Het zal jullie misschien verbazen maar sommige mensen noemen me de queen, prinses of Charlotte (is een prinsessen naam)
Op de dag dat hij ineens niet meer thuisgekomen was vloog er boven onze buurt een politiehelicopter omdat er iemand was neergeschoten hier 10 min vandaan (vanwege drugsrekeningen). Niet lang daarna stonden 2 agenten voor onze deur uren naar zijn deur te kijken en de dag daarna weer. Die tweede dag was ik uit nieuwsgierigheid de post gaan halen en was zijn deur geforceerd, maar hij was er zelf dus niet.
Via de comments van een nieuwsbericht dat de schutter was opgepakt linkte dat naar een of andere criminele nieuwssite waar zijn naam bijstond en ik weet 99% zeker dat dat de naam was van onze buurman
Maar het is dus niet 100% zeker vandaar dat ik zeg ‘volgens mij’.
Maar mijn moeder bleef ook thuis en mijn vader was op het laatst 5 dagen in de week weg voor werk. Dus nogal logisch dat mijn moeder meer deed
Banaantje
Oh en mijn vriend noemt me Boo (van Monsters Inc.
Omdat hij vindt dat ik er zo uit zie als ik boos ben (en dat dan hilarisch vindt) 
Niet voor mijn buren, maar er was vroeger een enge man die door de buurt rende en kranten uit de brievenbussen haalde als ze er uit staken. Hij deed ze dan in een tas en gooide ze dan weer opnieuw in de brievenbussen. Hij droeg altijd een pet dus nu 15 jaar later noemen we hem nog steeds petje.
Ben jij bang voor iets geworden door iets wat je als kind op tv hebt gezien? (als serie of film ofzo)
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik ben bang voor brand in parkeergarages door Thunderbirds hahahaha en bang voor zeppelins door een film waarin zo’n ding neerstortte.
Huh dus hij haalde iets uit de bus en bezorgde het daarna weer opnieuw?
Nja door mannen met vissen hoofden door de film de rode zwaan… hahah
Clowns 🥲
JA ik snap je helemaal!
@Maestoso
Ja, voor grotten met water.
Door het programma Rescue 911 (haha kent iemand dat hier überhaupt?!)
Maar toen ging een groep kinderen dus duiken in grotten en 2 kwamen er niet terug. Dus toen moesten reddingswerkers met zuurstofflessen die kinderen redden uit de grot, en die ene zuurstoffles raakte al leeg. Nou doodeng vond ik het. Ik was denk ik 7 jaar en heb bedacht dat ik echt nooit in een grot ga.
Ik was 9 toen ik de film IT zag. loop nog steeds heel hard langs zo’n put als het donker is en ik ben alleen 
final destination heeft mensen echt verpest 
Ja echt! Ik denkt nog ‘vaak’ aan idd die boomstammen door de autovoorruit en levend verbranden onder de zonnebank. Echt kut. Ik zou nu zo’n soort film ook nooit meer kijken?
Bedoel je als kind bang of nu nog steeds?
Nu nog steeds!
Ja! Ik vond hem vroeger ook echt heel erg eng. Maar volgensmij was dat zijn dagbesteding ofzo 
Ja dan zit ik weer met mn kop in de koelkast, en vervolgens gooi ik hem maar weer dicht want geen idee wat ik wil eten. Oops dit gaat niet specifiek over eten.
Ben heel lang bang geweest dat katla uit de gebroeders leeuwenhart onder mijn bed zat. Was nog steeds mijn lievelingsboek, dus elke keer als mijn moeder het voorlas moest ze die pagina’s overslaan

Oh grapje tv! Was ook een film van, maar daar was de draak niet zo eng in als in het boek, brr