Stel je persoonlijke vraag #25

Als ik met mensen op vakantie ga zorg ik sowieso dat ik alleentijd heb en niet 24/7 met iemand ben. Dus dan zou ik in dit geval eerder opstaan of voor het slapen gaan nog een uurtje in mn up ergens rondhangen

2 likes

Nee maar alleen omdat hij heel erg snurkt
M’n ouders boeken ook bijna altijd aparte slaapkamers om die reden

1 like

Ik ben een paar jaar geleden nog met mn vader naar Sevilla geweest. Het is even “wennen” maar het is ook al snel weer vertrouwd vind ik. Als 17-jarige in een twijfelaar in NY vond ik iets minder hahaha maar ook dat ging prima. Mochten we einde van het jaar weer mogen reizen, spring ik denk ik direct met mn vader het vliegtuig in naar Spanje :joy:

2 likes

Fantastisch, makes my day misschien niet maar zou het wel oprecht schattig en lief vinden

8 likes

Als iemand er een briefje bij doet met NMSVPE zou ik het wel waarderen

62 likes

Wij boekten daarom gewoon een appartement zodat we wel ieder op een andere plek konden slapen.

2 likes

Met m’n vader nee, maar dat is meer omdat die relatie sowieso ingewikkeld ligt, na een dag met hem moet ik hem alweer een tijd niet zien om m’n verstand te bewaren.

Met m’n moeder zou ik wel makkelijk op een kamer slapen! Als de relatie met m’n vader beter was had ik het ook wel gedaan.

2 likes

Het zal verschillen per situatie, maar ik had tijdens de laatste vakantie met mijn tante Ă©cht een aparte slaapkamer nodig. Overdag is het best gezellig hoor, maar in de avond wil ik gewoon rust. De volgende dag heb ik dan meer energie en dat is me ook wat waard.

1 like

Ken je dat liedje “we hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je zit erbij!”

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien ja, vind je het klinken alsof de mensen die de club hebben opgericht er ook bij zitten en dus indirect zichzelf ook beledigen?

  • Ja
  • Nee ze hebben die club duidelijk opgericht voor anderen zonder er zelf in te horen

0 stemmers

2 likes

Mijn wijlen oma zat op een gesloten afdeling met alleen maar demente ouderen en er was er eentje bij die dit de hele dag zong. Sneu, maar ook wel een beetje grappig.

62 likes

Hahahahaha sorry dit maakt mn dag

1 like

Ik kende het nog niet maar wat een topnummer.

2 likes

Hahaha dit vind ik te grappig :joy::joy::joy::joy:

Het is bedoeld dat de zanger er zelf ook bij hoort.
In de tekst wordt dat ook gezongen (in het origineel in ieder geval)
ik liep naar toen hem toe en zei, kom erbij. Ik heb een clubke opgericht voor jou en voor mij

2 likes

Als jij je wenkbrauwen een beetje invult, zijn ze dan meteen INTENS?

  • Ja al met n beetje invullen
  • Nee niet als ik het met beleid doen
  • Nee sowieso heb ik geen opvallende wenkbrauwen

0 stemmers

Ik heb ze net een klein beetje ingevuld, gewoon binnen mn wenkbrauwen en niet bij de aanzet en het zijn direct enorm prominente dingen. De kleur is zelfs wat lichter dan mn wenkies om het te beperken maar dat helpt dus ook niet.

1 like

Iemand zong dat op de basisschool ook voor mij, zo’n populair druk jongetje. Ik hield er helemaal niet van om in de belangstelling te staan, schaamde me dood en werd helemaal rood. Maar toen zei ik: “Dan ben jij zeker de leider van het clubje ja, dat is wel te zien aan je gezicht” en toen was hij stil. :thumbsup:

30 likes

Ik verf mijn wenkbrauwen zwart en zelfs dan vind ik ze eigenlijk nog niet intens genoeg, dus teken alsnog vaak de aanzet bij.

2 likes

Mijn wenkbrauwen zijn van zichzelf al vol en zwart, dus zonder opvullen/tekenen oid zijn ze al bijna intens. Maar soms vul ik ze wel op om te shapen en dan zijn ze dus nog intenser.
Als ik ze laat doen worden ze ook zwart geverfd met henna, dat is 2 dagen heel heftig en daarna wordt het natuurlijker haha

2 likes

Ben jij een van die Reinders dames?

37 likes

Ik heb zwarte wenkbrauwen dus ik begin daar niet aan. Sowieso zijn mijn make up skills om te huilen.

1 like