Stel je persoonlijke vraag #25

Het enige wat ik kreeg was op mijn kop omdat we op het punt stonden naar een verjaardag te gaan en het onhandige timing was! Hahaha m’n moeder voelde zich daarna wel super schuldig

7 likes

Heb maar 1 keer een tampon gebruikt omdat het moest want ik had balletexamen. Nu heb ik de cup en dat vind ik echt veel fijner

2 likes

Ik werd smiddags ongesteld en had in de avond een zwemfeestje :joy::joy: toen heeft een vriendin me uitgelegd hoe je een tampon moet gebruiken in de wc van het zwembad hahaha

1 like

Bang voor slangen na het zien van The Craft. Lucky me kreeg er nog een leuke huisgenoot :snake: bij toen mijn vriend en ik gingen samenwonen. De angst is al wel veel minder geworden gelukkig

2 likes

Ja dit gaf m’n moeder als advies, met een doosje Tampax (met een inbrenghuls) erbij. Alleen was 11-jarige crazyvibes te zenuwachtig om goed te lezen hoe je dat moest doen, waardoor ik dat ding met inbrenghuls en al ingebracht had en liet zitten. Vond het al zo oncomfortabel. Gelukkig kwam ik wel vrij snel achter dat het anders moest haha

38 likes

Ik had van die tampax dingen dat waren van die raketten die je zo je doos in moest schieten vreselijk, al snel had ik gewoon ordinaire maandverbandjes in het voorvakje van mijn eastpack en ook nog wel eens op een blauwe maandag string maandverbandjes maar dat was geen succes. Ik was zelf niet zo handig in dat plakken wat resulteerde dat die dingen altijd scheef in mijn string zaten en alsnog voor lekkages zorgde. Vreselijk

5 likes

Ik werd voor het eerst ongesteld bij mn oma :pleading_face: ze was heel trots en ik mis haar

25 likes

Ik kreeg van mijn ouders een bestek set met mijn naam erin gegraveerd toen ik voor het eerst ongesteld was :rofl:

34 likes

Toen ik ongesteld was geworden heb ik het meteen aan mijn moeder verteld en vervolgens mijn tantes en oma’s op de hoogte gebracht. Ik weet nog dat ik dat heel leuk vond haha.

1 like

Dit was echt vreselijk. Ik had een volleybalwedstrijd die dag, mn moeder was niet thuis. Toen heb ik maar krampachtig een soort half de tampon erin gedrukt. Dat volleyballen ging dus ook van geen ene. Meter. Ik wist niet dat je dat ding verder moest drukken.

1 like

Als m’n vriend en ik tegelijk moeten bellen, gaat een van ons naar de slaapkamer waar het bed de enige ‘zitplek’ is. Dus juist met calls zit ik daar dan :sweat_smile:

Ik kan niet vanuit bed werken, want ik heb een grote computer beneden staan. Maar ik zet wel eens Skype op m’n telefoon aan, zodat ik vroeg online ben en blijf dan nog liggen of ga uitgebreid douchen.

Overigens is m’n werk heel flexibel en kan ik ook om 9 uur beginnen, maar doe liever alsof ik gewoon werk, zodat ik ook op tijd kan stoppen :grimacing:

10 likes

Ik was op school en daarna op een verjaardag en durfde niks te zeggen dus hele dag beholpen met wc papier 🥲 toen kwam ik thuis, was alleen m’n vader er en durfde hem ook niet te vertellen. Ben toen snachts huilend bij m’n moeder in bed gekropen me het verteld. Ik voelde me zo rot toen!

10 likes

Naja ik heb er denk ik 2 geprobeerd (zaten bij de Hitkrant?), maar kreeg er echt enorme hoofdpijn van

1 like

Ik werd de dag na m’n 12e verjaardag voor het eerst ongesteld en was toen bij m’n vader en ging toen heel hard zeuren dat ik naar m’n moeder wilde (durfde niet te zeggen dat ik ongesteld was geworden), arme pap. Eenmaal bij m’n moeder zat ik op de wc te prutsen met het maandverband en toen ging m’n moeder een vriendin bellen om het te vertellen pfff

Schaamte haha.

1 like

Ik “wisselde” vanuit de ww dus was vooral opgelucht :money_mouth_face:

4 likes

Ik ben nog nooit gewisseld, maar lijkt me wel heel spannend/eng. Wat is het gemiddelde? Ik kan het niet zien omdat ik niet mag stemmen :sweat_smile:

1 like

Mijn eerste menstruatie was op vakantie met mijn ouders en broer. Ik vond t verschrikkelijk zo op vakantie en een helemaal bebloede korte broek. We stonden altijd op campings en mijn moeder wilde altijd zo min mogelijk wassen(de was deed ze dan voor en na vakantie, of kleine dingetjes deed ze ook weleens) dus ik zag de bui alweer hangen.
Maar mijn ouders gingen gelijk taart kopen, dat was wel schattig.

Sindsdien werd ik bijna iedere vakantie/weekend weg ongesteld :weary:

En mijn nieuwe baan vond ik wel een beetje eng, vooral omdat ik in een soort arbeidsconflict met mijn vorige baas had. Ik had er wel zin in, kon alleen maar beter worden, maar was ook het zelfvertrouwen beetje kwijt.
@Marsepein bij mij staat er 4.84. Edit: nu 4.91 haha

4 likes

Haha ik dacht even dat je baan als autosnelweg ofzo bedoelde en dan dacht ik ‘heel eng’ :rofl:

20 likes