Huh omdat 30 jaar geleden er iets is misgelopen (wat met zoiets riskant als ruimtevaart wel te verwachten valt), is het raar dat vandaag de dag mensen fan zijn? Ik snap het verband niet zo?
@Zemraluani Weet niet of dit controversieel is maar eigenlijk vind ik dat mensen die geen orgaandonor zijn ook geen organen mogen ontvangen. En mensen die zich niet laten vaccineren geen ic-bed mogen krijgen.
If youâre not part of the solution, youâre part of the problem.
Geen idee of het echt enorm controversieel is maar ik ben tegen vruchtbaarheidsbehandelingen. Dat je lijf zoiets heeft van âsorry, geen kinderenâ en dat er dan alles aan moet gebeuren om ervoor te zorgen dat er toch nog een wezentje bij komt op deze overbevolkte terror aarde.
Sowieso ben ik er eigenlijk helemaal voor dat de mensheid uitsterft. Children of men is de droom, tot die stomme scene dat we ontdekken dat er nog iemand zwanger is.
Heb je zelf kinderen of wil je kinderen?
Nee, want ik heb liever dat de mensheid uitsterft, me dan voortplanten wordt me net iets te hypocrietâŠ
Ik kwam er trouwens gisteren elders achter dat ik toch wel een zeer controversiële mening heb omdat ik op Reddit steeds werd gedownvote.
Het gratis aanbieden van dameshygiĂ«neproducten op scholen, buurthuizen etc. viel niet in goede aarde bij enkele mannen (?). Dan kreeg ik weer het standaard riedeltje âniets is gratisâ geserveerd en als je dan zei âmenstrueren welâ, was het opeens stil aan de overkant.
Ik zou het trouwens best een goede regel vinden (uitgezonderd mensen met een beperking / of van een bepaalde leeftijd) dat bij een tuin minstens een bepaald oppervlakte âgroenâ moet zijn vanaf een bepaalde afmeting.
Ben het met je eens! Denk de meeste hier wel. Je hebt gewoon een aantal pannenkoeken getroffen op reddit.
Goed punt van het groen in de tuin, ik vind het zo raar dat mensen zeggen jaa wij hebben een grote tuin oid.
Expectations
Reality
(disclaimer; het zal best praktisch zijn, en ook meer realistisch voor een gemiddelde woning, maar ik vind het een potje saai) Houd van plantjes en is ook beter voor dn mensch en natuur.
Omdat het gros van de mensen alleen maar aan zichzelf denkt
*mensen=mannen
Misschien denken ze dat vrouwen gewoon een bepaalde stop aan de onderkant erin kunnen duwen en dat het dan over is.
@Tubing maar als hier (meer) mannen zaten dan werd het wel vaker âen dan moet ik er voor opdraaienâ.
Van mij mogen er in Utrecht best meer gebouwen gebouwd worden die hoger zijn dan de Dom, zolang ze aan strenge eisen voldoen en gebruikt worden voor betaalbare huisvestiging.
Maar als je ze dan uitlegt hoe een cup werkt, vinden ze het niet meer leuk.
Ik denk dat dat belasting betalen wel het argument is, al is het maar een soort principieel bezwaar want om hoeveel geld zou dat nou echt gaan per persoon? Omdat dit ook iets is waar je als cis-man echt nooit zelf van gaat âprofiteren.â Nu betaal je misschien zorgverzekering terwijl je nooit ziek bent, maar je zou wel ziek kunnen worden. Je betaalt voor onderhoud aan snelwegen terwijl je zelf geen auto hebt, maar je zou uiteindelijk wel een auto kunnen hebben. Maar als cis-man ga je nooit menstruatieproducten nodig hebben dus waarom zou je er voor moeten betalen?
Dat en misogynie en het patriarchaat
Ik ben ook van mening dat in iedere relatie de man hoort mee te betalen aan tampons, maar vooral spiraaltje, de pil etc.
Is ook in zijn belang, je wilt samen kiezen voor wel/geen kinderen etc en de consequenties (en vaak helaas ook verantwoordelijkheid) die daarbij horen draagt de vrouw allemaal al.
En dan als ze ff snauwen dat er dan een vervelende vrouw in de buurt is die zegt " Ben je weer ongesteld Freek"
Kijken hoe lang ze dat leuk vinden.
Nee joh dat kunnen ze Ă©cht niet aan, bij het eerste mini krampje liggen ze al op de bank met een kruik te zeuren dat ze doooohoooohoooood gaan en het zoooooooân pijn doet. Laat staan als er echt bloed uit hun piel komt, dan is het hek van de dam hoor.
Ja vind ik ook! Mijn spiraal werd vergoed door de verzekering maar anders had mân vriend de helft meebetaald. En we hebben ook al afgesproken dat als er anticonceptie voor mannen op de markt komt, dat hij die dan gaat gebruiken zodat ik kan stoppen. Nu al zin in.
Eerlijk een piemelcup is toch wel minder gedoe hoor. Gewoon erom heen klaar.
Wat betekent âje bent uitgelootâ volgens jou?
- Je bent gekozen
- Je bent niet gekozen
0 stemmers
Bij studies is uitgeloot iig dat je die studie niet kan/mag doen. Dan is dat inloten.
Ik snap niet waarom je het andersom zou denken. Is dat iets Nederland VS België?