Stel je persoonlijke vraag #25

Ik vind het wel lastig, want mijn vriend en ik werken allebei met risicogroepen en ik heb zelf astma. Daarnaast doe ik zelf wetenschappelijk onderzoek. Als je dat onderzoek volledig diskwalificeert, dan niet. Wil je het nog even afwachten en verhoog je mijn risico (om het zelf te krijgen of over te dragen op mijn patiënten), prima doe je ding.

3 likes

Mee eens, ik zou het niet echt prima vinden, maar uiteindelijk heeft iedereen recht op een eigen mening.

Ik had een bijbaan in een ziekenhuis in 2014 waarin ik nog in MS DOS interface moest werken. ICT in ziekenhuizen is om te huilen

17 likes

Maar dit was net als bij @tessel een programma van het werk. Niet in een ziekenhuis.

Het meest verrassende vond ik eigenlijk dat we altijd en overal wel een storing hadden in een of ander programma maar echt nooit in dos. Net als met auto’s en al die andere producten van vroeger die echt onverwoestbaar zijn. Zou vroeger dan toch alles beter zijn geweest ;p

4 likes

Ik had mijn eerste computer echt pas in 2005 volgens mij? Ik zat al op de middelbare school in ieder geval. Zelfs inbellen heb ik volgens mij nooit gedaan.

1 like

Ik voel me bij dit soort polls altijd heel jong, heerlijk gevoel.

2 likes

Zeg me dat dit niet is hoe het internet werkt in belgie

62 likes

Hahahahahahaha.

Ik liet het aan mn moeder zien en die zei gelijk " PONSKAART!"

2 likes

MS DOS nooit gebruikt vroeger, en vind dat nog steeds jammer, want moet voor mijn werk nu wel eens in Command Prompt en dat werkt met dezelfde commando’s. Zou me heel wat googlewerk hebben gescheeld als ik van mijn vader gewoon op de computer mocht vroeger :imp:

3 likes

Dit ja. Daarnaast neem je door niet te vaccineren de rechten weg van de groep die niet kàn vaccineren (want zij gaan niet beschermd zijn door groepsimmuniteit). Hoezo is dat wel ok?

3 likes

Zijn hier meer vogelaars?

• Ja, leuk!
  • Nee dat is echt een oude mannen hobby.

0 stemmers

Eens. Eerst kijken wat de daadwerkelijke vaccinatiegraad zal zijn, voor je het een verplichting maakt. Dat zal, behalve als het via de coronawet anders geregeld gaat worden, ook wel moeten.

Twee artikelen van Roland Pierik met wie ik het roerend eens ben mbt dit onderwerp:

1 like

Heb jij al geprive shopt?

• Jaa
  • Nee maar ik heb wel een afspraak staan / wil een afspraak maken.
  • Nee en ik ben het ook niet van plan

0 stemmers

Dit houd me ook tegen, het gevoel hebben iets te moeten kopen omdat ze speciaal voor jou tijd maken.

4 likes

Hahah jaa ik heb alleen een afspraak bij een winkel waar ik soieso weet dat ik wat ga halen. En ik zou ook alleen maar afspraken maken bij winkels waar ik echt wat nodig heb maar t ff in real life wil halen.

Wat mij kut lijkt is dat je denkt dat je met weinig mensen binnen bent. Maar dat net die andere mensen van die slome mensen zijn die net overal in de weg lopen enzo haha.

3 likes

In sommige winkels 2 vgm

1 like

Ik ga nieuwe hardloopschoenen kopen, al is dat meer een meting en een advies dan dat je rustig gaat shoppen.

5 likes

Vanochtend bij Action! Ik heb wel de voorkeur voor click & collect maar er waren een paar dingen die niet beschikbaar waren om te bestellen dus dan maar zo.

Die 10 minuten was wel zo voorbij hahah je kan echt niet binnenkomen en nog twijfelen over of je iets gaat kopen want dat kost teveel tijd.

2 likes

Ik stemde eerste op Horeca dicht, maar toen dacht ik: dan moet ook de avondklok weg. Ik mis namelijk het lange tafelen in een restaurant en wijn drinken zoooo erg. En daar wil ik dan niet om 21.00 uur al mee stoppen haha. Dus dan maar de winkels open als ik er maar eentje mag kiezen. Dan kan ik nog shoppen voor mijn nieuwe huis.

2 likes

Allemaal.

19 likes