Ja dan zit ik weer met mn kop in de koelkast, en vervolgens gooi ik hem maar weer dicht want geen idee wat ik wil eten. Oops dit gaat niet specifiek over eten.
Ben heel lang bang geweest dat katla uit de gebroeders leeuwenhart onder mijn bed zat. Was nog steeds mijn lievelingsboek, dus elke keer als mijn moeder het voorlas moest ze die pagina’s overslaan
Oh grapje tv! Was ook een film van, maar daar was de draak niet zo eng in als in het boek, brr
Ik vind dit gewoon nog steeds echt creepy eigenlijk hahaha
Niet echt bang, maar ik heb een hekel aan clowns. Dankzij IT (maar ik vind die film ook echt vet leuk )
Oja en ik ben vroeger een tijdje doodsbang geweest door Jeepers Creepers. Maar daar ben ik inmiddels wel overheen hahaha
Bij lichte stress/verdriet/boosheid. Eet je minder, meer of evenveel?
- Ik eet minder
- Ik eet evenveel
- Ik eet meer
0 stemmers
En bij heftige stress, zoals liefdesverdriet ofzo?
- Dan eet ik minder
- Dan eet ik evenveel
- Dan eet ik meer
0 stemmers
Never forget dat ik als vijftienjarige liefdesverdriet had omdat mijn grote liefde over onze relatie twijfelde. Ik kon twee dagen niks eten behalve alleen wat bouillon en toen kwam hij naar me toe om te praten en terwijl we in bed lagen en hij bijna zover was dat hij toch weer verkering wilde kreeg ik een MEGA diarreeaanval
Ik kan niets eten bij stress
Ja soms zijn stress weken best goed voor de lijn
Mijn buurmeisje van mijn vorige huis is nu een van mijn beste vriendinnen mis haar echt als buur, nu wonen we allebei ergens anders.
Ja superveel, maar misschien gewoon kwalitatief goede spullen ofzo van dure merken?
Reden dat ik t vroeg is dat mijn ma per ongeluk al mij lente en zomerkleding heeft weggedaan. Ik had deze in de garage bewaard om ruimte te maken in mijn kast en zij dacht dat het voor het Leger des Heils was.
Al mijn shirtjes, rokjes en jurkjes weg. Pff. Moet een nieuwe lente & zomergarderobe gaan aanschaffen.
Super random maar door een scene van Cast Away wordt ik heel naar van het zijaanzicht van grote (vracht)schepen
Ik typ met m’n rechterduim en linkerwijsvinger
Ik ben echt een boomer hierin maar ik typ met m’n rechterwijsvinger en echt nooit met m’n duimen
Ik precies andersom! krijg daar heel vaak opmerkingen over van ‘hoe typ jij??’
Ik ‘kreeg’ een dag ziekmelding en in plaats van school, shoppen met m’n moeder.
Ik kreeg een nieuwe pyjama van snoopy, chocolade en zo ongeveer het hele assortiment maandverband en tampons van het kruidvat
Waarom verzweeg je dat dan? Ik kon wel belangrijker dingen bedenken om mijn zakgeld aan uit te geven dan stiekem mijn eigen maandverband kopen haha
Ik was op vakantie met m’n ouders en siblings en had zelf niks qua spullen, dus moest wel aan m’n moeder maandverband vragen. Weet nog dat ik het ontzettend ongemakkelijk vond, vooral toen zij vroeg of ik het m’n vader wilde vertellen of dat zij dat moest doen. Ik had daar echt geen zin in, haha. Volgens mij vroeg ze nog wel of ik het met taart oid wilde vieren, maar alsjeblieft niet.
En toen wist ik ook nog eens niet dat een inlegkruisje voor lichtere dagen is en maandverband voor dagen dat je meer bloedt, dus deed ik de eerst dag een inlegkruisje in waar ik keihard doorheen bloedde. Wat een opluchting toen ik tampons ontdekte (en later de pil ging doorslikken).
Ik had wel voorlichting gehad over menstruatie maar wist niets over afscheiding. Dus dacht ongeveer dat ik dood ging toen ik opeens een soort slijm in m’n onderbroek vond. Schaamde me heel erg en moest ook heel erg huilen dus toen toch maar tegen m’n moeder gezegd. Van m’n eerste menstruatie weet ik het niet meer.
Haha ja ik ook!! Maar typt echt lekkerder dan twee duimen