Oh echt?
Want niet specifiek hier; maar vrij veel lees/hoor ik dat best vaak gesuggereerd maar nooit in duidelijke woorden.
En het is ook niet meer Done sinds de 60s toch?
Oh echt?
Want niet specifiek hier; maar vrij veel lees/hoor ik dat best vaak gesuggereerd maar nooit in duidelijke woorden.
En het is ook niet meer Done sinds de 60s toch?
Ik zie die mening dagelijks op FB voorbij komen dus denk het niet
Hmm okay ik ben voor het afschaffen van de wallen en sekswerk achter de ramen.
Denk dat dat wel controversieel is op zich?
Leuk nu komt het even niet uit, maar wij hebben een combi van zoân soort tafelblad:
https://www.karwei.nl/assortiment/tafelblad-grenen-200x80-cm-28-mm/p/B504488 (weet de maat even niet meer)
en 2 van deze poten:
Hoe oud is jouw kind?
0 stemmers
Als jij webcaremedewerker was voor een internetprovider welke âschuilnaamâ zou je dan aannemen bij je berichtgeving? Anoniem want anders schuilt er weinig meer achter
0 stemmers
En als man?
0 stemmers
Ik vind het bullshit dat we gestart zijn met 80+ers vaccineren. Die beste mensen komen met corona toch niet meer op de ic, dus die zorg ontlast je er niet mee
Ik snapte al niet waarom er twee keer is stond. Ik swype namelijk en mijn telefoon pakte oud niet
Heb je poekelien nou ter plekken verzonnen of is dat echt een naam.
Poekelien Lingbeek was een taxateur op tv en die naam zal ik nooit vergeten, Peorlien.
Ik zou dit wel chilll vinden want op mân werk hebben we wachtdagen (eerste 2 dagen). Bij de derde dag krijg ik 70%. Super kutte regeling dus als er iets tegenover zou staan qua bonus zou ik het al fijn vinden, ze willen helaas niet af van de wachtdagen
Hahaha ik vind poeke wel echt zon lekkere harde klank.
Soy poeke
Hahaha die klank zit in mân achternaam en dit heb ik nog nooit gehoord
ik had vroeger een knuffel die ik poeke noemde, geen idee waarom, voor zover ik weet betekent het niks
edit: maar ik sprak het wel wat schattiger uit dan jij
Omg dit haalt zoveel herinneringen op, mân buurmeisje had deze en toen gebruikte ze ze niet meer en mocht ik ze hebben. Staan nog steeds bij mân moeder in de schuur te stinken
N.a.v je tweede poll.I
Ik moet dan altijd weer denken aan die giga ernstigie nasa mislukking. Nee dat nasa is al afgezaagd en met t shits wordt het ook niet meer cool
Sharon Christa Corrigan McAuliffe (Boston, 2 september 1948 â Cape Canaveral, 28 januari 1986) was een Amerikaanse lerares en astronaut uit Concord, New Hampshire, die om het leven kwam toen de Spaceshuttle Challenger kort na de lancering verongelukte als gevolg van een technisch mankement.
En dan lopen kinderen weer met shirts van NASA rond, nou Hahaha
Voor deze poll zou het wel interessant zijn als we dat gezamenlijke anonieme account zoals op EGF weer hadden. Geheim123 ofzo?
Dat topic was echt juicy