Stel je persoonlijke vraag #25

Zou jouw huid met dit weer kunnen verbranden? Ik bedoel dan gewoon 'old-school ’ verbrand, dus waarbij er zonnebrand optreed.

• Wat bestaat dat met deze zon?!
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn vriend moest daar vorig jaar om lachen, ik heb er zelf geen last van en hij ook niet maar doe gvd normaal.

En ga jij nu ook naar buiten met een factor op?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Jonge lijkt wel alsof de hele tijd mijn stem wordt veranderd maar neen, ik ga niet met zonnebrandcrème de deur uit.

4 likes

Ik ben in mijn leven nog nooit verbrand in de zin van warm worden, pijn hebben en vervellen, maar ik heb afgelopen weekend een paar uurtjes in de zon gelegen en ik was wel rood, dus in die zin wel! Ik ben hartstikke wit dus ik kan me er totaal niet over verwonderen, trouwens, snap niet dat je daar in Nederland over versteld kunt staan, haha!

Ik ben erna toevallig op zoek gegaan naar SPF 30/50 voor mijn gezicht om weer braaf elke dag tot en met oktober te smeren, maar ik heb niks naar mijn wens gevonden in de apotheek. Goede reminder, dit!

Ja ik noem dat dus ‘zonnebrand’. Ik denk bijna dat iedereen wel in meer of mindere vorm het ooit heeft meegemaakt. Bij mij wordt het waarschijnlijk door pigment direct bruin. Wat nu wordt gezegd dat eigenlijk ook onder zonnebrand valt? Qua pijn en roodheid herken ik dat op het puntje van mn neus en schouders. Mn vriend zegt dus, wat ik ook geloof, dat gevoel totaal niet te herkennen.

Er zit wel spf in mijn dagcrème, maar daar smeer ik niet genoeg van om echt beschermd te zijn. Echt iedere dag zonnebrand smeren doe ik pas in de zomer, of als ik in de zon ga zitten.

1 like

verbrand je snel door de zon?

• Ja direct
  • Nee amper
  • Iets ertussenin
  • Ik mis weer een optie

0 stemmers

Als ik ook nog eens een enorme trek had in bloed zou ik vampier zijn, zo snel verbrand ik.

4 likes

Oh en wat mij echt WOKE maakte was ik toen ik met een best bleke/witte vriend vorig jaar op het balkon zat te ontbijten. Daarna stuurde hij een foto, en hij was verbrand!! Dat schudde me echt wakker. Wow wow WOW. Ik wist niet dat dat zo snel kon gaan,! Omg

Nja ligt eraan. Als ik naar het strand ga dan verbrand ik soieso. Hoeveel ik ook smeer en mn best doe om niet te verbranden het lukt niet haha. Ik kom altijd als een kreeft van het strand af. Maar verder verbrand ik niet snel.

1 like

Ik draag in de lente/zomer wel altijd een dagcrème met SPF maar moet daar aan het begin van het seizoen wel altijd aan wennen, ik vergeet het nu nog steeds.

Ik gebruik trouwens deze van the bodyshop, voor wie geïnteresseerd is. Hij maakt je huid niet vet, vind ‘m erg fijn.

6 likes

Ik smeer niet los maar in mn olaz dagcrème zit spf 15. Niet genoeg maar wel iets…

2 likes

Ik heb tegen mn bff gezegd dat hij nooit meer zonnebrand krijgt en ik hem altijd zou insmeren haha.
@Soy.peor ik help jou ook. Ik ben niet vies van een bekende forummer.

1 like

De eerste computer hier was met Dos. Lekker los met dos.
En ik zat vroeger zowat dagelijks wel op bepaalde mIRC-kanalen we hadden zelf chatgames :heart: .
En veel costum commands

1 like

Hahah lief! Ik zal het melden als ik naar het strand ga

1 like

Maar dan wel op een mooi grieks eilandje.

1 like

Ik draag het hele jaar door zonnebrand. Ben nl van plan om tot mijn 90e er als 25 uit te blijven zien.

33 likes

Shoppen met een tijdslimiet en je enigszins verplicht voelen om iets te kopen zou ik als extreem stressvol ervaren en dat moet die bezigheid juist niet zijn. Normaal kan ik makkelijk ergens in een paar minuten slagen maar ik wil gewoon niet het gevoel hebben dat iemand in mij nek loopt te heigen van ‘je hebt nog 3 minuten, je hebt nog 2 minute.n…’.

1 like

Dan heb jij vast wel een aanrader voor fijne zonnebrandcrème :sunny:

Goedzo , maar ergens ook wel kut dat je het hele jaar zonnebrand draagt.

Sorry dit is echt een heel zuur grapje van mijn moeder, het is zonnebrandCREME ja!

2 likes

Nou, eigenlijk gewoon heel goeiekope van de DM. Balea matte factor 30 voor gezicht. Ik heb een makkelijke huid, enige eisen zijn matterend en niet een te grijze cast want ben bruin (of nou ja nu geel, maar als de zon meer gaat schijnen oorspronkelijk bruin).

3 likes