Stel je persoonlijke vraag #25

Ik heb voor een paar dagen Hello Fresh en de andere dagen zie ik op de dag zelf wel

1 like

Dit doe ik ook wel, ik doe meestal op vrijdag of zaterdag boodschappen. Als ik dan weet wat ik dit weekend ga eten, probeer ik wel de dichtstbijzijnde datum te pakken.
Ik maak wel weekmenu’s, maar niet perse maandag eet ik avg, meer deze week eet ik avg en kijk wel ff of dat maandag of een andere dag wordt. Oa afhankelijk van hoelang producten nog goed zijn. Dingen met avocado plan ik sowieso niet, maar eet ik op de dag dat ik denk ja vandaag voelt de avocado goed

3 likes

Voor Corona ging ik elke drie dagen naar de supermarkt, ook omdat de supermarkt toch twee minuten lopen was. Maar nu doe ik boodschappen per twee weken (bestel nu online) en het valt me wel zwaar moet ik zeggen haha dit is een level van plannen wat gewoon niet bij me past. Weet ik veel waar ik volgende week trek in heb :sob: heb ook geen vriezer op het moment dus dat helpt ook niet

6 likes

Huh van jezelf die sport? Of iemand die laat zien hoe een bepaalde oefening moet?

Want van die eerste hoeft niemand denk ik een filmpje van mij te zien :joy: :hot_face: :skull_and_crossbones:

Ik vind dat echt teringsaai

31 likes

Ja idd, het interesseert mij om precies te zijn niks

6 likes

vooral als ze het x2 snelheid doen, dat je iemand 2 keer zo snel 20 keer zn arm omhoog ziet doen op een sportmatje

en dan een gifje erbij van LETS GET IT ofzo

1 like

Stel je doet mee aan project catwalk met welke prijs zou jij dan het blijst zijn.

• Dat jouw collectie word verkocht bij Jc penny
  • Naai en borduur machines ter waarde van 40.000 euro
  • Een jaar lang make up van Avon .
  • Een lexus NX
  • Levenslang uitwisbare pennen.
  • Een luxe vakantie naar Japan

0 stemmers

Wat vind je van al die prijzen

• Leuk de winnaar heeft het verdient!
  • Veel te veel wat heeft een auto met mode te maken!

0 stemmers

Ik zit al klaar

1 like

Ik zou kijken!

Ik vind workout video’s van m’n vrienden leuk om te zien! En ik krijg dan ook zin om te sporten.

2 likes

Doe je wel eens zoom workouts met je vrienden of familie? Dus dat iemand zo’n workout op zet en z’n scherm deelt en je met z’n allen die workout doet.

• Hahahaha hell no
  • Nou… nee.
  • Lijkt me leuk
  • Een of paar keer gedaan, maar ik doe het niet meer.
  • Ja doe ik! Ik vind het leuk
  • Ja ik doe noodgedwongen mee

0 stemmers

Ik sport wel samen met mijn moeder, maar we wonen in hetzelfde huis dus daar hebben we Zoom niet voor nodig.

1 like

Ken jij iemand op dit forum persoonlijk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is die persoon er van op de hoogte dat jij haar kent, of lees je stiekem mee en zeg je niks?

• Ze is er van op de hoogte en weet ook wie ik ben op het forum
  • Ze weet het niet

0 stemmers

Stel dat ze niet weet dat jij op het forum zit en haar herkent, zal jij dan geheimen die ze hier deelt doorvertellen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Stel dat jij er achter komt dat iemand jou hier herkent en meeleest, zou jij dan overwegen om verder te gaan onder een andere naam?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Ik vraag me dit oprecht af, haha

Edit : Sorry als deze pol al 100x is aangemaakt. Ik las dit topic tot vorige week eigenlijk nooit echt mee.

Ik herken 2 mensen van een ander (niet anoniem) forum dus weet wie ze zijn maar ken ze verder niet persoonlijk

1 like

Ik ken een vriendin via egf en die zit hier ook.
Een (oud?)huisgenootje van een vriendin van mij zit hier ook, we weten elkaars naam maar zover ik weet zijn we heilig in dat we niks loslaten over elkaars forumleven want die vriendin klaagt soms dat ik er niks over kwijt wil/niks vertel.
En iemand uit mijn oude dorp waar ik ben opgegroeid en die linkt sindskort mijn forumnaam aan mij als persoon haha.

6 likes

Ik heb binnenkort een kleine bijeenkomst (alleen familie) omdat iemand gaat trouwen. Nu is de enige feestelijke jurk die ik heb helemaal zwart met kraaltjes bij de mouwen. Volgens google kan zwart op een bruiloft Ʃcht niet.

• Gewoon doen, fuck die regel als dat je enige feestelijke jurk is
  • Nee, kan echt niet, je gaat niet naar een begrafenis… dan maar iets meer casual zolang het maar niet all black is

0 stemmers

1 like

4 vriendinnen van mij zijn lid geworden door mij dus die ken ik obviously in het echt
En ik ken meerdere meiden door het forum in person
En een meisje van mn middelbare school haha

1 like

Stel jij moet je hele lente en zomergarderobe opnieuw aanschaffen omdat alles verdwenen is, dus nieuwe topjes, rokjes, jurkjes… alles opnieuw kopen. Hoeveel zou je kwijt zijn?

• Minder dan 300
  • 300-400
  • 400-500
  • 600-700
  • 800-900
  • 1000-1200
  • 1200-1400
  • 1400-1600
  • Meer

0 stemmers

Tenzij het een hittegolf is, dan haat ik de zomer

5 likes