Stel je persoonlijke vraag #25

Mag jou(denkbeeldige) partner alles zien in jou telefoon?

• Ja, ik heb niks te verbergen
  • Hmm, als hij om specifieke dingen zou vragen, maar ik zal hem niet alles laten zien
  • Nee, ik heb dingen te verbergen die onze relatie zou kunnen schaden

0 stemmers

En als jij naar een vriendin foto’s in lingerie of gedeeltelijk naakt stuurt, wat vind je er dan van dat haar vriend die ziet?

• Niet oke, ik heb ze naar haar verstuurd
  • Hmm liever niet, maar had ik al verwacht en niet zo erg
  • Totaal niet erg

0 stemmers

Niks te verbergen maar liever niet. Hij hoeft niet alle gesprekken te lezen ookal staan er geen geheimen in.

1 like

Ik heb op zich niks te verbergen maar vind het alsnog niet oke als partners elkaars telefoon willen checken, het is gewoon privé.

34 likes

Interessante metafoor haha, wat bedoel je er precies mee? Mijn eerste gedachte was “oh blindedarm, daar kan je prima zonder mee” maar dat zal wel niet je intentie zijn

11 likes

De situatie is dus dat de nieuwe vriend van een vriendin jaloers was en ongevraagd in haar mobiel is gaan snuffelen en al haar foto’s en chats is gaan bekijken. Hij was natuurlijk opzoek naar foto’s en chats van andere mannen, maar vanochtend bedacht ik me opeens dat er vast ook wel foto’s van mij tussen hebben gestaan(naakt of in lingerie).

Het idee dat hij die dus heeft gezien vind ik best wel vervelend, want als ik dat had gewild had ik ze wel naar hem gestuurd.

1 like

Misschien meer als “overbodig aanhangsel”?

3 likes

Hmmm opzich staat er niet specifiek bij of zei ze heeft laten zien of niet. Nu de antwoorden aanpassen is ook weer zonde.

Omdat ik dat naar haar verstuur!? Maakt verder toch ook niet uit waarom?

Het zijn bijvoorbeeld foto’s van nieuwe lingeriesetjes en dan weet ik niet of ik hem moet houden dan vraag ik om advies. Of toen ik een nieuw sierraad had voor mijn tepelpiercing

24 likes

Je hebt in de avond visite en zij gaan om 20:30 weg om op tijd thuis te zijn voor de avondklok.

• Stom, ik haal ze over te blijven.
  • Saai, maar snap het wel.
  • Heerlijk, lekker op tijd naar bed.

0 stemmers

Gewoon normaal? Ik ga niet meteen slapen maar vind het ook niet stom of saai

75 likes

oja oeps dat kan ook haha. ik ben zo gewend dat mensen op zaterdagavond tot laat bleven, terwijl ik dan eigenlijk wel naar bed wilde. dus ik vind de avondklok echt een lekker excuus

1 like

Als het bij mij thuis is en zij moeten dan na de avondklok naar huis, prima eigen verantwoordelijkheid. Andersom zou ik echt wel op tijd naar huis gaan, ben pussy.

5 likes

Ik vind het ook niet zo erg als ze er gewoon een keer langsscrollt en hij ziet het, maar idd dat hij ongevraagd heeft gekeken. Maarja dan betrek ik het wel erg op mezelf want het is niet dat die vriendin wel blij is dat hij ongevraagd dingen is gaan doen hahah

2 likes

Ik vind niet dat je het te erg op jezelf betrekt, het zijn toch ook jouw foto’s?
Maar je bent boos (of moet boos zijn :stuck_out_tongue: ) op die vriend, niet op je vriendin. Hij doet iets fout, zij niet.
Behalve als zij het hem niet kwalijk neemt, dan zou ik ook boos zijn op haar.

2 likes

Ja, eens. Het is meer dat ik me hierdoor realiseerde dat zo een actie niet alleen vervelend is voor de eigenaar van de telefoon, maar ook voor iedereen die haar ooit een foto heeft gestuurd die alleen voor haar bedoelt was(en ja er stonden ook andere foto’s op die niet voor zijn ogen bedoeld waren).

Hij was al zenuwachtig om mij te ontmoeten zei die vriendin, maar hierna denk ik nog meer :+1::sweat_smile:

Edit: de vriendin bedankte me dat ik dit dit doorgaf en gaat het nogmaals met hem bespreken(dat het ook voor de verstuurder van die foto’s rot is als iemand dit doet!)
En ze dacht dat mijn foto’s op harde schijf of de computer stonden :slight_smile:

Een briendin van mij stuurt dit soort fotos via snapchat en appt me dan dat ik ze ff allen moey bekijken

2 likes

‘Mag prima blijven zitten tot hij gaat etteren?’

1 like

lig je nog in bed?

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Wel op de bank

3 likes

Op de bank onder een dekentje in pyjama :sun_with_face:

4 likes