Stel je persoonlijke vraag #25

Ik dacht meer van als ik iets kapot heb gemaakt van iemand anders dat ik dan zelf aanbied van oh zal ik een nieuwe kopen of betalen voor reparatie enzo. Dan gaat het niet om het geld maar om het vervangen of repareren van iets. Maar bij een boete vind ik het echt weggegooid geld hahaha

14 likes

McDonald’s

  • Lekker
  • Mwah
  • Vies

0 stemmers

Subway

  • Lekker
  • Mwah
  • Vies

0 stemmers

Vies lekker :heart_eyes:

1 like

Uit die subway winkels komt altijd zo’n specifieke geur. Soms loop ik door een stad waar ik niet vaak/nooit kom en dan ruik ik die geur en ja hoor, dan blijk ik langs zo’n stink subway te lopen

30 likes

Ja!!! Haha liep er net weer langs en wow. Heb zelfs een keer gehad dat ik dacht dat die geur echt in m’n haar was blijven hangen, bleef het maar ruiken ook thuis, ook na wassen
en dan was ik er niet eens binnen geweest :sweat_smile:

1 like

Ja! Opgebakken kots. En zo smaken die broodjes ook precies :nauseated_face:

2 likes

Heb er net Ă©Ă©n besteld. Dat wordt smullen

20 likes

Sowieso hun koekjes zijn onverslaanbaar, echt de mc nuggies van de subway

4 likes

Hoe noemde je de docenten op de middelbare school?

  • Leraar/lerares of meneer/mevrouw
  • Met de achternaam
  • Met de voornaam

0 stemmers

En op het mbo/hbo/uni?

  • Mbo: Leraar/lerares of meneer/mevrouw
  • Mbo: Met de achternaam
  • Mbo:Met de voornaam
  • Hbo: Leraar/lerares of meneer/mevrouw
  • Hbo: Met de achternaam
  • Hbo: Met de voornaam
  • WO: Leraar/lerares of meneer/mevrouw
  • WO: Met de achternaam
  • WO: Met de voornaam

0 stemmers

Even checken omdat ik benieuwd ben of andere mensen ook zo tv kijken. Als jij iets gaat kijken wat je Ă©cht heel leuk/spannend/gaaf vindt, hoe kijk je dan?

  • Ik pauzeer heel vaak tijdens het kijken, zodat het langer duurt, om bijv. eten/drinken te pakken of iets anders om te ‘optimaliseren’
  • Ik bereid alles vooraf voor zodat ik compleet ongestoord kan kijken.

0 stemmers

Heb je It’s a Sin al gezien? :heart:

1 like

Ja meer tegen hen, dus wat de docenten ook soort van verwachtten? Bij ons was het altijd heel informeel met voornaam.

Ik zit wss alsnog op mn mobiel en moet naar de wc en heb dan geen zin de afstandsbediening te zoeken en mis belangrijke momenten

8 likes

Ik wil dit nog steeds kopen! En wel fijn dat erbij staat dat er geen alcohol in zit.

1 like

Dat zou een slechte match zijn. We zouden nooit bij diegene thuis kunnen afspreken, want ik vind dat ik gewoon mijn telefoon moet kunnen gebruiken. Ik denk dat diegene zich sowieso kapot zou ergeren aan mij en mijn spullen. Die 45 jassen zijn het topje van de ijsberg


3 likes

hoe heet ook al weer de sletten playlist op spotify?

2 likes

Zou jij als 21+er nog met je vader op vakantie gaan en in zelfde kamer slapen? Hij vraagt me vaak om mee te gaan, heel leuk en gezellig maar 24/7 bij elkaar word ik toch een beetje gek van. (Niet nu in coronatijd ofc maar toen je nog normaal op vakantie kon).
Maar twee aparte kamers is ook zo duurr.

  • Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

Slettendisco!

1 like

Als ik met mensen op vakantie ga zorg ik sowieso dat ik alleentijd heb en niet 24/7 met iemand ben. Dus dan zou ik in dit geval eerder opstaan of voor het slapen gaan nog een uurtje in mn up ergens rondhangen

2 likes