Stel je persoonlijke vraag #25

(w)

6 likes

Ik moest ff googlen haha maar het is dus wel het dode roosje. Een vriendin en ik vonden die bril emoji altijd leuk en heel droog, maar we vonden die 8-1 oid. Irritant om te typen dus toen besloten we elke keer als we die emoji wilde gebruiken gewoon bril te typen. Uiteraard begreep niemand dat en oh wij vonden dat toch wel zooohoo grappig van onszelf bril.

c253dafc1d3d42a5aaa26ffd53c2a85d (1)

18 likes

Hahahaha ik vind dat ook wel grappig

1 like

Ik gebruik op Teams nog steeds die shortcuts als ik emoticons wil sturen :sunglasses:

8 likes

Ik heb het gevoel dat ik dit zelf veel te veel doe en ik probeer erop te letten. Ik ben geïnteresseerd en vraag wel door maar soms gaat het automatisch dat ik dan dingen uit m’n eigen ervaringen gebruik om te antwoorden :confounded::grimacing:

10 likes

Ahhh dit was toch wel het echte werk hoor, de OG emoticons. Ze kunnen zeggen wat ze willen maar er is geen enkele emoji die recht doet aan :S!!!

26 likes

Ik was vrij zeker dat het de goede shortcut was maar heb voor de zekerheid ook wel even gegoogeld haha

Dat verhaal, zo typisch en herkenbaar middelbare schoolhumor haha

1 like

Er waren eerder wat dingen waar ik geen weet van had dat ik het per se deed (afreageren op hem). Nu vraag ik wel eens of ik dat onlangs nog heb gedaan. En soms vraag ik ook hoe hij het vindt om een relatie te hebben (met mij). Maar dat is geen vast moment maar echt super random (vorige keer toen ik me stond aan te kleden voor werk en hij nog in bed lag te chillen).
Een blogger deed eerst ook van die wekelijkse momentjes en ik vond dat wel good for you. Als de dagen normaal voorbij vliegen, je samenwoont en misschien een kind hebt, is het wel handig om op een moment stil te staan bij hoe het gaat. Wekelijks zou ik wel vaak vinden trouwens.

1 like

Vind dat deze nog best in de buurt komt: :confused: , well done egf/ff!

5 likes

Ojaa best aardig idd! Kan whatsapp nog een puntje aan zuigen hoor (gatver wat een uitdrukking :S :confused:)

2 likes

Alle msn gebruikers hebben echt het zo zwaar gehad! Kijk deze lijst. Is bijna een soort html

12 likes

Het klinkt mega zakelijk, maar wij hebben af en toe van die (spontane) evaluatiemomenten en vind dat best wel fijn werken! Je zegt dan toch sneller dingen die je in de waan van de dag toch niet zo snel zegt. Dus, hoe gaat het, doen we nog genoeg leuke dingen samen, hoe is de seks, wil je verder nog wat kwijt. Vind dat wel fijn eigenlijk!

8 likes

Om welke redenen heb jij de avondklok doorbroken of zou jij de avondklok voor doorbreken hypothetisch gezien?

• Hond uitlaten
  • Van werk komen
  • Nog snel ff vuilnis buiten gooien
  • Per ongeluk te laat thuis gekomen
  • Gechilld en expres te laat naar huis gegaan
  • Een feestje
  • Een avondwandeling zonder hond
  • Een luchtje geschept omdat je je echt even niet goed voelde en naar buiten moest voor frisse lucht/wandeling etc
  • Om iemand anders te helpen
  • Ik heb niks van dit gedaan
  • Ik zou ook voor niks van dit het verbreken

0 stemmers

Anoniem:
Als een volwassen persoon heel erg schrikt van een spin, maakt niet uit hoe groot die spin is. Wat denk je dan ?

• Een aansteller
  • Oh die zal spinnen wel echt eng vinden
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Bij wie laat jij allemaal scheten?

• Ouders
  • Partner
  • Bepaalde vriendinnen
  • Alle vriendinnen
  • Bij collega’s/op werk
  • In winkels, maakt niet uit als er mensen lopen
  • Bij broer/zus
  • Bij overige familieleden
  • Bij niemand

0 stemmers

Lekker eensgezind @winniethebish

FFers who fart together stay together :heart:

3 likes

mijn vriend is mega bang voor spinnen, echt heel grappig haha. zelfs voor een mini spinnetje rent hij gillend de kamer uit :joy: zijn vrienden taggen hem ook vaak in van die schrikfilmpjes met spinnen en dan wordt hij heeeelemaal gek. als hij al een vermoeden heeft moet ik eerst kijken :joy: vind het echt zo grappig haha

4 likes

Maar het is niet grappig als hij dat echt heel eng vindt. Ik vind muizen bijv. Totaal niet eng ik en snap niet goed wat sommige mensen daar ZO eng aan kunnen vinden. Maar om daar dan grappen over iemands angst te maken vind ik zo stom. Want diegene wil zelf ook niet die angst hebben.

Ben je moe nu?
  • Ja, maar niet slaapmoe
  • Ja, maar kan niet slapen
  • Ja supermoe ga zo pitten
  • Nee, maar dat maakt niet uit
  • Nee, maar ik wou dat ik dat wel was want mn slaapritme is kut

0 stemmers