die een best wel basale (als dat het goede woord is) levensstijl heeft? Heel minimalistisch leven. Diegene wil geen tv/laptop/telefoons in huis.

  • Ja, heerlijk
  • Nee, ik ga mijn tv/laptop/mobiel echt niet achterlaten voor hem
  • Twijfel

0 stemmers

Haha hygiëne > minimalisme. Hoe goor is dat matras dan joh.
Maar misschien is het wel zo matching bruin dat het één laken lijkt maar het zijn er meer? :thinking:
Oké ik stop met deze foto analyseren.

Love can’t touch bestaat al ongeveer

11 likes

Ik zou alleen maar denken “hoe slaap je in hemelsnaam lekker op zo’n dun kussen, come to my bed met 20 kussens die lekker zacht zijn”

6 likes

Ik weet nog op mtv, zo’n programma love in the dark ofzo?? Mocht je juist alleen maar aanraken in plaats van zien.

1 like

Goed nieuws! Als we morgen wakker worden bestaat Corona niet meer. Hoe ga jij Pasen vieren (of als je geen Pasen viert, een vier-de-lente feest)

Met wie ga je het vieren?
  • Niet, ik hou niet van lekker eten en gezelligheid
  • Met m’n (imaginary) partner
  • Met familie
  • Met vrienden
  • Mix tussen vrienden en familie
  • Vrienden, familie, buren, vage kennissen, hoe meer hoe beter

0 stemmers

Wat staat er op de brunch tafel? Max 6 opties
  • Verse jus
  • Verschillende verse smoothies
  • Gekookt eitje
  • Omelet / gebakken ei
  • Croissants
  • Vers gebakken broodjes
  • Feeststol (Paasstol?)
  • Jonge of belegen kaas
  • Franse kazen
  • Diverse vleeswaren
  • Humus, muhummara en baba ganoush
  • Zoet beleg; jam, Nutella, hagelslag

0 stemmers

Wat staat er ‘s middags op het programma?
  • Mimosa’s drinken met die ene tante die steeds vraagt waarom je nog niet getrouwd bent
  • Paaseieren beschilderen met je irritante buurjongen
  • Paaseieren zoeken met je veel te drukke en licht agressieve nichtje
  • In een veel te heet, benauwd konijnenpak langsgaan in een bejaardentehuis

0 stemmers

Welke maaltijd staat er ‘s avonds op het programma?
  • The classic: witte asperges met aardappels, ei en botersaus (evt beenham)
  • Risotto met tuinbonen
  • Couscous met groene asperges
  • Lente soepje met erwten en munt

0 stemmers

1 like

Avondeten: mcdonalds. I’m a simple woman.

19 likes

Wat vinden veel het minder pijnlijk om geld uit te geven als je schade aan iemands anders spullen hebt gemaakt. Ik zou dat veel pijnlijker vinden en gênanter dan dat ik een boete moet betalen omdat ik bijvoorbeeld te snel heb gereden. Daar heb ik alleen last van. Maar je kunt het ook op 2 manieren lezen eigenlijk.

8 likes